< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



MAIL
nana54@net.hr

MSN
nana_shm@hotmail.com

ICQ
205-315-422


Linkovi

BLOG
MYSPACE
OGAME
FREDART


mala lee
Nyma
Kia
negative creep
Q
Seni
Pixy
Ludi




SLUŠAM:
Glazba čini veliki dio mog života, možda preveliki, ali bez nje ne bih mogla preživjeti ni jedan dan.
Glazbeni ukus mi je nedefiniran i slušam pretežito ove glazbenike-
(in alphabetical order of what I have in my media player)

*30 seconds to Mars
*Arctic Monkeys
*Athlete
*The Beatles
*Billy Talent
*Bruce Springsteen
*Coldplay
*Death cab for cutie
*Fall out boy
*Franz Ferdinand
*The Horrors
*James Morrison
*John Lennon
*Kaiser Chiefs
*Kill Hannah
*Klaxons
*Mando Diao
*Marilyn Manson
*Mumm-ra
*Nada Surf
*Oasis
*Panic at the disco
*Placebo
*Razorlight
*Sugarplum Fairy
*Taking Back Sunday
*The View
*The Vines
*The Who

OSNOVNO:

rođena:05.04
polaznica:matemetičke gimnazije
voli:glazbu!, klizanje, druženje, nogomet (Juventus, Češka reprezentacija) mange i anime (Bleach, Death note, Saiyuki, Naruto, Lain, Elfen Lied, Blood+, Busrt angel, itd…)
naj serije: Taken, Dead like me, Simpsonsi, Futurama
naj filmovi: Misteriozni znakovi, Star wars, Matrix, Hannibal, Lords of Dogtown, Corpse bride, The nightmare before Christmas i mnogo drugih
divim se:Tim Burton, Steven Spielberg, John Lennon...

petak, 23.11.2007.

Back again...!

He told me my father was sterile...
That he doesn't even have a dick...
That couldn't be true, he is my father! I said, I love my father and he loves me!
He just smiled and shook his head...
Then I realised...

He was lieing to me!!


He says -

Yeah, fucking 2500 km away!
And even those who are here don't notice...!


Hysteria-chan za kompom.

Sad je ljuta na mene.

A sad mi daje pusu.


Evo, puno se toga meni dogodilo u zadnje,
ništa od životne važnosti ali ipak...
A kada sam vidjela Pixyev komentar,
znala sam da me stvarno već dugo nema, pa eto, ispunjavam želje ovaj put. sretan
Kao što vidite, ova živina zvana Hysteria,
ako vas zanima - ovnoliki kunić, prebiva kod mene već 2 tjedna.
Inače je jako dobra, ali zna biti i zločesta ko pas.
Al u većini slučajeva me samo veseli i to je sve kaj mi treba. rolleyes
O njoj ću vam pisat još kojom drugom prigodom.


Eto, my dear friend je upravo nestala sa MSN-a, again,
to me ljuti pa da ne počnem tu psovati i Bog zna kaj, idem dalje.
Zadnji tjedan škole, treba se učit i navuč neke ocjene.

Za svakog ponešto!
Greetings from an old friend.

I'm listening... (19) - Print, Print!! - #

<< Arhiva >>