Što donosi sutra?????

Nitko ne zna što mu donosi sutrašnjica. Presudno pitanje glasi: jesmo li priznali potrebu za Božjim opraštanjem grijeha i jesmo li se pouzdali u Isusa Krista kao osobnog Spasitelja? Naš grijeh nas odvaja od Boga i kazna za grijeh je smrt, ali isus nam nudi svoj život, osudu preuzima na sebe, jer je jedanput zauvijek prinesen za naše grijehe kako bismo mi vječno živjeli. Uvjerite se da imate istu sigurnost u vječni život i kad dođe vaše vrijeme da umrete bit ćete u nebu slijedećeg trenutka.

Hebrejima 9:27-28 " I kao što je ljudima određeno samo jedanput umrijeti potom dolazi sud, jedanko će se i Krist, pošto je prinesen samo jedanput da uzme grijehe sviju drugi put pokazati."

22.07.2005. u 07:43 | 5 Komentara | Print | # | ^

Slijedi me!

Isusov poziv upćen svakom čovjeku glasi: "Slijedi me!"
Onima koji pitaju zašto, kamo i kako, On odgovara: "Ja sam Put, Istina i Život. NITKO ne dolazi Bogo OSIM PO MENI."

ISUS JE PUT. Put koji vezuje Boga i čovjeka nije zakon, neke određene norme ponašanja, pa čak ni religiozno uvjerenje. Taj Put je osoba, Isus Krist, Božji sin, Spasitelj svijeta Znati put znači poznavati Isusa, ići putem znači držati se Njega. On je Put u dvostrukom smislu te riječi: Objavitelj Oca, put od Boga k čovjeku pa odatle i izbavitelj čovjeka, put čovjeka k Bogu. Nije Isus jedan od putova - On je Put, jedini Put.

ISUS JE ISTINA. Na sebe je mislio kada je rekao: "Upoznat ćete Istinu i Istina će vas osloboditi." Pilat je rekao: "Što je Istina?" Isus odgovara: "Ja sam Istina." Istina nije nešto, već Netko. Isus je poosobljena Istina, pouzdana vječna Riječ koja je tijelom postala i među ljudima se ušatorila. On nije samo učitelj istine, - On je Istina. Oni koji Isusa poznaju Istinu znaju.

ISUS JE ŽIVOT
On reče:"Ja dođoh da život imaju, u izobilju da ga imaju.2 On je tvorac, darivatelj i održavatelj života. On je izvor života: fizičkog, ovdašnjeg, duhovnog i vječnog. Oni koji se Njemu obraćaju u Život ulaze, Život primaju, Životom se napajaju. Oni koji Njega slijede ne životare više, oni žive, jer Isus je Život.

"Slijedi me:Ja samp put, istina i žvito. - Bez puta se može se ići; bez istine nema spoznaje; bez života se ne živi... Ja sam siguran put, neprevarljiva istina, beskonačni život. Ja sam najispravniji put, najviša istina, istinski život..."

Put koji vodi k Bogu, Istina koja oslobođa i Život koji omogućuje zajedništvo. Tko s Puta zaluta, Istinu ne prihvati i Život izgubi-promašio je cilj. Isus je Put zato što je Istina i Život. On je istniniti i živi Put.

01.07.2005. u 09:54 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Free Website Counters
Free Website Counters
Iskustvo, svjedočanstvo,novi život, novi način razmišljanja i življenja....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr