BOŽJA BOČICA SA LIJEKOM

"Sine moj, pazi na moje riječi
Prigni uho svoje mojim besjedama.
Ne gubi ih nikad iz očiju,
pohrani ih usred srca svoga.
Jer su život onima koji ih nalaze,
i ozdravljenje svemu tijelu njihovu!"

1. UPUTA: Pazi na moje riječi!
Moramo razumjeti da Bog kada nam govori, zahtijeva nepodjeljenu pažnju.
Veliki problem današnjice je bolest koju možemo nazvati: "bolest podijeljene pažnje."
Ljudi u isto vrijeme rade dvije, tri stvari zajedno.
Za vrijeme čitanja Božje riječi često smo rastreseni a da bi Riječ donijela ploda u našem životu, od presudne je važnosti SLUŠANJE!!!

Važno je što slušamo i kako slušamo!
U knjizi Izlaska 15,26 Bog preko Mojsija ovako progovara svome narodu:
"Budeš li ZDUŠNO SLUŠAO glas Boga svoga, vršeći što je pravo u Njegovim očima; budeš li pružao uho Njegovim zapovijedima i držao Njegove zakone, nikakvih bolesti koje sam pustio na Egipćane, na vas neću puštati. Jer ja sam Bog koji DAJEM ZDRAVLJE."

Riječ ZDUŠNO znači slušati Božju riječ s potpunom pažnjom, pazeći da ti ni jedna riječ ne padne na zemlju, nego u tvoje srce. Jer tvoje srce je mjesto gdje božja riječ treba biti posijana, ako želiš da ona donese plod.

"SINE MOJ, U BOLESTI NE BUDI POTIŠTEN, VEĆ SE BOGU MOLI JER ON ZDRAVLJE DAJE!"

NEKA TI BOŽJA RIJEČ BUDE U SRCU I NA USTIMA...
ONA JE OZDRAVLJENJE ČITAVOM TVOM TIJELU!
...JER ONA TI JE ŽIVOT I SPASENJE!

06.07.2006. u 14:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr