28

petak

prosinac

2012

New start?

New start or old finishing?

Razmišljam stvarati li nešto novo ili samo nastaviti staro? koliko smisla ima jedno i drugo? je li uopće bitno ima li smisla?
Pročitala sam zanimljivu rečenicu neki dan :

Image and video hosting by TinyPic

i napraviti ću to. ova 2012 mi se činila kao promašaj. kao jedan od onih loših izlazaka kada žalite što niste doma ostali. trebam nešto sada na kraju godine da me podigne ali čini se da toga nema. istina, upisala sam fakultet koji sam željela, stekla nove prijatelje, radila, zaradila, kupila nove stvari, zaljubila se odluljbila, ali opet. . nešto nedostaje. cijelo vrijeme kao da sam čekala da se nešto desi a i dalje se nije desilo.
a ja i dalje čekam.
mogu ja sama sebi govoriti da bude da sve dolazi na svoje i slično ali ne dolazi. neće doći ako ja sama nešto ne napravim u vezi toga !
radila sam i do sada, znam to. ali, trebam malo primiti stvari u svoje ruke na drugačiji način. i koliko god glupo zvučalo :"novi početak", zaista mi daje priliku za takvo nešto.

stvari koje želim napraviti do 28.12.2013 godine :

1. napisati knjigu
2. biti u barem 3 zemlje u kojima nikada nisam bila
3. voditi svoje u kazališta, kina, muzeje
4. proći prvu godinu bez problema
5. pokušati nešto sa pjevanjem
6. pokušati nešto sa modelingom
7. trčati svako jutro i dovoljno spavati


mogu ja to. znam. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.