< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moje misli... moje tišine, moja sreća i tuga, moja nova krila...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

volja...snaga... želja

neki moji koje čitam :)))

RiLady - ... svoja... posebna... jaka... zna svoje ciljeve :)
gracia - ... draga :) ...čežnja je najbolje opisuje... :)
estera - ...aaaa volim je čitati :)
zvoncica - ... sva je neka zvrkasta :) pozitivnaaa :))

jahač oluje - ... slikice... očaraju uvijek:)
isollea - ...zarobljena, al svoja... bori se... :))
mistique_me - ...ne poznam je... al blizu smo si :-)
plavookamalena - ...nježna, draga... :)
izgubljena - ...posebna... :)
malena_1309 - ... jako jako jako pozitivna .. :)
osmijeh - ... :-))))
en-sof - ... jednostavno, al tako savršeno ... :)
neebo - ... čarobno... :)
buubica - ... ha ha... neka sretnaaaa :)))
libar - ... draga :)
zezalica - ... e njoj je dosta svega :))
sick - ... svega tu ima... i poezije i viceva... :)))
myroom - ... blago onoj kojoj su njegovi stihovi upućeni :)
leezaaloo - ...hmmmm.... :)) neki neki... fora :))) hahaha :)
harisma - ... uvijek podrška :)
lokalpatriot - ...jednostavno da... :) savršeno :)
slavonchica - ... tako drago i divno biće :)))
just4me - ...tek upoznajem... duboko,posebno:)
DragonFly - ...ona ti se tako nečujno, tiho uvlači pod kožu :))
catcher - ...priče... njegove, naše... posebno :))
pan4mateo - ...jedan jako drag dečko :)
bobelline - ... pogled s njenog prozora, drukčiji je... al sličan :)
nonadesso - ... vrijedno je zaviriti... ima veliku snagu u sebi :)
Timea - samo njeno nešto ... :)
LadyK4rMy - jedna jako jako pozitivna curica :)))
snovidjenje - neke druge visine... natjeraju na razmišljanje :)
boSSa obožava hodati bosa ...po pjesku, plićaku, travi, ponekad i po vrelom asfaltu...i smije se smije... smije :)))
vagabund hmmm...tko je on? :)) uvijek je tu i uvijek voli :))
jibica - ma i ona je uvijek zaljubljena i mazila bi se :))) uvijek :)
crkvenimiš - ja bi rekla jednostavan :))
nema me ima je... i to jako pametno :))
stereokemija - jer se bori :)
Erchamion - suočava me sa sobom :)
*lelich.. - i ona pleše :)))
my-way - pogodi u sridu :)) kratko al slatko :)
carevna - ima ona puno tajni... i savršeno pero :))
sss - jednostavno - zato jer je jaka a ponekad ni svjesna nije koliko
moon85 :)) - podsjeća na neke dane :))
Anđeo - drukčije misli, drukčiji svijet :)
4pištolja - .... svoja, glasna, jel? :))
...Chandale... - ... veliko srce :)



ajme, tko zna kako je to ispalo :)))



morinissima@net.hr




...budi takva kakva jesi
ne mijenjaj se za sva blaga
uvijek nek ti misao resi
ona tiha patnja draga...

ma koliko bila žena
uvijek više tajna budi
budi šutnja al iskrena
nek te vječno slute ljudi...


Enes Kišević, Valcer Vir"





Tko sam...

Porasla sam, al još nije izgradila onu sebe :)
Radim na tome... ha ha ha
Dakle, Vagica – s njenim osobinama
I manama... brr
Neodlučna :(
Ali ukoliko nešto odluči, hm, ne može je više nitko ni ništa spriječiti
Zaljubljena, uvijek :)
Ljubav joj je inzulin
Jako se lako zaljubi (i odljubi, brr)
Rekli su i da je, tajnovita, neka onako
Naoruža se osmjehom i koketira :)
Previše racionalna i objektivna
I što ni meni samoj nije jasno, ponekada prokleto hladna
Voli «neobično»
Voli «obično»
Voli svoju Slobodu (nju neka joj ne dira nitko)
Voli voli voli pjevati (strašno!:)
Voli zelenu
Za fešte je uvijek
Voli vino, obožava :)
Pije amaro-pašaretu
Voli konje, jahačica mala
Voli ples
Voli visoke cipele
Jakooo voli subote
Smokve i grožđe
Zeleni čaj
Jutarnju kavu
VW
Brač


Nikada, nikada, nikada
neće se osvrnuti čovjek
kada želiš;
zaboravit će
nevažne, nevažne, nevažne
sitnice;
dat će ti vrijeme na kapaljku
poput lijeka,
dovoljno da postanše
ovisnik o njemu.
Pitanje je
želiš li ili ne
prekinuti
začarani krug očekivanja,
imaš li snage
reći ne
i
nikada, nikada, nikada
ne osvrnuti se za njim.

Moja draga D. Pernjak




vodi me tamo gdje su ljudi smiješeni, gdje su tužni, gdje su sretni i dozvoli mi da dijelim smijeh, tugu i sreću. Ne želim savršenstvo već ispunjenost, ne želim nemoguće... želim život, želim ga živjeti... vjeruj mi, vjeruj jednom i TI meni




Budite nježni prema onima koje volite jer to ih čini snažnima, a vi jake volite...



Svatko može gaziti nečiji utrtim putem. Samo rijetki mogu gaziti svojim. Sretno!
Alka Vujica


nikad ne budi ničiji slogan jer ti si poezija...

i prođe tako pa me takne...

smiješna sam si :), zaljubljena možda... zbunjena od tvog pogleda.
a samo si mi pokucao na prozor.
moj leptirić


Ima jedan svijet
gdje živjet bi htjela,
ima jedan svijet gdje riječi su djela.
U tom svijetu živi
čovjek od soli,
sjajem sunca rođen
kamen kojeg volim.

Iz njega čujem glas bez riječi
čutim snagu golog tijela,
ja slaba, svakodnevna,
kroz igru riječi
sve bih htjela.

Voliš me nježno,
znam, to si ti
tako mi trebaš,
trebaš mi ti.
U jednom trenu sve bih htjela
kroz igru riječi,
a riječi su djela.
Oprosti molim te,
vrati me
svijetu mom...

zorica konđa i stjene

utorak, 10.04.2007.

ponedjeljak... sve je bilo spremno, planirala rolanje, i rola ona al jako kratko jer ju je zima preuzela, nema kondicije, grozno :) i treba neko vrijeme da ponovno uhvati ritam 2 sata rolanja bez prestanka, sada se to svelo na svega pola sata - sramota :)))
ponedjeljak, 9.04.2007., jedva ga dočekala, ha :) smotra vina u Gračišću :) jupi, dan kad se ulice Gračišća pretvore u otvorenu konobu, degustiraju se najbolja vina Istre - famozna čašica dozvoljava ti ulaske u konobe... degustacija traje cijeli dan, od jutarnjih sati pa sve do večeri... dragi je bio uključen jer je uredio interijer, podove, vrata neka famozna koja ostavljaju bez riječi :)) nije da ga hvalim, al čovjek zna svoj posao :)) i veselila se kako ću i ja to vidjeti, i ponosna bila
a zna se koliko pijem i koliko volim vino... al iz pravih čaša, ne pijem iz boce niti iz običnih čaša; čaše su bitne, bitan je stalak, meni da! :)
i sve me to čekalo...

al nije i dočekalo, jer nisam stigla...do Gračišća, i stizale su poruke od dotičnih, a meni je jedna osoba uspijela pokvariti svo to isčekivanje, onaj prijatelj koji ne poštuje žene i koji smatra da su one ne-ljudska vrsta, ili su tu samo predmet, obične lutke kojima on barata kako želi, ali ne hvala, ne bi, ne ja... i kako nekome dokazati da te ta osoba iritira... aaaa :)

iiii... tako završila u Puli, daleko od svijeta vina, od grada moga, od njega, njegovih vratiju
toliko o očekivanju, isčekivanju, razumijevanju, želji, volji ili obavezi...

možda da mi se to desilo prije nekoliko godina, možda bi se brinula, bila razočarana, al sada ne, prošlo je vrijeme kad nisam vjerovala u sebe i kad nisam imala samopouzdanja, a danas sam s nogama čvrsto na zemlji... srce je oprezno, i još uvijek biram s kojim se osobama želim družiti :)
možda je sve previše realno, možda je moj svijet mašte pomalo utihnuo, možda i nestao, dal s vremenom, dal nakon toliko padova, ne znam... al znam da sam sada puno jača i puno hrabrija i to ne želim mjenjati jer sam ja JA! :)




| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>