nedjelja, 22.06.2008.

TeSkO jE KaD ZiVoT pOsTAnE TuGa

.... duboko u meni živi djevojčica koja te je zavoljela...
.... koja je hrabro brisala svoje suze...
.... koja nije trpjela ništa protiv tebe...
.... koja te je zavoljela onako duboko...
... čisto...
... nevino i dječje...
... koja je krhotine svoga srca hrabro skupljala...
.... koja nije dopustala da se slomi...
... ta je djevojčica dopustila da mi se on svidi...
... ta djevojčica zamrljala mi je oči...
... i kad sam pomislila da ću biti sretna u njegovom naručju...
... ta djevojčica probudila me iz sna...
... čvrsto u svom naručju čuvala je ljubav za tebe...
... i dokazala mi da nikada nikoga neću moći zavoljeti kao tebe...
... da ću iza sebe ostavljati slomljena srca kao što si ti ostavio moje....
.. ta djevojčica me je naučila zivotu...
... naučila me je da ne proklinjem svoju ljubav prema tebi...
... da moram se pomiriti s time da te ona voli...
... ta djevojčica duboko u meni...
... pokazala mi je da prividna sreća nije ona prava sreća...
... pokazala mi je da postaneš sretan kad nekoga voliš...
... kad shvatiš da ga voliš...
... nakon svih ponora suza...
... nakon podizanja s dna...
... jer ljubav je izgrađena na suzama..
... ako volis onda i patiš..
... jer ljubav je dio tebe...
... ono je živio...
... jer ono što je živo boli...
... kada ga sretnu putovi života...
.... zao mi je ako sam ga povrijedila...
... žao mi je što je on bio žrtva...
... na mom putu oporavka...
.... pomirena počela sam živjeti sa svojim sudbinom....
... prestala sam žaliti za danom kad te ne ugledam....
... prestala sam oplakivati dane nakon slučajnog susreta s tobom...
... jer ova ljubav me spašava...
... djevojčica me spasila...
... svojom nevinom ljubavi...
... djevojčica koja živi u meni...
... djevojčica koja sam ja...
... u srcu...
... u ljubavi...
nO Ja JoS uViJeK CeKaM...................................................................................


21:27 | Komentari 22 | Print | ^ | On/Off |

subota, 14.06.2008.

Bas ti lijepo stoje suze,al ne placi!!!!

.......je li normalno patiti zbog ljubavi... je li neka osoba vrijedna naše patnje... samo zbog jedne voljene osobe koja vas ne voli, zamrzi se toliko drugih ljudi... toliko promjena zbog te patnje, te osobe... patnje zbog toga što te on nevoli... sve je prepuno pokušaja da ga osvojiš... ali on ne reagira...ni ne obraća pažnju, ni najmanju trunkicu pažnje... kad bi se barem osvrnuo... ali ništa, ništa od tolike nade da se barem okrene, ili baci pogled... ništa... to bi mi dalo nadu, no tada nestaje, nestaje i ona najmanja kapljica nade... gotovo je, čini se nemoguće... pokušavajući ga zaboraviti, još ga više voliš.. počinješ ga mrziti zbog te patnje, patnje koja nemože prestati... ZAŠTO????
hmm......
Možda, kada se na zemlju spustiš i kada pogledaš svijet oko sebe, možda, kad koju suzu pustiš i prestaneš voljeti samo sebe... Možda kad tvoj pogled dobije neki smisao i izgubi tu mračnu prazninu, možda kad prestaneš da živiš samo da bi disao, već da bi upoznao ljubav, toplinu i blizinu... Možda,ako mi posvetiš pažnju, bar malo, jer čovjek mišljenje mijenja, možda, ako mi pokažeš da ti je stalo i učiniš da zaboravim na sva ona razočarenja ... Možda ćeš i ti voljeti malko, i tek tada će ti biti jasno, možda ćeš jednog dana shvatiti da voljeti nije lako, jer i ako se zaljubiš u mene, bit će kasno. Možda ćeš tek tad upoznati bol i shatiti da i ti možeš voljeti, možda ću ti i tada priznati da te ... ma nije važno.....

Možda prije davno, onda dok su i zmajevi bili, možda si me tada znao, možda, ali bilo je to davno...
Možda je problem upravo u tome.....
Previše sanjam.... Premalo živim.....
Bježim od problema....
Skrivam se u svom savršenom svijetu.....Svom izmišljenom svijetu......
Tamo gdje su oni bez predrasuda..... Tamo gdje su oni koji me vole....
Tamo gdje sam sve što poželim......
Ne bi smjela osjećat ovu prazninu..... Ne bih smjela plakat.....
Jer postoji neki koji me vole.... Koji me trebaju sretnu.....

Možda, jednog dana, budem otkrila sebe, ......
A do tad....
Sumnja.....


21:00 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

subota, 07.06.2008.

Ali kažu da je život takav! Pun uspona i padova. Iznenađenja i razočaravanja. Boli i radosti.........

barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za tebe.
Barem petnaestero ljudi na svijetu te voli na neki način.
Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe.
Tvoj osmijeh svima donosi sreću, čak i onima koji te ne vole.
Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi.
Nekome si čitav svijet.
Da nema tebe netko sada ne bi živio...
Ti si posebna i jedinstvena
Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
Kad napraviš i najveću pogrješku, nešto dobro izađe iz toga.

Svi ste vi Netko. Nitko nije ˝Ništavilo svemira˝. Kada ti je teško, kada tvoje srce zarobe ružna sjećanja i primjedbe mediokriteta, pročitaj ove misli. Zatvori oči i ponovi ih u sebi. Misliš da je netko bezvezan ili možda pogrješka kakva. To ne postoji. Takva duša ovoga svijeta ne postoji. Ponekad je najlakše reći da smo jadni i da nismo vrijedni. Ali... Je li to istina? Ako te povrijedi život, ako te razočara, iz te bitka trebaš izići uzdignute glave i sa osmijehom na licu. Želiš li dozvoliti da te unište? Ne dopusti im! Budi mali ratnik. Ti si Netko. Mnogo značiš ovom svijetu.
Možda i ne znaš koliko nekom značiš... Nekome si možda promijenio život. Ne daj se! Uživaj u ovom vremenu ostavljajući svugdje svoj trag. Jer, TI SI IPAK NETKO!!



18:04 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 02.06.2008.

I suza boli!!


Voliti nekoga je stvarno u kurcu
još kad ti ta osoba ne uzvrača...
još kad te ta osoba mrzi.....
a ti si stvarno zaluđena njime
i ne vidiš niti jednu njegovu manu
ništa...
Stvarno moraš biti u kurcu
kada voliš nekog kretena koji
ima više mana nego vrlina
I svi ti govore kako on ne valja
kako je lud kad ne vidi nista oko sebe.
A ti sama bez ikoga kraj tebe
da te utješi i plačeš i osjećaš
kako te ta ljubav ubija i
ne znaš šta ćeš sa sobom...
Jednostavno želis umrit
da prestane ta bol koja te polako
izjeda iznutra i polako gubiš mladost
i uzalud trošiš svoje suze na njega..
I ne moš se tome oduprijet
jer je tvoja ljubav toliko jaka veca i od Boga.
Al jednom u životu ce doć neko ko
ce ti donit radost i iz koga ćeš biti sretan
cili zivot.
Samo steta šta nije još došlo to vrime.
Al doci ce i ono pa ćes na sve zaboravit.
Ja ga volim i trenutno mi je sve u zivotu....


11:34 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.