< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

nedjelja, 25.05.2008.

kuda krenuti kada više ništa nije kao prije...

Onaj tko voli mora znati izgubiti sebe i ponovno se pronaći.....

Nikada se nećemo sresti. Svi mi koji smo je jednom rastali.
Ali djelić sunca što smo jedni drugima dali, nitko nam nikad ne može oduzeti.

Ljubav ima svoje vrijeme, svoje trenutke i svoje razloge i ne možeš ju zadržati
uz sebe, jedino ju možeš zagrliti kada dođe i biti sretan što je u jednom trenu tvog života
bila s tobom.


U životu poželi samo jedno: da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno.

Život je prekratak, da bi se ozbiljno shvatio.

Ljubav je tako jednostavna i plemenita, a samo ljudi koji se nje plaše čine ju
kompliciranom.

Srce ne daj nikome ni po koju cijenu, samo onome tko ti daje svoje u zamjenu.

Biti odrastao znaci suočiti se s novim krizama, a ne izbjeći ih.

Ljubav je jedina stvar koja se množi kada se dijeli....

Život umire kad borba završava!

U ljubavi kao i u životu imaš uspona i padova. Učiš se na greškama.
U ljubavi je samo ljubav pobjednik... Kad nje nema svi su poraženi.


Povjerenje se ne zasniva preko noći, ono se gradi cijeli život, a sruši se za jedan čas!

Nikad ne mogu da kažem onoliko mudrosti, koliko mogu da prešutim gluposti!

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojega cvijeta na svijetu.

Imaj nadu u bolji život. Vjeruj mi, uspjet ćeš!

Dobrovoljna ovisnost najljepše je stanje; a kako bi ona mogla biti moguća bez ljubavi?

Ljubav je sreća koja boli.

U životu možeš sve dostići, jedino se po pravdi moraš vratiti natrag.

Sreća je lijepa dok se čeka!

evo malo misli koje su promijenile svijet...nadam se da će uspjeti promijeniti sve ljude koji se trenutno osjećaju kao ja...tužni i nesretninocry



| Speak (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.