Image Hosted by ImageShack.us


sretantuzannocrybeljzubocoolrofl
kissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmad
deadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynut
partysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifinonamcormah
ludhrvatskazujopjevalaze

Koliko ti se svida blog
Odlican je!
Dobar!
Moze i bolje!
  
pollcode.com free polls

četvrtak, 25.10.2007.

Svašta po malo...pJEsmIcE

Ako noćas u vijestima jave da sam nestala bez traga,
smiri se, ne plaći od sreće,moj pokvareni osmjeh pogledaj dobro
i vidjet ces da đubre kao ja nikad ne umire....ha ha


Nemoj plakati,ti si predivno biče svaka tvoja suza i mene
se tiče,svaka tvoja suza i mene boli jer sam prijateljica koja te puno voli...


kad si shrvan do boli,
i nitko te ne voli,
nedaj dušu stock-koli.
Nedaj stotku za votku
nego reci "jednom se zivi, i raspali po pivi"...


NE PIJEM
NE PUŠIM
NE PSUJEM:
A u pičku materinu pala
mi cigareta u pivu...


Ljubav je kao gripa,
uvjek zavrsis u krevetu....

::srušit ćemo školu, taj luđački dom,
učiteljsko vijeće plakat će za njom.
Štreberi će nositi cvijeće na grob a ja
ću vikat: NISAM VIŠE ROB::

...nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati...

muškarci su svinje

želiš da te pohvalim ili da izostavim slovo h??

_i bolje da se ne vidimo nikad i ne zivimo u istom vremenu, ti imaš prošlost, ja imam budućnost, snovi su između_

I HATE STUPID PEOPLE


NeKi PiJu Od TuGe, A Ja Od JuTrA !

Jebeš učenje, Uči jebanje!!

ne žali za onim što je prošlo!
ne čezni za onim što ne može biti!
ne boj se onoga što treba doći,
ako je tužno-jednom će proći!

OD SUTRA NE PIJEM :))

Najgori način da ti netko ne dostaje je biti pored njega, a znati da ga nikad nećeš imati...:(

Školu - OdJeBi
Starce - ZaJeBi
Dečka - PoJeBi
Život - RaZjEbI
i bit ćeš HAPPY!

NEMOJ PLAKATI TI SI PREDIVNO BIĆE SVAKA TVOJA SUZA I MENE SE TIĆE, SVAKA TVOJA SUZA I MENE BOLI JER SAM PRIJATELJICA KOJA TE PUNO VOLI!

I Have PMS And A Gun...
Did You Have Something TO SAY?

moje srce kuca samo za tebe !!!!!

Pustite mlade da žive kako hoće jer oni nisu tražili da budu rođeni

U RAJU JE LIJEPO, ALI U PAKLU JE EKIPA!

Tjeram te iz sebe,
Sa sobom se borim,
Želim da te mrzim,
A prokleto te volim...

UBIJ DROTOVE,
PASJE SKOTOVE,
ZA DOM SPREMNI,
DINAMU VJERNI,
DINAMO U SRCU,
HAJDUK U KURCU,
SAMO DINAMOOO!!!



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





do sada ljudi na ovom blogu:::::
Free Site Counter
Free Site Counter

sada na našem blogu je::::::
users online ljudova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRVICA
Allo...ja sam Antonija...
Rođena sam 5.5.1992.god u Puli a zivim u Vukovaru...
Mrvica su me nazvali u petom razredu kada sam dosla u Vu....zato sto sam mala;)
Obozavam slusati glazbu, al najvise volim metal.....cajke ne podnosim....!!!!
Volim spavati, izlezavati se, gledati hororre....
pa pa......;)

my photo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA
Helloo...zovem se Kristina, Tina je samo jedan od mojih nadimaka..
rođena sam 28.09.1991 u Zagrebu, živim trenutno u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: little.girl.006@hotmail.com
mail: kyka2@net.hr
slusam sve i svašta, a hobi mi je spavanje:))
obožavam aute, al su mi draži motori...kiss=O))

ovo sam jaaa.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naš mail::::::::
dvijezlobneduse@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


BLoGoVi::::::::

Damir - My soul
Renato(KrofnA)
LiKviD3X and SATAN
Karolina
Ivana
Vlatko
Emma


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr