NOVI DANI d.o.o. Split

utorak, 04.09.2018.

ZAHTJEV "ČISTOĆE" d.o.o. ZA DOSTAVOM PODATAKA O BROJU ČLANOVA DOMAĆINSTVA

- 11:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 21.02.2018.

ZAŠTITA VODOVODNIH INSTALACIJA KOD NISKIH TEMPERATURA

PRENOSIMO OBAVIJEST TVRTKE "VODOVOD I KANALIZACIJA" d.o.o.:

S obzirom na najave iznimno niskih temperatura za slijedeći tjedan prijeko je potrebno zaštititi vodovodne instalacije od smrzavanja. Napominjemo, interne vodovodne instalacije čine svi cjevovodi i interni vodomjeri iza šahte priključka (glavnog vodomjera). Za njihovo održavanje su zaduženi korisnici vodovodne usluge te vas savjetujemo da još jednom provjerite zaštitu svojih internih vodomjera i vodovodnih instalacija.

Potrebno je zaštiti vodovodne instalacije, prvenstveno okno vodovodnog priključka te instalacije koje su više izložene hladnoći, kao vanjske slavine, cijevi koje su izvan objekata i u negrijanim objektima, kao što su vikendice, garaže, konobe i slično.

Stoga molimo potrošače da poduzmu slijedeće radnje i mjere opreza:

1. Zaštite vodomjerno okno priručnim sredstvima poput: (dasaka, starih deka, tkanine, stiropora, slame, jutenih vreća i sl.)
2. Ispuste vodu iz slavina u dvorištu i internih vodovodnih cijevi koje nisu na propisanoj dubini.
3. U vikendicima i ostalim objektima koji se ne koriste redovito ili u kojima nitko ne stanuje te kod odlaska na duži put, zatvore ventil iza vodomjera i ispuste vodu.
4. Također treba pripaziti na vodomjere u zgradama u podrumskim prostorijama koje nisu grijane, posebno u prostorima koji imaju nezaštićene otvore (razbijene podrumske prozore, otvore u zidovima i sl.).

Zahvaljujemo na razumijevanju!

- 11:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 08.12.2017.

NOVI LETAK U VEZI ZAŠTITE OD POŽARA (za suvlasnike zgrada u Splitu)

- 11:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 27.10.2017.

MJERE I AKTIVNOSTI U NEPOVOLJNIM VREMENSKIM UVJETIMA 2017./2018. GODINE

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 05.09.2017.

OBJAVLJEN NOVI PRAVILNIK O ENERGETSKOM PREGLEDU ZGRADE I ENERGETSKOM CERTIFICIRANJU

SAZNAJTE VIŠE

- 10:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2017.

PRODULJEN ROK ZA PRIJAVU ZA ENERGETSKU OBNOVU VIŠESTAMBENIH ZGRADA

S obzirom na iznimno veliki interes upravitelja i predstavnika stanara za sufinanciranje energetske obnove višestambenih zgrada, Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja kao Posredničko tijelo razine 1 dana 12.1.2017. je rok za podnošenje projektnih prijedloga produžilo do 31. siječnja 2017. godine u 23:59h.
Zbog velikog broja projektne dokumentacije zaprimljene na provjeru, odnosno čak 577 projektnih prijedloga, stručnjacima Fondovog Sektora za energetsku učinkovitost je potrebno dodatno vremensko razdoblje, kako bi se osigurao temeljit i kvalitetan pregled svih pristiglih prijedloga. Do sad je pregledano prvih 300-tinjak zaprimljenih prijedloga, na temelju čega je upraviteljima dostavljena uputa što trebaju korigirati ili nadopuniti u projektima. Dodatno vrijeme ostvareno ovim produženjem roka, prijavitelji će moći iskoristiti za predložene korekcije, kako bi do zatvaranja Poziva 'Energetska obnova višestambenih zgrada' projektne prijedloge upotpunili te pravovremeno pribavili Izjavu Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost o spremnosti projekta. Fondov Sektor za energetsku učinkovitost je do sad izdao 150 Izjava o spremnosti projektnog prijedloga te će, unatoč produljenju roka za prijavu, i ovaj vikend raditi od 10 do 18 sati kako je i najavljeno, dok će na sam dan zatvaranja poziva raditi od 8:00 do 23:59 sata. Pregledavat će se dokumentacija, izdavati Izjave o spremnosti, a najavljeni su i dolasci upravitelja s projektima spremnima za prijavu.

SVE ZGRADE KOJE SMO PRIJAVILI NA OVAJ NATJEČAJ PROŠLE SU PRVU FAZU PROVJERE, PA POSTOJE REALNE ŠANSE ZA 100 %-tni USPJEH.

- 11:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 23.12.2016.

PROJEKT UGRADNJE DIZALA U STAMBENE ZGRADE KOJE NEMAJU DIZALA



PROČITAJTE ČLANAK IZ "SLOBODNE DALMACIJE" (uz komentar našeg inženjera).

- 12:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.12.2016.

NEUGODNA "BLAGDANSKA ČESTITKA" OD HEP-a

HEP ODS d.o.o., odnosno ELEKTRODALMACIJA SPLIT, poslala je obavijest svim upraviteljima na splitskome području o jednostranome raskidanju svih ugovora o pojedinačnoj naplati potrošnje zajedničke električne energije (kao dodatne stavke na uplatnicama za potrošnju u stanovima) koje su proteklih godina sklopili sa zainteresiranim suvlasnicima brojnih stambenih zgrada.
Tako se ukida najuredniji, najravnopravniji i najzakonitiji način plaćanja zajedničke potrošnje električne energije (prvenstveno rasvjeta stubišta i liftovi) i situacija se po tome pitanju vraća godinama unatrag.
Suvlasnicima zgrada sada ostaju dvije mogućnosti na raspolaganju: plaćanje gotovinom (prikupljanje "od ruke do ruke") ili plaćanje iz pričuve - što je upitne zakonitosti i za što je potrebno donijeti većinske pismene odluke suvlasnika, a često i povećati pričuvu (ako je trenutni prihod na računu zgrade nedostatan).
Naša je tvrtka odmah poslala jasan i odlučan prigovor, ali iluzorno je očekivati da će biti pozitivnih učinaka.
Obavijest HEP-a u nastavku.

- 13:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.06.2016.

UKLANJANJE AZBESTNIH KROVOVA

Uz podršku Ekološke udruge Krka i Grada Knina, Udruga Moj otok održala je 17. lipnja 2016. godine prezentaciju za upravitelje zgrada pod nazivom “Moj Knin bez azbesta”.
Kao upravitelj dijela zgrada u Kninu, prezentaciju smo sufinancirali, a istoj smo i prisustvovali.

FOTOGRAFIJA SA PREZENTACIJE I VIŠE O UDRUZI MOJ OTOK

- 11:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.06.2016.

SANACIJA ŽALUZINA U PAPANDOPULOVOJ ULICI

- 13:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.03.2016.

OČITAVANJE VODOBROJILA TVRTKE "TECHEM" (koje je do sada očitavala tvrtka "Principal" d.o.o.)

Tvrtka "Principal" d.o.o. (Put Skalica 53, Split) od 2006. god. bila je zastupnik tvrtke "TECHEM" te je daljinski očitavala njihova vodobrojila u velikom broju zgrada na splitskome području gdje su sa suvlasnicima sklopili ugovor.
Nakon 24.1.2016. zastupnik tvrtke "TECHEM" postala je tvrtka "Svaguša H2O" j.d.o.o. (Ivana Gudelja 32, Split) te je ista, navodno, jedina ovlaštena ugrađivati, servisirati i očitavati vodobrojila tvrtke "TECHEM".
Suvlasnici zgrada u kojima je vodobrojila do sada očitavala tvrtka "Principal" d.o.o. mogu potpisati Aneks međuvlasničkog ugovora i Ugovor o preuzimanju očitavanja sa tvrtkom "Svaguša" j.d.o.o. (uz napomenu da je vodobrojilima starijima od 5 godina istekao rok umjeravanja te su ista formalno neispravna).
Alternative su ugradnja novih vodobrojila i (jeftinija) ugradnja novih mjernih kapsula i radijskih modula bez mijenjanja kućišta postojećih vodobrojila - uz sklapanje ugovora o očitavanju vodobrojila sa bilo kojom od ovlaštenih tvrtki.
Naravno, preostaje i varijanta da suvlasnici sami, preko svojeg predstavnika, "Vodovodu" prijavljuju potrošnju evidentiranu na svojim vodobrojilima.

NAPOMENA:
Nije isključeno da tvrtka "Principal" d.o.o. i dalje "Vodovodu" dostavlja podatke o očitanju vodobrojila u pojedinim zgradama, ali vrlo je vjerojatno da ti podaci ne odgovaraju stvarnom stanju.


- 11:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 23.12.2015.

PONUDA ZA DOPUNSKO OSIGURANJE IMOVINE (dopuna obvezne police zgrade) - GENERALI OSIGURANJE

A) OSNOVNO POKRIĆE

Osigurani rizici su:
· Požar, udar groma, eksplozija, pad i udar predmeta iz zraka, manifestacije i demonstracije
· Oluja, tuča, pritisak snježne mase
· Izljev vode iz vodovodnih i kanalizacijskih cijevi uslijed loma i smrzavanja istih
· Ravna stakla na prozorima i vratima
· Provalna krađa ili pokušaj provalne krađe
· Vandalizam prilikom provalne krađe do 5% od svote osiguranja
· Razbojstvo u osiguranom kućanstvu
· Štete na objektu i masivno građenoj ogradi prilikom provalne krađe i pri pokušaju provalne krađe uz svotu od 1.875,00 kn po štetnom događaju
· Privatna odgovornost na području Europe i Sredozemlja do svote os 37.500,00 kn po štetnom događaju

B) KOMFORNO POKRIĆE

Osigurani rizici su:
· Požar, udar groma, eksplozija, pad i udar predmeta iz zraka, manifestacije i demonstracije
· Oluja, tuča, pritisak snježne mase
· Poplava, bujica i visoka voda (svota osiguranja po štetnom događaju 11.250,00 kn)
· Izljev vode iz vodovodnih i kanalizacijskih cijevi uslijed loma i smrzavanja istih
· Izljev vode uslijed začepljenja dovodnih i odvodnih cijevi
· Ravna stakla na prozorima i vratima
· Provalna krađa ili pokušaj provalne krađe
· Vandalizam prilikom provalne krađe do 5% od svote osiguranja
· Razbojstvo u osiguranom kućanstvu
· Razbojstvo izvan mjesta osiguranja (Europa i sredozemne države) do svote od 1.875,00 kn po štetnom događaju
· Štete na objektu i masivno građenoj ogradi prilikom provalne krađe i pri pokušaju provalne krađe uz svotu od 3.750,00 kn po štetnom događaju
· Troškovi najma nadomjesnog stana uz svotu od 7.500,00 kn do 6 mjeseci
· Troškovi preseljenja predmeta kućanstva nakon štetnog događaja uz svotu od 11.250,00 kn po štetnom događaju
· Privatna odgovornost na području Europe i Sredozemlja do svote os 187.500,00 kn po štetnom događaju

C) EKSKLUZIVNO POKRIĆE

Osigurani rizici su:
· Požar, udar groma, eksplozija, pad i udar predmeta iz zraka, manifestacije i demonstracije
· Posredni udar groma
· Oluja, tuča, pritisak snježne mase
· Oborinske vode uz svotu od 10% novonabavne vrijednosti
· Poplava, bujica i visoka voda (svota osiguranja po štetnom događaju 18.750,00 kn)
· Izljev vode iz vodovodnih i kanalizacijskih cijevi uslijed loma i smrzavanja istih
· Izljev vode uslijed začepljenja dovodnih i odvodnih cijevi
· Ravna stakla na prozorima i vratima
· Ostakljenje (također iz umjetnih stakala) zimskih vrtova i tuš kabina, balkonska i potkrovna zastakljenja do svote od 7.500,00 kn po štetnom događaju
· Ceran ploče na površinama za kuhanje do svote od 7.500,00 kn po štetnom događaju
· Ostakljenje akvarija, uključujući i štete na stvarima i životinjama koje su se u njemu nalazile do svote od 3.750,00 kn po štetnom događaju
· Provalna krađa ili pokušaj provalne krađe
· Vandalizam prilikom provalne krađe do 5% od svote osiguranja
· Razbojstvo u osiguranom kućanstvu
· Razbojstvo izvan mjesta osiguranja (Europa i sredozemne države) do svote od 3.750,00 kn po štetnom događaju
· Štete na objektu i masivno građenoj ogradi prilikom provalne krađe i pri pokušaju provalne krađe uz svotu od 7.500,00 kn po štetnom događaju
· Predmeti kućanstva u zaključanom osobnom vozilu od provalne krađe unutar granica RH 1% od svote osiguranja, a maksimalno 15.000,00 kn
· Troškovi najma nadomjesnog stana uz svotu od 30.000,00 kn do 12 mjeseci
· Troškovi zamjene brave do svote od 1.500,00 kn po štetnom događaju
· Troškovi pribave nestalih dokumenata do svote 1.125,00 kn po štetnom događaju
· Troškovi preseljenja predmeta kućanstva nakon štetnog događaja uz svotu od 18.750,00 kn po štetnom događaju
· Štete na namirnicama koje se nalaze u škrinjama i ormarima za zamrzavanje do svote od 1.875,00 kn po štetnom događaju
· Privatna odgovornost na području cijelog svijeta do svote os 375.000,00 kn po štetnom događaju

Primjeri informativnog izračuna za stalno nastanjena kućanstva:

Iznos osiguranja ------ Mjesečna premija (osnovno / komforno / ekskluzivno)

100.000,00 kn ---------- 12,86 kn / 17,00 kn / 21,25 kn

150.000,00 kn ---------- 19,84 kn / 25,50 kn / 31,88 kn

200.000,00 kn ---------- 25,71 kn / 34,00 kn / 42,50 kn

250.000,00 kn ---------- 32,14 kn / 42,50 kn / 53,13 kn

300.000,00 kn ---------- 38,57 kn / 51,00 kn / 63,75 kn

400.000,00 kn ---------- 51,43 kn / 68,00 kn / 85,00 kn

500.000,00 kn ---------- 64,28 kn / 85,00 kn / 106,25 kn

Popusti:
- Trajanje osiguranja od 3 do 5 godina 5%
- Trajanje osiguranja 5 ili više godina 10%
- Plaćanje odjednom -5%

Dodatni rizici uz pakete:
- Klizanje tla ili udar stijenja ili kamenja
- Bicikli od krađe
- Prtljaga

Dodatna osiguranja:
- Potres
- Osiguranje električnih uređaja
- Dragovoljno osiguranje članova kućanstva – obitelji od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)

- 15:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 06.11.2015.

PRIMOPREDAJA SKLONIŠTA U SPLITU



Napominjemo da je riječ o "običnim" skloništima, a ne o atomskim skloništima.
Također, pogrešno je navedeno da se skloništa predaju upraviteljima - naravno da se predaju suvlasnicima zgrada.

- 12:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 08.09.2015.

IZMJENA STUBIŠNOG SVJETLARNIKA - Karamanova 4, Split

Traže se ponude za izmjenu čitavog stubišnog svjetlarnika, odnosno za postavljanje novoga ALU / PVC svjetlarnika na stambenoj zgradi (neboderu) KARAMANOVA 4 - Split (Spinut).

Za više informacija nazovite 091 311 0118 ili pošaljite mail na tehnicka-sluzba2@novidani.hr.

- 16:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 25.08.2015.

RASPODJELA POTROŠNJE VODE U STAMBENOJ ZGRADI

INFORMACIJE I POTREBNI DOKUMENTI

- 13:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 21.08.2015.

POZIV ZA SURADNJU

Mole se sve pravne osobe zainteresirane za obavljanje radova na zgradama pod upravljanjem tvrtke NOVI DANI d.o.o. da svoje podatke pošalju na: tehnicka-sluzba@novidani.hr.

Naglasak je na slijedećim izvođačima:

- fasaderi
- krovopokrivači
- limari
- bravari
- staklari

- 12:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ČIŠĆENJE ZAJEDNIČKIH DIJELOVA ZGRADE

INFORMACIJE I PONUDA

- 12:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.06.2015.

OGRANIČENA VELIČINA REKLAMA NA FASADAMA

Prema Odluci o komunalnom redu nijedna reklama na fasadi u Splitu ne smije biti veće površine od 60 m2.

- 10:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 28.05.2015.

POSTUPCI U SLUČAJU POŽARA

- 11:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 22.05.2015.

OBAVIJEST STANARIMA - Zaštita od požara



Obavijest (letak) će slati Grad Split svim stanarima na području grada.

NAPOMENA: Budući da je u ovoj obavijesti prenesena nespretna formulacija iz aktualnoga Zakona o zaštiti od požara "...vlasnici, odnosno korisnici, odnosno upravitelj..." moramo (na maksimalno pojednostavljeni način) pojasniti kako su obveze u vezi zaštite od požara raspoređene:
- Vlasnici (suvlasnici): financiranje.
- Upravitelj: organiziranje.
- Korisnici (stanari koji nisu vlasnici): neometanje.


Sponzor izrade letaka je naša tvrtka, zajedno sa još 5 upravitelja.

- 12:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 20.05.2015.

21.5.2015. ZATVARA SE POSLJEDNJI NATJEČAJ FONDA ZA VIŠESTAMBENE ZGRADE

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je kako se, zbog iskorištenja sredstava, zatvara natječaj za sufinanciranje energetskih pregleda i energetskog certificiranja višestambenih zgrada.

Nakon što je 12.3.2015. zatvoren natječaj za sufinanciranje energetskih obnova, a 5.5.2015. natječaj za sufinanciranje izrade projekata za povećanje energetske učinkovitosti, 21.5.2015. zadnji je dan za predaju zahtjeva za sufinanciranje energetskih pregleda i energetskog certificiranja.

Sada je vrijeme za pripremanje prije slijedećih natječaja.thumbup

Više informacija na www.fzoeu.hr.

- 11:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.05.2015.

2015. GODINE NEĆE SE DAVATI KONCESIJE ZA DISTRIBUCIJU TOPLINSKE ENERGIJE U GRADU SPLITU

- 10:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 15.05.2015.

DVOSMJERNA KOMUNIKACIJA U DIZALIMA

Hrvatska akreditacijska agencija je donijela naputak u kojem se ističe kako sva dizala ugrađena nakon 31.3.2006. moraju biti opremljena dvosmjernim uređajem za komunikaciju koji omogućava stalni kontakt sa spasilačkom službom.
U protivnom, akreditirana inspekcijska tijela prilikom pregleda (atesta) dizala moraju isto isključiti iz upotrebe.

U slučaju da putnik ostane zarobljen u dizalu, dovoljno je da 5 sekundi drži pritisnutu tipku ALARM u kabini i uređaj sam poziva nadzorni centar, a osoblje u nadzornom centru prima automatsku informaciju o lokaciji dizala i stupa u kontakt s putnikom u dizalu (razgovaraju), te pozivaju spasilačku službu na intervenciju. Osoba u dizalu može neograničen broj puta pozivati nadzorni centar i razgovarati s osobljem, što je jako važno radi smirivanja putnika i izbjegavanje panike.
Osim navedenog nadzorni centar kontinuirano prati ispravnost ugrađenog uređaja i dostupnost veze (kako je propisano normom HRN EN 81-28 - Daljinska dojava opasnosti na dizalima). To znači da se najmanje svakih 72 sata iz dizala upućuje testni alarm. U slučaju da testni alarm izostane, nadzorni sustav automatski obavještava osoblje nadzornog centra i održavatelja dizala, kako bi se otklonio uzrok problema.

- 15:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.05.2015.

ISKORIŠTENA SREDSTVA ZA PROJEKTE ENERGETSKE OBNOVE



Trenutno je aktualan samo natječaj za sufinanciranje energetskog certificiranja (uzimajući u obzir natječaje FZOEU-a koji se odnose na višestambene zgrade).

- 17:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.05.2015.

ODRŽANO SAVJETOVANJE UPRAVITELJA NEKRETNINAMA, Brač 2015.


UDRUGA UPRAVITELJ - NOVOSTI

27.04.2015.


U organizaciji Udruge UPRAVITELJ, LIBUSOFT CICOM d.o.o. te turističke agencije Media Turist d.o.o., a pod pokroviteljstvom Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, Ministarstva gospodarstva, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Grada Supetra od 22. do 25. travnja 2015. godine održano je Savjetovanje upravitelja nekretninama – Brač 2015.

Bila nam je posebna čast i zadovoljstvo pozdraviti sudjelovanje i predavanje glavnog tajnika Ustavnog suda RH gosp. Teodora Antića, načelnice u FZOEU gđe Bukarica i suradnica - gđa Rajčić, Đigaš i Gluić, profesora Hrvoja Kačera, profesorice Maje-Marije Nahod. Svakako želimo zahvaliti i ostalim predavačima gostima odnosno članovima Udruge (B.Dejanović, D.Sorić, Ž.Hrs Borković, K.Burian, M.Erceg). Također, sudjelovanje na radionicama gostiju iz FZOEU (A.Rajčić, A.Đigaš, S.Gluić), a posebno samih članova i sponzora ponovno je učinilo radionice izuzetno zanimljivim i korisnim dijelom Savjetovanja.

Preko 250 sudionika skupa + 30 sudionika na Koordinaciji grado/načelnika, znači da je ovo najbrojnije okupljanje dosad održano u organizaciji Udruge. Svakako će se pamtiti po tome, ali i po sadržaju tema, intenzivnom druženju i bogatim fakultativnim događanjima, dobrom odazivu upravitelja i sponzora, kao i odličnom vremenu.

Velika zahvala svim sudionicima i još jednom sponzorima skupa, čiji su štandovi bili odlično posjećeni i nadamo se da je ostvaren niz poslovnih kontakata. Svakako da se zaslužuje pored glavnih sponzora ALLIANZA i BRUNATE istaći i CHROMOS-SVJETLOST te I.T.V. sa bogatom ponudom na štandu.


TIJEKOM SAVJETOVANJA PREZENTIRANI SU SLIJEDEĆI STRUČNI RADOVI:

AKTUALNA USTANOSUDSKA PRAKSA VEZANA UZ PITANJA ZAJEDNIČKE PRIČUVE
Autor: dr.sc. Teodor Antić, Glavni tajnik Ustavnog Suda RH

POVEZIVANJE ZEMLJIŠNE KNJIGE I KNIGE POLOŽENIH UGOVORA - DOSTIGNUTO STANJE I OTVORENA PITANJA ZA UPRAVITELJE
Autor: Ana-Marija Končić, voditeljica Zemljišnoknjižnog odjela Stalne službe u Sesvetama OGS Zagreb

PROGRAM ENERGETSKE OBNOVE I ULOGA UPRAVITELJA
Autor: Irena Križ Šelendić, Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja

ENERGETSKA OBNOVA VIŠESTAMBENIH ZGRADA I SUDJELOVANJE UPRAVITELJA U NATJEČAJIMA I JAVNIM POZIVIMA FONDA
Autori: dr.sc. Vesna Bukarica i suradnice: Andrea Rajčić, Ana Đigaš, Silvana Gluić, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

ZRELOST ZGRADE ZA ENERGETSKU OBNOVU
Autor: prof.dr.sc. Anita Cerić i dr.sc. Maja-Marija Nahod, Građevinski fakultet u Zagrebu

ISKUSTVA UPRAVITELJA U ENERGETSKOJ OBNOVI ZGRADA I NATJEČAJIMA FZOEU
Autor: Odbor za tehniku - Dolores Sorić, LABIN STAN d.o.o.

OBVEZA PRIMJENE SUSTAVA FINANCIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE ZA UPRAVITELJE U VEĆINSKOM VLASNIŠTVU JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE
Autori: Odbor za financije – mr.sc. Katica Burian, LIBUSOFT CICOM d.o.o. Zagreb

MOGUĆNOSTI KORIŠTENJA MODERNIH INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA ZA POTREBE UPRAVITELJA
Autori: Odbor za financije – Mario Erceg, LIBUSOFT CICOM d.o.o. Zagreb

PRAVODOBNO UTUŽIVANJE DUŽNIKA ZAJEDNIČKE PRIČUVE UZ MOGUĆNOST NAGODBE I OPROSTA ZATEZNIH KAMATA
Autor: prof.dr.sc. Hrvoje Kačer, redoviti profesor u trajnom zvanju na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Splitu

OBVEZE UPRAVITELJA U PROTUPOŽARNOJ ZAŠTITI ZGRADA
Odbor za pravo - Brankica Dejanović, INKASATOR d.o.o. Karlovac

ODGOVORNOST UPRAVITELJA I PREDSTAVNIKA SUVLASNIKA PREMA UGOVORU O KREDITU
Autor: Marko Mijat, odvjetnik, odvjetnički ured GOLUBIĆ I PARTNERI, Zagreb


Slijedeće Savjetovanje upravitelja nekretninama održat će se od 20. do 23. travnja 2016. godine u Poreču.

- 15:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.02.2015.

PROGRAM ENERGETSKE OBNOVE VIŠESTAMBENIH ZGRADA - Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Ukoliko ste zainteresirani za energetsku obnovu zgrade pročitajte informativni letak na slijedećoj web adresi:

http://www.fzoeu.hr/hrv/pdf/
Sufinanciranje_energetske_obnove_
visestambenih_zgrada_INFO.pdf


- 18:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.02.2015.

VODOMJERI NA DALJINSKO OČITAVANJE - Vodoservis Mate


Temeljem Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 128/99), koji je stupio na snagu dana 01.siječnja 2000. godine, suvlasnicima stambenih zgrada je omogućeno da naplatu potrošnje vode obračunavaju prema vlastitim vodomjerima.

Trošak priključenja vlastitog vodomjera snose sami suvlasnici. Ugradnja vodomjera na postojeću vodovodnu instalaciju je moguća na dva načina. Ugradnja ventilskog vodomjera je prvi način, a moguće je tamo gdje postoje ventili koji zatvaraju vodu nakon odvajanja instalacije s vertikale na priključak u stanu. Drugi način je podžbukna montaža, tj. razbijanje dijela zida i postava podžbukno.

Zašto odabrati baš nas?
- Na tržištu smo već 15 godina.
- Mi vam jedini nudimo vodomjere za koje nema dodatnih troškova ugradnje sustava (repetitori, bazne stanice).
- Mogučnost plaćanja na rate.
- Preporuka upraviteljskih kuća i ViK d.o.o. Split.

Prednosti vlastitog vodomjera:
- plaćanje vode prema stvarnoj potrošnji, a ne prema broju članova,
- curenje slavine ili vodokotlića ne plaćaju svi suvlasnici, već samo onaj u u čijem stanu curi,
- ne postoji problem broja prijavljenih članova domačinstva.

Jednomlazni suhi vodomjer APATOR smart+.
Nudimo vam tri vrste ugradnje:

1. Ugradnja vodomjera sa štemanjem ploćica i zida.
2. Ugradnja vodomjera u sudoperu.
3. Ugradnja vodomjera za zapilavanjem i ugradnjom većih vratašca (30 cm x 20 cm).

Nudimo vam ugradnju vodomjera sa RF radio modulom za daljinsko očitavanje poljske grupacije Apator koji ima sukladnost sa svim potrebnim normana i propisima EU i posjeduje važeći MID certifikat.
Vodomjer je baždaren u zavodu za mjeriteljstvo RH i posjeduje odgovarajuću plombu i zato je
priznat od strane Vodovoda i kanalizacije d.o.o. Split

Daljinsko očitavanje vodomjera Wireless M-bus predstavlja potpuno rješenje namijenjeno bežićnom očitanju različitih mjerila. Komunikacija se odvija na frekvenciji 868 MHz prema wireless M-bus protokolu (norma EN 13757-4:2005). Sustav čine bežićni predajnici repetitor, koncetrator, ručni terminal za prikupljanje podatka te programska rješenja sa svrhom obrade prikupljenih podataka. Predajnici dolaze u kompaktnoj izvedbi namijenjenoj montaži i očitanju Smart+ vodomjera ili impulsnoj izvedbi namijenjenoj spajanju na različite davače impulsa (Plin, voda..). Ovisno o prostorima te preprekama u kojima se postavljaju predajnici, repetitori osiguravaju povećanje dometa komunikacije. Koncetrator je namijenjen za slučaj izrade fiksne bežićne mreže s centralnim nadzorom. U varijanti "walk by" načina očitanja koriste se ručni čitać ili prijenosno računalo s Bluetooth pretvornikom.

Naš sustav funkcionira tako da mi potpisujemo Aneks ugovora sa Vodovodom i stanarima zgrade i u dogovoru sa Vodovodom jedan put mjesečno očitavamo njihov vodomjer i interne vodomjere u zgradi, onda podatke šaljemo Vodovodu koji potom svakom stanaru posebno šalje račun za potrošenu vodu.

Posebno želimo istaknuti projekt na kojemo trenutno radimo, a to je ugradnja u poslovne prostore u Fregati (ugradnja 120 vodomjera + isporuka kompletne opreme i softwera za očitavanje) koji obavljamo direktno za Vodovod i kanalizacija d.o.o. Split. Činjenica da smo jedini na ovim prostorima koje je Vodovod odabrao za suradnju dokazuje kvalitetu nas kao visokokvalificiranog obrta i kvalitetu naših APATOR vodomjera.

------------------------------------
Za više informacija pošaljite nam upit na:
info@vodoservis-mate.com
ili nazovite:
091-432-1173
------------------------------------

- 15:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.11.2014.

ZIMSKI UVJETI


Sukladno Odluci o komunalnom redu Grada Splita (Službeni glasnik Grada Splita br. 11/2011), kao i zaključcima sa sastanka u gradskoj vijećnici održanog 28.10.2014., dužni smo obavijestiti stanare svih zgrada kojima upravljamo, ali i sve ostale građane o slijedećem:

1) Vlasnici, odnosno korisnici stanova i poslovnih prostora u zgradi odgovorni su za uklanjanje snijega s pločnika i krovova.
2) Potrebno je nabaviti lopate za snijeg - minimalno dvije (mogu se kupiti sredstvima pričuve).
3) Potrebno je napraviti raspored dežurstava u zgradi kako bi se svaki dan točno znalo tko je zadužen za čišćenje snijega.


Zahvaljujemo na razumijevanju i pozitivnom postupanju.


- 12:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.11.2014.

SAVJETOVANJE UPRAVITELJA NEKRETNINAMA, BRAČ 2015. - POZIV ZA SPONZORE

Pismo namjere za sponzorski nastup na Savjetovanju upravitelja nekretninama, Brač 2015.
(22. - 24. travnja 2015. godine).

A) Ovim najavljujemo svoje sudjelovanje (zaokružiti odabrani oblik/kategoriju sponzorstva
od 1a.-7.). Napominjemo da prednost u odabiru kategorije imaju sponzori koji se prije jave
ovim Pismom namjere:

1a. GLAVNI SPONZOR s ekluzivnim pravom da budemo
jedini ponuđač iz svoje djelatnosti (25 min prezentacije)
30.000,00 kn + PDV

1b. GLAVNI SPONZOR (20 min prezentacije)
20.000,00 kn + PDV

2. SPONZOR (15 min prezentacije)
15.000,00 kn + PDV

3. SPONZOR (10 min prezentacije)
10.000,00 kn + PDV

4. SPONZOR (5 min prezentacije)
6.000,00 kn + PDV

5. SPONZOR
3.000,00 kn + PDV

6. SPONZOR
2.000,00 kn + PDV

7. SPONZOR
1.000,00 kn + PDV

B) Ovim potvrđujemo sigurno svoj nastup, a do navedenog roka (31.12.2014.) javit ćemo
vam koju smo kategoriju sponzorstva odabrali.

C) Ne namjeravamo sudjelovati na Savjetovanju, te vas molimo da nam više ne šaljete
materijale.

Molimo Vas da pismo namjere pošaljete Udruzi UPRAVITELJ najkasnije do 31.12.2014. godine
na fax 01/65 99 512.



- 13:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.06.2014.

KREDITIRANJE OBNOVA VIŠESTAMBENIH ZGRADA I PROJEKATA ENERGETSKE UČINKOVITOSTI (PBZ)



UVOD

Imate stare i dotrajale prozore u stanu i/ili zgradi, krov koji prokišnjava i stvara ogromne probleme Vama i Vašim susjedima, pročelje zgrade koje je oronulo i vapi za obnovom? Sve Vas više zabrinjava rast cijena energenata, a htjeli biste imati niže troškove za grijanje i/ili hlađenje?
Jeste li uopće znali da je, zbog karakteristika gradnje i nedostatka propisa o toplinskoj zaštiti, u razdoblju najveće stambene izgradnje, od 1950. do 1980. godine, izgrađen niz objekata sa prosječnom potrošnjom energije za grijanje većom od 200 kWh/m2 godišnje (razred F)? Možda gradnja Vaše zgrade datira upravo iz tog razdoblja
kada nije postojala zakonska odredba vezano uz izradu izolacije na zgradama.
No, postoji rješenje!
Uvođenjem certificiranja i energetskih pregleda, kao prvih koraka, započinje energetska obnova Vaših zgrada.
Od nedavno i Vlade RH uključila se u sufinanciranje; energetskih pregleda i energetskih certifikata, pripreme projektne dokumentacije i energetske obnove višestambenih zgrada preko Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. To Vam otvara nove mogućnosti da uz manja ulaganja vlastitih sredstava/kredita obnovite Vašu zgradu, povećate vrijednost vašeg stana i poboljšate kvalitetu življenja.
Kako izgledaju koraci provedbe energetske obnove zgrade, koje su mogućnosti i prilike za zgrade, kada i kako stanari mogu osjetiti koristi? Ova brošura će Vam dati odgovore na ova i još mnogo drugih pitanja.

KORACI U PROVEDBI ENERGETSKE OBNOVE

1. korak - interes zgrade za energetskom obnovom.
Ukoliko postoji interes stanara za energetskom obnovom, suvlasnici zgrade, putem svog ovlaštenog predstavnika, iskazuju interes prema svom upravitelju zgrade za energetskom obnovom.

2. korak - odabir ovlaštenog certifikatora.
Upravitelj zgrade, ali i predstavnik stanara može osobno, traži ponudu od ovlaštene certifikatorske kuće za izradu energetskog pregleda i energetskog certifikata. Odabirom certifikatora pristupa se izradi energetskog pregleda koji daje prijedloge mjera za energetsku obnovu.

3. korak - odabir predloženih mjera.
Suvlasnici zgrade zajedno sa svojim upraviteljem odabiru energetski opravdane mjere iz energetskog pregleda i zajedničkim dogovorom predlažu koje mjere žele provesti u stvarnosti.

4. korak - odabir ovlaštenog projektanta.
U ovisnosti od odabrane mjere/a, traži se ponuda od ovlaštenih projektanata (građevinarstva, arhitekture,
strojarstva, elektrotehnike) za izradu glavnog projekta odabrane mjere iz energetskog pregleda. Predmetni glavni projekt s troškovnikom razrađuje odabranu mjeru i dokazuje pretpostavljenu uštedu definiranu energetskim pregledom.

5. korak - odabir izvođača radova i nadzornog inženjera.
Na temelju izrađenog glavnog projekta s troškovnikom, traži se ponuda za projektirane radove od certificiranih izvođača. Odabirom najkvalitetnije ponude mogu se započeti radovi na energetskoj obnovi. Isto tako traži se ponuda ovlaštenog nadzornog inženjera, vrlo važnog sudionika u obnovi zgrade, koji prati izvođenje radova i priprema izvješća.

6. korak - završetak radova.
Po završetku radova, započinju garantni rokovi, izrađuju se izvješća svih sudionika u gradnji.

7. korak - izdavanje završnog certifikata.
Izradom završnog izvješća nadzornog inženjera, stekli su se uvjeti za izdavanje završnog energetskog certifikata, kojim se potvrđuje da je energetska obnova upravo išla u smjeru kojom je propisana u energetskom pregledu i glavnom projektu.

Svi navedeni koraci pretpostavljaju kontinuiranost u financiranju energetske obnove. Međutim, u većini slučajeva, zgrada nema dostatna sredstava za provedbu svih ili dijela gore navedenih mjera. Zato je potrebno zatražiti pomoć u financiranju.
Republika Hrvatska, preko Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, omogućuje sufinanciranja svakog od navedenih koraka u provedbi energetske obnove. Sva navedena sufinanciranja višestambe zgrade mogu se realizirati isključivo preko upravitelja zgrade.

SUFINANCIRANJE FONDA ZA ZAŠTITU OKOLIŠA I ENRRGETSKU UČINKOVITOST (FZOEU)

1. Izrada energetskog pregleda i izdavanje energetskog certifikata.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost sufinancira do 40% (60% do 80% otoci i područja posebne državne skrbi) troškova za izradu energetskog pregleda i izdavanje energetskog certifikata.

2. Izrada glavnog projekta s troškovnikom.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost sufinancira do 35.000,00 Kn po ulazu zgrade izradu
glavnog projekta sa troškovnikom.

3. Energetska obnova zgrade.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost sufinancira do 40% (60% do 80% otoci i područja posebne državne skrbi) stvarne radove na energetskoj obnovi, te stručni nadzor.
Da bi Fond mogao odobriti sufinanciranje bilo koje mjere, zgrada mora osigurati, odnosno dokazati mogućnost financiranja svake od triju mjera. Privrednoj banka Zagreb već više od 8 godina ima razvijen model financiranja višestambenih zgrada. U praksi odobreno je preko 1.100 kredita višestambenim zgradama.

KREDITIRANJE OBNOVA ZGRADA I PROJEKATA ENERGETSKE UČINKOVITOSTI

U Privrednoj banci Zagreb kontinuirano osluškujemo Vaše potrebe te aktivno podržavamo racionalno gospodarenje energijom i ostalim resursima i to uštedom struje kroz politiku nabave, kontinuiranim praćenjem potrošnje papira, ali i financiranjem projekata koji u našoj okolini podržavaju racionalnije gospodarenje energetskim resursima.
Pogledajte što smo za Vas pripremili u namjeri da Vam pružimo najbolje odgovore na Vaše potrebe!
PBZ model kreditiranja suvlasnika zgrada na upravljanju kod upravitelja nekretninama, koji pored financiranja obnove zgrada obuhvaća:
• financiranja energetskih pregleda i energetskih certifikata,
• financiranja projekata energetske učinkovitosti te
• dodatno stimuliranje projekata vezanih uz energetsku učinkovitost.

PBZ MODEL KREDITIRANJA SUVLASNIKA ZGRADA NA UPRAVLJANJU KOD UPRAVITELJA NEKRETNINAMA

Rješenje za sve Vaše potrebe vezano uz uređivanje suvlasničkih dijelova zgrade možete pronaći u modelu kreditiranja koji smo razvili na temelju dugogodišnje suradnje i razmjene iskustava s upraviteljima nekretninama.
Ovaj model započinje tako da upravitelj nekretninama zajedno s predstavnicima stanara pripremi godišnji plan potreba za obnovom zgrada i podnosi Banci zahtjev za odobravanje kreditne linije (limita). Nakon odobrenja limita Banka s upraviteljem nekretninama zaključuje Sporazum o poslovnoj i tehničkoj suradnji kojim se reguliraju
prava i obveze u provedbi kreditiranja suvlasnika zgrada. Upravo se iz odobrenog limita odobravaju
krediti suvlasnicima zgrada, odnosno zgradama koje zadovoljavaju kriterije kreditne sposobnosti. Ugovor o kreditu potpisuju Banka, ovlašteni predstavnik suvlasnika zgrade i upravitelj nekretninama.
U mogućnosti ste znatno povećati vrijednost vlastitog stana brzom i jednostavnom realizacijom kredita po iznimno povoljnim uvjetima.

Tko su subjekti u procesu realizacije kredita?
U cjelokupnom procesu realizacije kredita uključeni su sljedeći subjekti:

• predstavnik suvlasnika zgrade,
• upravitelj nekretninama,
• energetski certifikator (ako se radi energetska obnova zgrade),
• glavni projektant (ako se radi energetska obnova zgrade)
• certificirani izvođač(i) radova te
• Banka.

Koji su koraci u ugovaranju kredita?

• prvi je korak otvaranje posebnog računa zgrade u PBZ-u vezanog uz transakcijski račun upravitelja nekretninama
• predstavnik suvlasnika zgrade upućuje upravitelju nekretninama preliminarni zahtjev za investicijom
• ako se radi o energetskoj obnovi zgrade;
- predstavnik suvlasnika/upravitelj naručuje izradu energetskog pregleda i certifikata, te dobiva procjenu investicije
- predstavnik suvlasnika/upravitelj naručuje izradu glavnog projekta s troškovnikom
• na temelju otplatnog plana dobivenog od Banke i troškovnika, upravitelj nekretninama zajedno s predstavnikom zgrade priprema projekciju troškova
• upravitelj zajedno sa predstavnikom suvlasnika zgrade odabire certificiranog izvođača radova
• predstavnik suvlasnika priprema Suglasnost potrebne većine suvlasnika za; odabir izvođača, zaduženje kod Banke, prihvaćanje uvjeta kredita, povećanje pričuve za otplatu kredita (ako je potrebno povećanje) i kojom se ovlašćuje predstavnik suvlasnika za potpisivanje ugovora s Bankom
• upravitelj nekretninama podnosi Banci zahtjev za odobrenje kredita uz prateću dokumentaciju
• posljednji korak u ugovaranju kredita je zaključivanje Ugovora o kreditu kojeg potpisuju Banka, ovlašteni predstavnik zgrade i upravitelj nekretninama

Koji su osnovni uvjeti kredita?

• vrsta posla: dugoročni kredit, valutna klauzula u EUR
• korisnici kredita: suvlasnici zgrade na upravljanju kod upravitelja nekretninama
• namjena kredita: adaptacija i rekonstrukcija zajedničkih dijelova zgrada
• iznos pojedinačnog kredita: sukladno izračunu kreditne sposobnosti “zgrade” mjesečna rata ne smije biti veća od 90% uplaćenih pričuva umanjenih za naknadu upravitelju nekretninama i fiksne troškove
• rok korištenja pojedinog kredita: do 12 mjeseci
• rok vraćanja kredita: do 10 godina
• kamatna stopa: redovna, u razdoblju korištenja - promjenjiva, 3 MJ EURIBOR + 5,9 p.p. godišnje
• naknada: za obradu zahtjeva 0,50% jednokratno
• izvor otplate kredita: sredstva zajedničke pričuve pojedine zgrade na posebnom računu zgrade
• osiguranje vraćanja kredita: trajni nalog na računu zgrade (koji ne može biti zatvoren do pune otplate kredita)

Pozivamo Vas da i Vi postanete korisnik ovog modela kreditiranja čiju je kvalitetu već prepoznalo
i koristi ga više od 60 upravitelja nekretninama i suvlasnika više od 1.000 zgrada iz svih krajeva
Republike Hrvatske.

To, dakako, nije sve što smo za Vas pripremili! Vama koji razmišljate o dodatnim uštedama u budućnosti na temelju realizacije projekata energetske učinkovitosti pripremili smo program financiranja u suradnji s Europskom investicijskom bankom (EIB) i to s mogućnošću dobivanja bespovratnog poticaja do čak 15% od iznosa kredita!

PBZ financiranje energetskih pregleda i energetskih certifikata.

Energetska obnova zgrada predstavlja znatan trošak za zgradu, ali je i dugoročno rješenje za uštedu energije i obnovu zgrade. Ova investicija isplativa je u relativno kratkom roku (5 – 10 godina zavisno o zahvatima i ostvarenim poticajima).
Ukoliko Vas zabrinjava složenost procedure, PBZ se i za to pobrinula. U suradnji s RITEH d.o.o., osigurala je povoljnije uvjete za pripremu i provedbu postupka energetskog pregleda i energetskog certificiranja. Kao početni korak u definiranju postojećeg stanja i potencijala ušteda izrađuje se energetski pregled i izdaje se energetski certifikat.
Konzultanti koje osigurava i plaća EIB zajedno sa RITEH-om sudjeluju u pripremi i strukturiranju kompletnog projekta kako bi ostvarili pravo na besplatne poticaje te inicijalno provjeravaju je li energetski pregled proveden sukladno dogovorenom.

Koji su osnovni uvjeti vezano uz energetski pregled i certificiranje?

Cijena i trošak energetskog pregleda i izdavanja energetskog certifikata definiran je cjenikom nadležnog Ministarstva, a temeljem suradnje PBZ i RITEH-a možete ostvariti povoljnije uvjete.
Ostali uvjeti kredita određuju se sukladno PBZ modelu kreditiranja suvlasnika zgrada.
PBZ financiranja projekata energetske učinkovitosti
Želite ostvariti uštedu energije i tako smanjiti iznose mjesečnih računa za grijanje ili hlađenje? Upravo u tom cilju PBZ je s Europskom investicijskom bankom (EIB) zaključila program financiranja projekata energetske učinkovitosti, kojim se osigurava bespovratni poticaj do 15% od iznosa kredita korisnicima koji zadovolje EIB uvjete.
Preko Vašeg upravitelja i predstavnika zgrade saznajte više o bespovratnim poticajima Vlade RH, EIB-a, PBZ-a i pogodnostima suradnje s RITEH-om. Navedeni partneri osigurat će Vam svaku potrebnu podršku tijekom realizacije projekta energetske obnove Vaše zgrade.
Konzultanti koje osigurava i plaća EIB pomažu klijentima u pripremi i strukturiranju projekata kako bi ostvarili pravo na poticaje te provjeravaju je li projekt proveden sukladno dogovorenom, a stručnjaci RITEH-a Vam mogu pomoći u praćenju provedbe i izračunu efekata energetske obnove.

Koji su osnovni uvjeti vezano uz kreditiranje?

• ukupni troškovi pojedinog projekta mogu se kretati u rasponu od 40.000 EUR do 250.000 EUR
• projekt (investicija) mora biti provediv s ekonomskog, tehničkog i financijskog aspekta te usklađen s pozitivnim propisima RH i EU
• investicije se mogu odnositi na adaptaciju i rekonstrukciju zajedničkih dijelova zgrade (pročelja, krov, sustav grijanja, stolarija i sl.)
• potrošnja energije i emisija štetnih plinova nakon provedbe projekta mora biti manja za minimalno 30%
Ostali uvjeti kredita određuju se sukladno PBZ modelu kreditiranja suvlasnika zgrada.

I to još nije sve! Prepoznati kao financijska institucija koja kontinuirano radi na podizanju ekološke svijesti
društva, u Privrednoj banci Zagreb odlučili smo iz vlastitih sredstava dodatno stimulirati projekte vezano uz energetsku učinkovitost i to smanjenjem redovne kamatne stope na kredit za 0,5%!

PBZ dodatno stimuliranje projekata vezanih uz energetsku učinkovitost.

U Privrednoj banci Zagreb stimuliramo investiciju koja poboljšava energetsku učinkovitost i to na način da umanjujemo redovnu kamatnu stopu na kredit za 0,5% onim zgradama koje povećaju energetsku učinkovitost minimalno za jedan razred.
Pored uobičajenih troškova, omogućujemo Vam korištenje kredita za podmirenje troškova izrade elaborata o stvarnoj potrošnji energije prije početka investicije i za troškove izrade energetskog certifikata po završetku investicije. Energetski certifikat izrađen od ovlaštene osobe iz kojeg je vidljivo povećanje energetske učinkovitosti
minimalno za jedan razred u odnosu na stanje prije investicije služi nam kao dokaz o povećanju energetske učinkovitosti. Po primitku valjanog certifikata umanjujemo kamatnu stopu na kredit za 0,5% od prvog dana sljedećeg mjeseca.

Primjer izračuna potrošnje energije.
U nastavku Vam donosimo primjer izračuna početne i konačne potrošnje energije na temelju zadanih parametara.

Za lakše praćene simulacije na primjerima koji slijede navodimo trenutačne cijene energenata:
• električna energija 0,85 Kn/kWh
• plin 0,40 Kn/kWh
• toplana 0,46 Kn/kWh
• lož ulje 0,95 Kn/kWh

Zgrada 1 – primorska Hrvatska, energent za grijanje električna energija.

Prije energetske obnove:

Površina objekta 4012,16m2
Broj katova 14
Vrsta prozora drveni prozor jednostruko staklo U=5,2 W/m2K
PVC U=1,8 W/m2K
Zidovi armirani beton 25cm U=3,16 W/m2K
Strop prema tavanu armirani beton 20cm U=2,5 W/m2K
Potrebna energija za grijanje 355.615 kWh/god
Iznos mjesečne pričuve 2,72 Kn/m2
Energetski razred C (81 kWh/m2a)
Godišnji trošak grijanja
za stan od 60 m2 4.130 Kn/god

Poslije energetske obnove / Prijedlog mjera:

Izolacija vanjskih zidova
Zidovi armirani beton 25cm+mineralna vuna 14cm U=0,23W/m2K
Strop prema tavanu armirani beton 20cm+mineralna vuna 14cm U=0,23W/m2K
Potrebna energija za grijanje 204.670 kWh/god
Energetski razred B (30 kWh/m2a)
Ušteda 63%
Investicija 1.120.000 Kn
Iznos mjesečne pričuve 7,22 Kn/m2
Iznos mjesečne pričuve – EIB 6,22 Kn/m2
Iznos mjesečne pričuve – EIB+FZOEU 4,12 Kn/m2
Godišnji trošak grijanja
za stan od 60 m2 1.530 Kn

- 18:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #