< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!



Opis bloga

e pa dragi moji,evo i mene...ovaj blog je namijenjen svima koji žele pročitati moje tužne i sretne trenutke..e pa tko voli nek izvolithumbup

moja malenkostbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


majo sjikicacerek

Image and video hosting by TinyPic
braco & sekacerek
Image and video hosting by TinyPic
lela & monika
Image and video hosting by TinyPic
lela & me
Image and video hosting by TinyPic
lela & zlajo
Image and video hosting by TinyPic
ja & marko

petak, 09.05.2008.

a šta da kažem...

nakon dugo vremena i ja se sjetila napisati novi post...cerek
još malo i završava jedan lijepi dio mog života-srednja škola..ostalo mi je još nešto više od tjedan dana i žao mi je što će završiti...cry

iako smo maturanti,u našoj dragoj gimnaziji mi smo jedini razred koji se ne smije "igrati" vodom...a to su krivi balavci koji su došli ove godine i koji se ponašaju kao da su od šećera i misle da će ih par kapi vode otopiti...katastrofa...burninmad

jučer je bio super...napokon smo se svi uspjeli okupiti na jednom mjestu i pokazati određenim ljudim tko su maturanti..hehe...thumbup
jedva čekam norijadu...nadam se da ćemo se zabaviti...
sad sam trenutno u knjižnici i čekam da zvoni za kraj sata...jutros sam bila kod "Ane" sa sanjom na kavi,a onda u "Timeu" sa zlatkom...
eto došao je kraj mojoj današnjoj inspiraciji pisanja tak da vas pozdravljam...
budite sretni,veseli i nasmijani...
kissy
kisskisskisskiss



| Speak (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.