09

utorak

lipanj

2015

am I loosing touch? did I build this ship to reck?

odlučila sam ovo jutro provesti tako da nešto napišem ovdje.
nemam ideje još točno gdje će me ovo povesti no ajmo početi sa esencijalnim podacima.

talijan i ja se volimo već nešto više od godinu dana. službeno/neslužbeno od 14.02.2014.
imamo drame, tj ja imam drame povremene. neuključenost, dosadnost, uobičajenost i prijateljstvo.
s druge strane je jednostavnost, predivnost, olakšanje i najveća potpora ikada.

idemo sad skoro do Rijeke a nadam se i da me Poreč čeka.

ispiti, naravno, uvijek, zašto bi ja sredila nešto na vrijeme. zadnja je godina prvog dijela i ne znam kako ću nastaviti, tj što ću nastaviti.
nedovoljno sam zainteresirana ali i nedovoljno upućena da zbilja razmišljam o svemu tome ozbiljno.
možda ostajem a možda odem s V.

V volim. i I isto. i seka je tu i skoro svi isti ljudi.
dok mi neki jako i fale, neki su samo odlučiti otići i ne znam što da mislim o tome.

mijenjalo se puno toga a i nije.

ne radim više a radila sam oko godinu i pol. čudno je i teško se navikavam.

najbolja stvar je moj Majk Tajson radi kojeg gledam svijet drugačije. najveća sreća.

mislila sam da ću imati tako puno toga za reći i napisati ali nekako nemam volje ni želje "hvaliti" se sama sebi. puno sam toga vidjela, bilo je puno druženja, smijanja, plakanja, tuge i najveće sreće. želim se maknuti od interneta i želim prestati biti ovisna o internetu.
to mi je prva i najveća želja trenutno.

eto.

to je to.

<3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.