< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

utorak, 03.06.2008.

...prijatelju...

Vidjela sam ga neki dan.
Bio je tako tužan,neveseo.
Zašto?Što ga muči?
Je li možda ona stara bol
koja se nakon dugo vremena vratila?
Ne znam,ne smijem mu se približiti,
ne mogu.
A tako mi ga je žao.
"Prijatelju(iz daljine mu šapućem),nemoj
biti tužan,pokušaj i ti barem jednom
biti sretan..."
Ne čuje me,a ja mu toliko želim pomoći!!
Ne želi čuti,ne želi vidjeti...
Prijatelju,znaj da te volim i kada
me više ne bude,moja sjena će te
zauvijek čuvati...zbogom...


evo,ovo je jedna od mojih pjesama...posvećena je mom najboljem prijatelju,mom bratu...on će najbolje shvatiti riječi ove pjesme...kiss



| Speak (20) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.