srijeda, 27.02.2008.

Govore mi danas da sam u banani, tehnološki otpad, ko majmun na grani... hahahah

Image and video hosting by TinyPic ma o je to za dans od mene,,, to mi je bilo na dusi pa sam se morala ispucat! hehe

misovolka:

Jednog dana, miš je gledao kroz pukotinu na zidu farmera i njegovu ženu kako otvaraju neki paket. Kakvu hranu bi to moglo sadržavati? Pitao se. Ali kad je otkrio da je u
pitanju mišolovka, bio
je užasnut.

Trčeći kroz dvorište farme upozoravao je ostale vičući: " U kući je mišolovka! U kući je mišolovka!"

Kokoš, kvocajući i čeprkajući, podigne glavu i kaže: "Gospodine Miš, to je ozbiljan problem za tebe, ali nema baš nikakve posljedice po mene. Ja se zbog toga ne mogu uzrujavati."

Miš se okrene prascu i vikne: "Mišolovka je u kući! MIšolovka je u kući!" Prase je suosjećalo, ali reče: "Vrlo mi je žao, gospodine Miš, ali ja tu ne mogu ništa učiniti osim moliti. Budi siguran da si u mojim molitvama."

Miš tada krene prema kravi: "Mišolovka je u kući! MIšolovka je u kući!"
Krava reče: "Oh, gospodine Miš, žao mi je zbog tebe, ali s mog nosa neće faliti koža."

Tako se miš vratio odbijen pognute glave u kuću kako bi se sam suočio s farmerovom mišolovkom.

Te noći začuo se čudan zvuk u kući - kao zvuk kad mišolovka uhvati svoj plijen.

Farmerova žena požurila je vidjeti što se uhvatilo. U mraku nije vidjela da je mišolovka uhvatila rep otrovne zmije. Zmija ju je ugrizla. Farmer ju je brzo odvezao u bolnicu i kući se vratila s vrućicom.

Znamo da se vrućica liječila svježom kokošjom juhom, pa je farmer zaklao kokoš.

Ali bolest njegove žene se nastavila pa su je došli posjetiti prijatelji i susjedi. Da bi ih nahranio, farmer je izmesario prase.

Farmerova žena, nažalost, nije se oporavila, umrla je.
Došlo je toliko ljudi na njen sprovod, da je farmer morao zaklati i kravu kako bi osigurao dovoljno mesa za sve njih. Miš je to sve gledao s velikom tugom kroz svoju pukotinu na zidu.

SVATKO OD NAS JE BITNA NIT U TAPISERIJI DRUGE OSOBE;
NAŠI ŽIVOTI SU ISPREPLETENI S RAZLOGOM.

- 18:38 - kOOOmentari (19) - printOOOvi - #

četvrtak, 21.02.2008.

jeeeeeeeeej....

Zadatak:
Pet kuća je obojeno u pet različitih boja. U svakoj kući živi osoba druge nacionalnosti; tih pet vlasnika piju određeno piće, sviraju određeni instrument i drže određene kućne ljubimce; nijedan vlasnik nema istog ljubimca, instrument ili piće.

Na osnovu navedenih podataka odgovorite: Tko drži ribice?
Poznati podaci:
Britanac živi u crvenoj kući,
Šveđanin drži pse,
Danac pije čaj,
Zelena kuća je lijevo od bijele kuće,
Vlasnik zelene kuće pije kavu,
Osoba koja svira violinu uzgaja ptice,
Vlasnik žute kuće svira klavir,
Vlasnik srednje kuće pije mlijeko,
Norvežanin živi u prvoj kući,
Čovjek koji svira trubu živi pored onog koji drži mačke,
Čovjek koji drži konje živi pored onog koji svira klavir,
Vlasnik koji svira harmoniku pije pivo,
Nijemac svira gitaru,
Norvežanin živi pored plave kuće,
Čovjek koji svira trubu ima susjeda koji pije vodu.

Eto na šta gubim vrijeme...eee...

Ja sam čula da zadatak može riješiti samo 2% ljudi ali samo ispod određenog broja minuta. Kada sam informaciju tražila na internetu, odnosno koliko je minuta točno bilo u pitanju, nisam mogla nigdje pronaći. (Mislim da se radilo o 10 ili 15 minuta.)

Naišla sam zato na jednu stranicu (mislim američku), na kojoj su ljudi raspravljali o Einsteinovoj zagonetki i napisali koliko im je vremena trebalo da ju riješe. Otprilike svi su se hvalili da su je riješili za tipa 40-45 minuta, s tim da su 'najbolji' rezultati na stranici od oko 30 minuta koliko sam uspjela vidjeti.
Iako Ja sam test vidio prije nekih 6 mjeseci i rijesio sam ga za svega 7 sekundi. Na pitanje ko drzi ribice odma mi je sinula ideja Njemac jer je Albert bio njemac i ako je on smislio i rijesio test sto je brze mogo prvo bi posao od Njemca...
Nakon nekih sat vremena crtanja sablona i brainstorminga dosao sam na zakljucak da je tacan otgovor "Njemac" i da sam ustvari odgovor vec dobio u prvih 7 sekundi


Original je sa cigaretama a ne sa instrumentima a ovdje se i nalazi: http://www.evillama.com/whatsgoingon/games/einstein.htm


Image and video hosting by TinyPic

al bundy i tata manijak!


brrrrr...
+20°C Na Havajima uzimaju drugi pokrivač.
+18°C Dalmatinci, Talijani i Grci uključuju grijanje.
+15°C Dalmatinci panično kupuju drugu jaknu od perja s kapuljačom.
+10°C Dio životinja priprema se za zimski san.
+5°C Dalmatinci masovno odlaze na bolovanje.
0°C Talijanski automobili ne mogu upaliti.
-1°C Dah se jasno vidi, a Rusi jedu sladoled i piju hladnu pivu.
-5°C Pas vam se uvaljuje u krevet.
-10°C Francuski automobili ne mogu upaliti.
-12°C Politicari počinju pričati o beskućnicima.
-15°C Američki automobili ne mogu upaliti.
-20°C Dah se može, ne samo vidjeti već i čuti.
-25°C Japanski automobili ne mogu upaliti.
-28°C Vašeg psa ne možete ni batinama istjerati iz kreveta.
-29°C Njemački automobili ne mogu upaliti.
-30°C Rusi zakopčavaju gornje gumbe na košuljama.
-35°C Ni jedan normalni automobil ne može upaliti.
-40°C Ruski automobil ne može upaliti.
-50°C Mnogi stanovnici Helsinkija umiru od hladnoće.
-60°C U Moskvi zakopčavaju kapute, navlače šubare i rukavice.
-80°C Čak i odvjetnici zavlače ruke u vlastite džepove.
-100°C Oceani su pokriveni višemetarskim ledom te izumire posljednja flora i fauna na zemlji.
-120°C Alkohol se smrzava, a Rusi padaju u tešku depresiju.
-273,15°C Takozvana "apsolutna nula" prekida kretanje elementarnih čestica u svakoj materiji. Sa smrznutim suzama na licu, zadnji preživjeli Rus posljednjom snagom liže okamenjeni grumen votke.


mislim da svi zanju na kog se ovo odnosi... cerek
Image and video hosting by TinyPic

jedan vic:
Uđe Mujo u kafanu i naruči pivo. Kelner mu donese čašu piva i podmetač. Mujo popije, naruči još jedno, ovaj mu donese još jednu čašu sa podmetačem... Tako Mujo popije 7 piva. Naruči osmo, a kelner mu ovoga puta donese času piva bez podmetača, na šta će Mujo:
• A GDE JE KEKSIĆ?


Image and video hosting by TinyPic

Rjesenje 1. zadatka:
1. kuća = Norvežanin, zelena, kava, truba, ribe
2. kuća = Nijemac, plava, voda, gitara, mačka
3. kuća = Šveđanin, žuta, mlijeko, klavir, pas
4. kuća = Britanac, crvena, pivo, harmonika, konj
5. kuća = Danac, bijela, čaj, violina, ptice

Rjesenje 2:
1 kuca, norvezanin, zuta, vodu, violina, ptice
2 kuca, danac, plava, caj, truba, konj
3 kuca, britanac, crvena, mlijeko, klavir, macka
4 kuca, svedanin, bijela, pivo, harmonika, pas
5 kuca, nijemac, zelena, kavu, gitara, ribe



- 22:13 - kOOOmentari (11) - printOOOvi - #

srijeda, 13.02.2008.

za sve romanticne duse....

ovo ce bit kratak al post sa srcem

Sretno Valentinovo
Kada bi morao birati izmedju svih dragulja ovog svijeta,
Kada bi ti morao priznati sve sta ti smeta,
Svih bi se dragulja odrekao,
Sve bih ti odmah rekao,
Jer svaki dragulj ima svoju boju,
Ali nit jedan ne sadržava ljubav tvoju,
A sada neznam da li mislimo isto,
Ili sam od ljubavi poludio načisto,
Mozda me i ne voliš,
Mozda me i molis,
Da te ostavim,
Drugom se pozabavim,
Jer ovo kao da smisla nema,
Nasa ljubav kao da je jedan od problema,
I kada bi mi sve oduzeli,
Nešto bi zaboravili,
Uvjek ću osjećati ljubav prema tebi,
Uvjek ću govoriti sebi,
_________,VOLIM TE!!!


Image and video hosting by TinyPic

Moc ljubavi
Pitaju me zašto idem svud,
Onako lud
Idem bilo kud
Nit ne gledam kud vodi put,
Ali važno da sam ljut…
Ne gledam ispred sebe,
Inače gledam tebe pored sebe!
Za ostalo me zaboli
Jer netko te voli,
Pa te pitam, da li te mogu voljeti
I nikad preboljeti?!


Image and video hosting by TinyPic

Kraj
Iako te nema,ja te dalje volim,
Iako te nema,nikako da te prebolim...
I kada me tuga obuze,
Ne vidim ništa drugo nego suze,
Daljina,riječ kao sama,
Nema kraja,oko moga srca tama,
Kako da ti kazem da je kraj,
Kada te i dalje volim.?.


Image and video hosting by TinyPic


Jedna za sve zaljubljene...
Kada te vidim u snu zaželit ću da me poljubiš
Iz ovog sna me probudiš.
Tvoju ljepotu u snu gledam
Budim se bijedan,
Ne želim se u snu vidjet kraj tebe
Želim te vidjeti kraj sebe
Znaš da te volim
I Boga molim da ti se vratim
Više ne patim
Jer drugi ne znaju što je ljubav
Dok mi ime tvoje misli guši kao udav
Još jednom ponavljam, Bože molim te
Jer još uvijek VOLIM TE!!!


Image and video hosting by TinyPic

- 18:24 - kOOOmentari (9) - printOOOvi - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.