I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined..

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kaj te muči kolko komentara imam/ili nemam:P

svašta o meni...
Možda zapravo ovo uopće nisam ja.Možda je ovo sve iluzija.A ako nije onda sam ja jedna obična cura iz metropole,ogorčena stvarima koje se događaju ovdje kod nas i u svijetu,imam puno toga za reć,temperamenta sam i jesam,i bla..Da ne duljim...


online literatura..
octobar

kralj jedan i jedini

Hrki Tha rezident!;)

penellope od gospodara

teutica

đus..

mala plava m.p.

bero

globalbloga cura



to be continued...

Samo da napomenem,žena koju sam obožavala čitat...
vrati nam se brzoo! ..




mae...
take a ride to the other side
cause it feels so nice just to drive and drive and drive.
I'de make amends for the other night
if you'de be here with me holding me tight.
Is this the chance when we fly away?
Cause I need to know if I'm coming back,
I push and pull just to get what I want.
In the end I should know that you bring it all to me.

Reach out, you can go overboard if you want to.
In and out, don't lose control, don't lose control.
Just don't take it back.

And I get so close, but I runaway, I runaway.
Things I fear the most, keep me here to stay, but anyway...

Can we try for right now, free of doubt.
If you give me the chance I could try and figure out.
I'm kind of scared because I don't know how.
But I'm watching the close calls and catching my breath now.
There could be time when I'de fly away.
But you need to know that I'm coming back.
Don't want to push and pull anymore,
just to get what I want, when you bring it all to me.

You said you always wanted someone to tell you it's OK.
Well, I guess it's my chance to tell everyone everything.

Can we talk about this?
Give me the chance and we'll fly away.
Can we walk around this?
Give me the chance and we'll fly away.

30.10.2006., ponedjeljak

prijatelj životinja..da ili ne?...

Moj prelazak na vegetarijance.Dakle.

Isprva, moje vegetarijanstvo nije imalo nikakve veze s pravima životinja ili pitanjem okoliša; bila je to sebična odluka bazirana isključivo na izbjegavanju mesa zbog zdravlja, ne zbog zdravlja planete i dobrobiti ostalih bića. Svakako nema ništa loše u težnji za zdravljem, ali ubrzo sam spoznala da je moja prehrana imala puno veći utjecaj na "moj svijet" od same odluke što servirati za večeru. Tada sam sudjelovala u nekoliko e-mail grupa i posjećivala on-line vegetarijanske stranice s porukama. Kako sam čitala i postajala sve osvještenija, shvaćala sam da nehotice utječem na promjene u svijetu i izvan svoje obitelji. To me ispunjavalo ponosom i polako sam dopustila samoj sebi da se otvorim činjenicama. U prošlosti bih jednostavno rekla - "Ne želim razmišljati o tome" - čim bih se susrela s pričom o kokošima u kavezima pod strujnim naponom ili kravama, silom odvojenima od svoje tek rođene teladi, koja se zatim šalje kako bi postala teletinom.


Ne mogu ni zamisliti koliko bi sada moj život bio drugačiji da nisam vegetarijanka. Sada mi to predstavlja mnogo više od samog načina da postignem zdravlje; to je posve nov pogled na život. To je način življenja koji mi omogućuje da kažem svim ljudima kako činim dobro po pitanju vanjskog svijeta. Svakodnevno donosim odluke o tome što kupiti, pojesti i koristiti u svom domu, na osnovu filozofije samilosti. Vjerujem da i najmanja promjena vodi k promjeni nabolje u u svijetu, i čini me radosnom što to mogu podijeliti sa vama. Ja iskazujemo krajnje poštovanje svom tijelu i životima svih bića, kao i zdravlju naše planete. Kakav veličanstven dar biti vegetarijankom.

Puse.
- 22:06 - kritikuj me.. (0) - nemoj! - #

15.10.2006., nedjelja

grad + tony + glupi ljudi + moj najdraži superheroj

Bili vani jučer.Ja na antibioticima,i to čak tri različite vrste.Kako mene teta doktorica voli.Bili u Malom Medi,kasnije u Cabu.A šta da kažem,svima je valjda bilo dobro osim meni.Ništa ja mala nisam smjela piti,mislim nisam ja neki zagriženi kroner ali volim popit čašu pive,vina nečega.Čisto tak za atmosferu.

Vidli nju u gradu.Sa onim dečkom.On je žut onako.Yak. Mislim ne bih ovo uopće trebala isticati,jer ona to ne zaslužuje.AAAAAli.. samo da se zna da je ona preokrenula naše život ( zadnji put na bolje) i pomogla nam da raščlanimo mnoge stvari i shvatimo bolje.A ovaj put mi smo na redu.Sada ćemo mi preokrenut njen život.A njoj se to neće jako jako veri mač neće svidjet.A ni njenom dragom,vjerujem.A jebiga,neka joj.Dobit će kaj zaslužuje.Život je kurva. (muahahaha . )


A što se tiče sinoć ne znam.Bilo je tako čudno.Ne znam zakaj ali cijelo vrijeme sam razmišljala o nekim glupostima.Ili o nekim glupim ljudima,ma nije bitno.Sve je to isto.Falio mi mojhanibani jako.On je pavao doma dok sam ja bila vani.Beba maja catka moja.


I jebemti Tony Touch-a.Veselim se tom čovjeku i njegovom dolasku od semdog mjeseca,i on opet neće doććććććććććććććć.Aaaaaaaaa.Zasad je samo Premier u planu i to samo što hanibani želi ić.Inače ne bih,jer je tamo uvijek sve prepuno onih..Joooj,oniih,da. Na takvim koncertima inače. Njemu je sljedeću subotu rođendan.Nema mali pojma što mu mala sprema.naughtysmijehnutcerek

ja njega veri mač veriiiiiii mačcerek ai vas ist
šaljem puse.
kiss
- 11:58 - kritikuj me.. (4) - nemoj! - #

05.10.2006., četvrtak

seks,seks,seks,seks,seks..

Ajoooj,što li je samo naša Seve izazvala.Pravi val seks-uradaka,filmića,slika.
Brate mili,više nigdje ne možeš ni skrit to.Sakriješ doma,pa ti netko ukrade.Staviš u mobitel pa ti dečko,prijatelj objavi.Ili ti ukradu mobitel pa si na internetu i vijestima u podne. Mislim strašno.

Čitam ja danas,maloljetna cura ševila se sa 4 tipa da dokaže dečku kako je dobra u krevetu.Sa četri tipa.I završila na netu,na dnevniku u novinama.Valjda će sada njen bivši stvarno shvatit koliko ga je voljela i koliko je dobra u krevetu i koliko je hrabra.Mislim stvarno ne znam kud ovo ide.Maloljetne curice se ševe za popularnost.

Pitam se gdje je nestao onaj normalni seks.U dvoje.Bez kamere i prisutnosti drugih.Bez bičeva,maski i vrućeg voska.Ili urina po faci.Stvarno da se zapitaš.
Gdje je nestala romantika,ljubav i taj poseban prvi put.Da taj prvi put bude sa nekim koga voliš,sa nekim tko zaslužuje tvoju nevinost.Gdje je to?..Ovakve stvari zaista prelaze granice zakona,granice dobrog ukusa,granice morala. Zar zaista živimo u takvom svijetu gdje ako želiš da budeš viđen moraš se ševit na ekranu? Ili barem drpat. Po svim vijestima samo seks,skandali,njoj ispala bradavica,njoj ukrali od doma kazetu,ovom se ne diže... Zašto ne bi radije prikazivali nešto ''normalno''? Nije da je seks nešto freaky ,ali daj to radi u četri zida svoje sobe bez prozora(da te slučajno ne uslikaju) i gotovo. Ako počnu prikazivat kako je prošla književna večer ili kako je neki laboratorij otkrio nekakvu formulu za lijek protiv neke bolesti,to nitko neće gledati.

Mislim nije da sam ja neka svetica,ali stvarno mi je muka više od ovoga.Stvarno mi je dosta ovoga.
ja želim ruže po krevetu,mirisne svijeće,nježno ulje,masiranje,puse i svog dragog.Ništa više.Ako ništa barem da se pravim da se svijet ne vrti oko seksa. Barem to.

Pozdrav. :)

- 11:38 - kritikuj me.. (8) - nemoj! - #

02.10.2006., ponedjeljak

eat meat YOU hippies....

Ja sam se vratila toliko novih opcija je tu.Gr,ne volim novosti,niti promjene.
Šta da vam kažem? vratila sam se,nije se puno toga promijenilo.Zapravo jest,ali Vam ne smijem napisat koje su to.Jer ako kažem istinu,neki će se uvrijedit naljutit pa čak mi pokušat i zagorčat život.Eto,jebemti ti takav svijet gdje više ni istinu ne smiješ govorit.U pičku materinu.
Ja se i dalje furam u žutom hjundajiju.Da,da mi smo još zajedno.O B(l)ožeee...

Ne znam je li znate da vlada jedan veliki virus? Simptomi su mu grlo-koje-peče,nos-koji-curi i glava-koja-boli.Zajebano,ha? Da,da,morate se pazit.Ovo je opaaaaaaaaaasno..

Čitala sam danas Penellopin post,i stvarno ga je dobro zamislila,radi se o lovcima na divlje životinje,ali sam se ipak malo naživcirala kada sam pročitala sve one licemjerne komentare.Kažu ljudi : Ma lovci su sadisti,hrpa nedojebanih budala,mislim kako samo mogu ubijat jadne srne i zečeke,oni se iskaljuju na jadnim divljim životinjama.A nije ti žao kada ti pile leži u tanjuru preliveno bijelim umakom(sa pireom,naravno) .Tada ti nije žao,ha jebemti mater?Svi vi koji jedete meso i onda se sažalite nad jadnim srnama-e pa vi ste hrpa budala .licemjernih budala.Može zgazit mrava,može ubit komarca,može nosit zmijske cipele,može jest piletinju,svinjetinu,govedinu i ostalo,aaaaali kad je u pitanju vrijeđanje ljudi(u ovom slučaju lovaca) onda je svima žao životinja.Mislim sve je to hranidbeni lanac i tako preživljavamo,ali daaaaaajte ljudi,barem nemojte biti licemjerna govna.Eto rekla sam istinu sad.Ako vam smeta,odjebite.Jer me boli kurac.

A što sam nepristojna danas.Auuu.Strašno.Auh peče me grlo.Odoh.Kuhat.Čaj. Liječit se.

Ciao,bokič thumbupparty

- 22:35 - kritikuj me.. (7) - nemoj! - #

<< Arhiva >>