myphotos

16.01.2007., utorak

ne bojte se ( iz šetnje )



...to sam jedu subotu izvisila s kavom pa smo Miško i ja imali dva sata šetnje po gradu , izklikala sam oko 500 fotki ....smijeh sad do ljeta imam za stavljati a još nisam na blog stavila fotografije koje sam skupila ljetos ...... no pomalo.....

.....tako dok smo se šetali imala sam vremena malo obratit pažnju na mjesta u gradu pokraj kojih inače samo prozujim a na neka zaista rijetko i idem .... kao recimo uz Mrtvi kanal s one strane di je kazalište pl. Ivana Zajca vrijeme je bilo oblačno i ne baš idealno za fotografiranje ali...kad mi je to smetalo....jedino ...možda smokin malo zasmetalo za panoramsku...sad ne mogu naći prelaze preumoran sam ali nema veze ......samo da vam dočaram , ovo je lijeva obala našeg Mrtvog kanala , zidovi pogona ukrašeni su fenomenalnim grafitima ....... jako sam se iznenadila i šteta šo toga nema malo više po gradu



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

večinom sam fotografiral za panoramu ali ove druge stvarno nikako nisam uspjela spojit u jednu fotku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedan rad mi je posebno zapao za oko prekrasno je napravljen svaka čast autoru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
wave
pozz. i uživajte
- 22:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi