Propuštena prilika

Moram vam ispričati jednu priču. Ispričao ju je mladić po imenu Wilhelm.

"Imao sam divnog oca s kojim sam bio u jako dobrim odnosima. Jednog sam dana bio u sobici u potkrovlju i učio za ispit kad se odzdo začu poziv: Wilhelm, moram poći u grad, hoćeš li sa mnom?
Bit će mi ljepše u društvu s tobom! - Ali tata - rekoh mu - upravo učim za ispit i sad mi se baš ne ide.
Onda idem sam - reče otac i ode.

Četrnaest dana nakon toga bio je mrtav. U tihoj noći sjedio sam sam kod otvorenog lijesa. Odjednom se sjetih kako me je otac prije 2 tjedna zamolio da ga pratim u grad - a ja sam ga odbio! Pogledah ga i rekoh: Ah, tata, moli me još jedanput! Ako hoćeš ići ću i sto kilometara s tobom!

Njegova su usta ostala zatvorena.
Odjenom sam shvatio: taj moj mali propust je strašna stvarnost. Da na raspolaganju imam cijelu vječnost, ne bih to mogao ispraviti.

Svoju pogrešku s ocem više nisam mogao ispraviti.

24.05.2006. u 13:40 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr