03.04.2008., četvrtak

The future is now? Since when?

...ma znam.

Oh, slatke li ironije kad pogledam na sebe sada.
Topi mi se u tijelu poput slatke karamele i prozima me koliko god se odupirala, duboko. Oh, tako duboko doprijelo je sve sto sam skupila dosad. I ljubav i mrznja i sreca i mizerija i ljutnja i sebicnost i ponos, sve se to pomijesalo u jednu sivu kuglu niti koju pokusavam otpetljati vec danima. Ok. Lazem. Mjesecima.
Ali ne ide. Samo se jos vise emocija petlja u tu ... odvratno sivu smjesu niti.

Treba mi mjesta za sebe.
A svaki put kada se probam sakriti, vezem se jace za njega.
Pokusavam sve pojednostavniti tako da bih se kasnije mogla rugati svojoj gluposti.
A opet nista nije toliko komplicirano pa iz toga nemam neko zadovoljstvo agonije.

Prema njemu osjecam nesto snazno i bolno i sve bih dala da bude sretan, a opet cinim ga nesretnim i samu sebe sprjecavam da to prede u nesto vise. Kao da sam se priljubila uz kocnicu i ne pustam. I ne pustam ni njega ni sebe.
Sada znam da se nisam trebala upustiti u nesto tako lijepo.
Jer volim svoju bol.
A pizda on takav kakav je, nasmije me samo pogledom.
A pizda ja takva kakva jesam, ne trudim se ciniti isto.
Jer me strah, da cu se previse zavuci pod njegovu kozu kao sto se on zavukao pod moju.
I da. Shvatih da je prekasno ili je on samo idijot koji voli biti ovisan o bicu koje posjeduje vaginu.

(nije bio bas blizu mocnoj gospodarici)


[xD]

I vratila sam se. Kad pocnem nasmijavati samu sebe sve postane lakse i divim se svojoj gluposti.
sarkasticni jej.

Photobucket


I moje bebe stare 3 godine su jos uvijek zive.
Rasparane i nikada oprane [ne smrde] ali zive.
Strast je ono sto ih drzi na okupu.



*izdah*

Oh, slatka agonijo nedostajala si mi u svoj ovoj ljepoti koju prozivljavam svaki dan. Vec je bilo i vrijeme tvog povratka.

Ima li lijeka za ovo? Mozda pod imenom apstinencija?




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.