NoThInG ElSe mAtTeRs.....

četvrtak, 20.04.2006.

PUNK IS NOT DEAD!!!!

ne slušam punk niti sam punker,ali moram o nečem napisat post,i imam materijala na ovu temumad.dakle drage osobe koje me ne podnose,nemojte odmah okretat očima nutkad vidite ovaj post,jer nepišem ovo kao da se na mene odnosi...sad ću prestat srat dok još više ne zaglibim...lud
Dakle,PUNK.smokin
sedamdesetih godina 20. stoljeća na ulicama londona pojavila se neka nova, čudno odjevena mladež s još čudnijim objašnjenjem svog odjevanja, glazbe i pogleda na sve oko sebe : "ružni smo,možemo biti još ružniji,prljavi smo,možemo biti još prljaviji,naša odjeća i ponašanje vas sablažnjava, a nas to-raduje!"party
Stari izlizani sakoi,poderane uske traperice,kožne crne jakne,bedževi,lokoti ,lanci i ziherice kao ukrasi...kosa obojena u duginim bojama oblika tipa CHEROKEE indijanaca,na nogama Doc Martens čizme...sve to čini izgled punkera.
jedan od njihovih simbola je A u krugu (anarhija).
ako uzmemo tekstove bilo domaćih bilo stranih punkera vidjet ćemo da sve vrvi od pobune protiv društvenog uređenja,socijalnog stanja te općenito protiv vlasti.headbang
punk nije omiljen ni u jednoj zemlji,valjda je zato i zakon biti punker i zato ih je toliko.nitko te nevoli,kriv si i ako nisi...
po uzoru na naše,ali ponajviše engleske punk bendove(Sex Pistols,The Clash,Iggy Pop...),mnogi su se mladi odjevali na načelu RUŽNO JE LIJEPO,bojili kosu u nemoguće boje,bušili rupe po tijelu i sablažnjavali roditelje i okolinu.To im je,naravno,bila namjera.zašto biti isti kao i ostali...
Zato,dragi punkeri SMRDITE,IZGLEDAJTE RUŽNO I U DUGINIM BOJAMA...PLAŠITE BAKICE I DJEDICE I ŽIVITE SVOJIM ŽIVOTOM.meni ne smeta.dapače,podržavam vas!UŽIVAJ TE!!!!
(većinu teksta uzela sam iz knjige Vesne Munđa-Kobasić.molite boga da nemam problema s autorskim pravima)nolud



- 18:11 - Komentari (36) - Isprintaj - #

srijeda, 19.04.2006.

EVO MENE!!!

Ovo sam vam ja sa samo 4 mjeseca... smijehma zajebevam se.bas su moji roditelji toliko voljeli to stvorenje koje je raslo u utrobi moje mame (ja) da bi sacuvali ultrazvuk.a da su me voljeli jel bi moja mama pušila u trudnoćismokin.zato sam i ovakva ispalalud...a u to vrijeme ultrazvuka nije bilo.ultrazvuk se provodio tako da bi doktor stavio onu veeeliku rukavicu do ramena (ko ona za oplođivanje krava) pa bi gurno tu ruku u.... headbangi napravio pregled.kladim se da bi govorio : da, da evo, tu je glavica...MUŠKO JE!!!! greedyaaa...kak sam odurnanono.zajebavam vas.Uglavnom,to nisam ja! =)lud

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:52 - Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 18.04.2006.

Ljudi,HIM je zakon!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Nemoj te o meni misliti ništa lošenono, ali ja jednostavno volim HIMyes!!!!Ko ga još voli nek nabaca koji komentar,a ko ga ne voli također je dobrodošao da komentira.thumbup
P.S.ovaj post je samo napisan kao proba za ubacivanje slike! naughty
UŽIVAJTE!!!!
- 18:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ČEK DIS AUT!!!!

Gle ovo što sam našla na jednom blogu:smijeh
• IGRA: Za ovu je igru vazno da ne varas yesZnam da zvuci glupo ali ne bih je prosljedivala da se i ja nisam iznenadila Na kraju igre ces se dobro nasmijati, winknaravno samo ako neces varati. Dakle ne gledaj sto pise unaprijed,nono vec polako red po red. Mozda ces se malo zbuniti kada budes usred igre ali samo ostani cool i nastavi dalje,iako ces mozda biti pod pritiskom ((kada trebas zapisati imena to obavezno moraju biti osobe koje poznajes)) Igra ce te stajati 3 minute zato se koncentriraj i odgovaraj na pitanja refleksivno i s osjecajem. Osoba koja mi je poslala tu igru tvrdi da su joj se zelje ispunile samo nakon 10 minuta. naughtySada uzmi list papira i nesto za pisati i polako red po red inace ces pokvariti igru. nemoj prerano pogledavati igru unaprijed jer ces je pokvariti 1.napisi u stupac brojeve od 1 do 11. 2.ispred brojeva 1 i 2 napisi bilo koji broj ;>. 3.ispred brojeva 3 i 7 napisi imena osoba suprotnog spola Nemoj varati i gledati igru unaprijed ;>>4.ispred brojeva 4, 5 i 6 napisi neka imena( npr clanova obitelji, prijatelje.) ; 5. napisi 4 naslova pjesama ispred brojeva 8, 9, 10 i 11 ; 6. i sad pozeli nešto. sad slijedi objasnjenje. 1. ovu igru moras poslati broju osoba koji je jednak broju koji si napisao iza broja 2 eek2. osoba iza broja 3 je osoba koju volis cerek3. osoba iza broja 7 je osoba koja ti je draga ali nesto vise od prijateljstva jednostavno nije moguce. yes4. na broju 4 je osoba s kojom si jako povezankiss 5. na broju 5 je osoba koju jako dobro poznaješ 6. osoba na broju 6 je tvoj sreconosa (luckystar) 7. pjesma n broju 8 se odnosi na osobu na broju 3 8. pjesma pod brojem 9 se odnosi na osobu pod brojem 7 9. pjesma pod brojem 10 te najbolje opisujesmokin 10.pjesma pod brojem 11 najbolje opisuje tvoje osjecaje, tvoja razmisljanja o zivotu Posalji u slijedecih nekoliko minuta ovu igru desetak osoba i tvoja ce se zelja ispuniti, ako to ne ucinis dogodit ce se upravo suprotno, 10 ce te godina pratiti peh.blabla
P.S.Ima koja greškica tu i tamo,al nisam to ja pisala.nek se ne naljute oni kojima sam to poslala,ali kad sam procitala sta piše u zadnjih 5-6 redova,morala sam!sorry... UŽIVAJTE!!!!smijeh
- 15:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.04.2006.

VEČERAS JE ŠKORO!!!!

nema veze što je škoro.idemo party i smokin van,a škoro nam je samo izgovor.nonono pošto je ovo za dobrotvorne svrhe (taj koncert),bit ćemo uljudni i samo zavirit u našu malu veliku dvoranu da vidimo što se događawave.jer ipak nam dolazi veliki vjernik, domoljubhrvatska, poljoprivrednik (ne dirajte mu ravnicu) i nesuđeni nogometaš (vjerujem da bi mu bolje išao taj posao).yes ajmo ljudi, spremaj te se, jer SKORO će ŠKORO!!!! zijev UŽIVAJ TE.WIDIMO SE!!!!!!!! smokin
- 15:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Wau,moj blog....ko bi rekao

dakle,tako se osjecas kad imas vlastiti blog....NIST POSEBNO.al kad ga vec svi imaju imat cu ga i jayes.valjda cu na blog upisivat radovito postove, jer poznata sam po zabusavanju.lud u dnevnik nikad nisam redovito upisivala zbivanja, ali svečano prisežem pred svom ovom prašinom i mačkom koji su samnom u sobismijeh, da ću se potrudit da upisujem postove.....thumbup valjda će bit posjetitelja.... ak ne, skacem s balkona!!!! bang Ajd da vidimo kak ovo izgleda.... rolleyes
- 13:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.