Četiri tajne za odgovorenu molitvu


Možete mnogo toga naučiti o osobi obzirom kakve molitve moli. Primjerice, sebična molitva označava sebični duh. Jeste li ikada čuli molitvu koja izgleda kao božićna lista - želim ovo, želim ono? Neki vas ljudi pokušavaju zadiviti molitvama, dolazeći ispunjenim arogancijom i ponosom.

Uzor molitve nalazimo u knjizi Nehemije. Sjećate se Nehemije? Kad je prvi put čuo o padu Jeruzalema, molio se mjesecima.

To nije bila samo povremena molitva. Naprotiv, primjer nam je za uspješno prakticiranje molitve. Ako želite znati kako moliti, proučavajte Nehemijinu knjigu - osobito ovu molitvu.

Postoje četiri tajne za odgovorenu molitvu ako promotrimo Nehemijin život:

1. Temeljite svoje traženje na Božjem karakteru

Molite kao da znate kako će Bog odgovoriti: ''Očekujem od Tebe da odgovoriš na ovu molitvu zbog onoga tko Ti jesi. Ti si vjeran Bog. Ti si velik Bog. Ti si Bog koji ljubi. Ti si predivan Bog. Ti možeš riješiti ovaj problem, Bože!''

Nehemija pristupajući Bogu kaže: ''Bože, želim da učiniš opet nešto u Jeruzalemu.''

''O, Jahve, Bože nebeski, veliki i strašni Bože, koji čuvaš Savez i naklonost onima koji te ljube i drže zapovijedi tvoje!'' (Nehemija 1,5)

Nehemija je rekao tri stvari o Bogu:
- Ti si velik - to je Božji položaj.
- Ti si svemoguć - ono pokazuje Božju snagu.
- Ti održavaš svoja obećanja - označava Božji Savez.

Prvu stvar koju je Nehemija učinio bilo je priznanje Boga u smislu onoga tko On jeste: u tome je smisao slavljenja. Priznati tko Bog jeste i Njegovu veličinu. Nehemija započinje zauzimanjem ispravnog stava. Dok vi molite, recite: Bože, želim da odgovoriš na ovu molitvu zbog onoga tko Ti jesi. Ti si nam dao sve ove stvari, ova obećanja. Ti si vjeran Bog, ljubljeni Bog, milosrdan Bog. Temelji svoje traženje na Božjem karakteru.

2. Priznajte grijeh u svom životu

Nakon što je Nehemija temeljio svoju molitvu na Božjem karakteru, priznao je svoj grijehe. Kaže: ''Mi smo sagriješili.'' Promotrite koliko puta koristi riječ ''ja'' i ''mi''. Također, ''ja priznajem...moj...kuće mog oca... ponašali smo se bezumno... nismo bili poslušni.'' Nisu Nehemijinom krivnjom Izraelci otišli u ropstvo; to je bilo 70 godina ranije, prije nego što je Nehemija uopće rođen. Zapravo, vjerojatno je kako je rođen u ropstvu. Sada, on uključuje sebe u nacionalne grijehe. Kaže: ''Dio sam tog problema.''

Kada si posljednji put priznao grijehe nacije? Ili grijehe svoje obitelji? Ili svoje crkve? Ili svojih prijatelja? Mi ne razmišljamo na takav način. Vrlo smo individualistični. Naše društvo nas je učilo kako smo odgovorni samo za sebe. Ali to nije istina! Ti si bratov čuvar. Svi zajedno smo u tome.

3. Potvrdite Božja obećanja

Nehemija u molitvi Bogu reče: ''Želim da se sjetiš što si rekao svom sluzi Mojsiju.'' Možete li zamisliti da kažete Bogu SJETI SE. Podsjeća Boga na ono što je učinio u prošlosti. Kroz cijelu Bibliju možete primijetiti ljude koji su podsjećali Boga na stvari koje je rekao da želi učiniti. David je to učinio. Abraham je to učinio. Svi su proroci to učinili: ''Bože, želim te podsjetiti na jedno od Tvojih obećanja...''

Pitanje: Treba li Boga podjećati?

Ne.

Je li zaboravio ono što je obećao?

Ne.

Pa zašto to onda činimo?

Zato što ono pomaže nama sjetiti se Božjeg obećanja. Ništa toliko ne raduje Boga koliko podsjećanje na Njegova obećanja.

Zaboravljaju li djeca ponekad obećanje?

Nikada.

Iz tog razloga morate biti oprezni kad im dajete obećanje. Biblija kaže kako smo mi nesavršeni očevi, pa ako mi nesavršeni znamo kako trebamo ispuniti svoja obećanja našoj djeci, Božanski Otac, namjerava održati svoja obećanja koja stoje u Bibliji?

4. Budite detaljni u onome što tražite

Ako želite specifičan odgovor na svoju molivu, potrebno vam je specifično tražiti. Ako su vaše molitve općenite, kako ćete znati jesu li odgovorene?

Molite odvažno. Molite da vas Bog učini uspješnim u životu na Njegovu slavu. To je Nehemija učinio. Ovo je ispravna molitva: Daj mi uspjeh!

Ako nisam u stanju moliti Boga da blagoslovi ono što radim, tada ću bolje početi raditi nešto drugo. Ako ne možete tražiti od Boga da vas učini uspješnim u onome što radite, trebate raditi nešto drugo. Bog ne želi da potratiš svoj život!

Rick Warren

26.05.2006. u 12:28 | 9 Komentara | Print | # | ^

Molitva koja čini čuda

wave
Naša generacija prebrzo odustaje. Ljudi izmole neku lijepu molitvicu i odmah odustaju.
Moliti znači boriti se. Molitva je rat protiv sotone. Kad jednom uđemo u borbu, moramo ustrajati do pobjede. Sotona je već pobijeđeni neprijatelj, no još uvijek potkopava kršćane na zemlji i pokušava ih srušiti. Ako odlučiš boriti se i pobijediti, onda ćeš ga morati svladati. ali ako usred borbe odustaneš, izgubit ćeš.
Molitva mijenja tijek povijesti naroda. Zbog toga vas potičem, molite svakoga dana jedan sat. Barem jedan sat.
Tada ćete vidjeti ruku Božju koja djeluje u vašem životu, u životu vaše obitelji, u vašoj okolini...Kao kršćanin što drugo možete raditi? Naša je prva odgovornost moliti.
Molitva pomiče ruku Gospodnju i On uklanja ono što je na putu u našem životu jer Bog je svemoguć...
Molim jer znam da će Bog posegnuti u moj problem ako molim......yes

24.05.2006. u 15:31 | 2 Komentara | Print | # | ^

Kakva korist ?!

Kakva korist čovjeku od života s Bogom? Nabrojit ću vam:
- mir s Bogom
- radost u srcu
- ljubav prema Bogu i biližnjemu
- ljubav prema neprijateljima i svima koji mi idu na živce
- utjeha u nesreći (tako da mi je svaki dan svijetao, makar bila usred najvećih patnji)
- sigurna nada u vječni život
- Sveti Duh
- oproštenje grijeha
- strpljivost...ah, ne mogu više nabrajati.

Zaključit ću s pjesmom koju osobito volim:
SRETNA SIGURNOST, ISUS JE MOJ!
NJEMU SAM DAO SAV ŽIVOT SVOJ.
BAŠTINIK SPASA, SRETAN SAM JA,
ROĐEN OD DUHA I KRVLJU SPRAN.
TO JE MOJ ŽIVOT, PJESMA JE TO,
HVALITI TEBE, O BOŽE MOJ!

Veličanstveno je imati spasenje! I vama želim da dobijete to bogatstvo i sreću!

24.05.2006. u 15:22 | 1 Komentara | Print | # | ^

Propuštena prilika

Moram vam ispričati jednu priču. Ispričao ju je mladić po imenu Wilhelm.

"Imao sam divnog oca s kojim sam bio u jako dobrim odnosima. Jednog sam dana bio u sobici u potkrovlju i učio za ispit kad se odzdo začu poziv: Wilhelm, moram poći u grad, hoćeš li sa mnom?
Bit će mi ljepše u društvu s tobom! - Ali tata - rekoh mu - upravo učim za ispit i sad mi se baš ne ide.
Onda idem sam - reče otac i ode.

Četrnaest dana nakon toga bio je mrtav. U tihoj noći sjedio sam sam kod otvorenog lijesa. Odjednom se sjetih kako me je otac prije 2 tjedna zamolio da ga pratim u grad - a ja sam ga odbio! Pogledah ga i rekoh: Ah, tata, moli me još jedanput! Ako hoćeš ići ću i sto kilometara s tobom!

Njegova su usta ostala zatvorena.
Odjenom sam shvatio: taj moj mali propust je strašna stvarnost. Da na raspolaganju imam cijelu vječnost, ne bih to mogao ispraviti.

Svoju pogrešku s ocem više nisam mogao ispraviti.

24.05.2006. u 13:40 | 1 Komentara | Print | # | ^

MOJ ŽIVOT-ŽIVA ŽRTVA

Mjerite svoj život time koliko se neprestno odričete sami sebe da biste ugodili Bogu. Mjerite svoj život time kako potpuno predajete svoju volju da činite volju Božju. Mjerite svoj život koliko radosno se odričete sebe kad činite žrtvu. Je li žrtva karakteristika vašeg načina života? Je li vaše predanje volji Božjoj uobičajena stvar?Je li stavljanje Božjih interesa ispred vaših vlastitih i Božje volje umjesto vaše vlastite neprestano vaš izbor, tako da je čitav vaš život živa žrtva Bogu?
To je mjerilo vašeg života koji je dragocjen u očima Božjim.
Mjerite svoj život prema tome koliko žrtvujete stavljajući kraljevstvo Kristovo na prvo mjesto (Mt 6,3).
Mjerite svoj život radošću kojom se odričete sami sebe za Isusa. Mjerite svoj život dragovoljnim žrtvama.
Isus želi sljedbenike koji su voljni dragovoljno platiti cijenu, koji su voljni trpjeti za Njega ako je potrebno. Žrtva može ali i ne mora uključivati novac i materijalne stvari. Može to biti kako trošimo svoje vrijeme, odmor, prilike za napredovanje, planovi, hobi...
Pavao govori u poslanici Rimljanima: 12:1"Zaklinjem vas braćo, milosrđem Božjim:prikažite svoja tijela za žrtvu živu, svetu, Bogu milu - kao svoje duhovno bogoslužje." Predajmo sami sebe potpuno volji Božjoj. To je žrtva koju mora svaki vjernik učiniti ako želi upoznati um Božji.

Gospodin nikada ne dijeli svoje planove s onima koji se drže svojih vlastitih izuma.
Zašto bi On vodio onoga koji je odlučio ići svojim vlastitim putem.

Potičem vas, ostavite svoje grijehe i sve svjetovne težnje iza sebe. Ostavite svako tjelesno breme koje vas lako zarobljuje. Uđite i zauzmite svoj položaj u Kristu. On vas je pozvao da uđete u radost Njegova prihvaćanja.
A onda, kada se sutra probudite, otkrit ćete da kličete: Alleluja, Bog me prihvatio. Moje je srce puno zahvalnosti i radosti."

11.05.2006. u 15:02 | 8 Komentara | Print | # | ^

Neka vam Bog govori

Slava Bogu od kojega dolazi svaki blagoslov!
Biblija govori: "Vjera dolazi od slušanja, a slušanje po riječi Kristovoj" (Rim. 10,17)
Želim vas ohrabriti nekim biblijskim obećanjima na koja možete baciti sidro svoje vjere.
"Kad preko vode prelaziš, s tobom sam; ili preko rijeke, neće te preplaviti. Pođeš li kroz vatru, nećeš izgorjeti, plamen te opaliti neće." (IZ 43,2)
"Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne obaziri se plaho, jer ja sam Bog tvoj. Ja te krijepim i pomažem ti, podupirem te pobjedničkom desnicom. Gle, postidjet će se i smesti svi koji su na tebe bjesnjeli, bit će uništeni i propast će oni što se s tobom parbiše." (Iz 41,10-11)
"Oko je Jahvino nad onima koji ga se boje, nad onima koji se uzdaju u milost njegovu; da im od smrti život spasi, da ih hrani u danima gladi.2 (Ps 33,18-19).

<>kiss

04.05.2006. u 10:05 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr