..:Blog predlošci by NLO iliti LimfniChvor:..

nedjelja, 26.03.2006.

Zdravo ljudovi

ovo je inače blog s dizajnovima.
koji sam osnovala ja nlo, a.k.a. Limfni chvor.
I kad sam počela ovu stranicu započela sam s malo nekvalitetnijim i lošije napravljenim s dizajnovima ofkors (kod polovice sam zaboravila uredit queted X)
no kroz ovo kratko vrijeme naučila sam gomilu stvari o htmlu.
i tako gledam kolko ljudi zapravo ima moje dizajnove
i čudim se toj statistici:

Itsy bitsy spider skinut:17 puta
Little sad teddy-bear skinut:26 puta
Peace puppet skinut:14 puta
Purple puppet skinut:16 puta
Red seahorse skinut:29 puta
Crvena curica u kutu skinut:33 puta


Um dakle moji dizajnovi su skinuti:
135 puta


pa ponosna sam na sebe. umda. nadam se da ovim potičem i druge mlade nade da osnuju blogove sa svojim dizajnovima, jer ipak i meni je samo 15 godina. Da.

i na kraju ostavljam još jedno svoje remek-dijelo
Sripesbubbles
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download verzije 1.1 (nova verzija)

697 downloadanja prije poboljšanja.

- 12:43 - Komentari (97) - Isprintaj - #