prolazi....

Vrijeme prolazi a ja rastem, rastem i živim život.
Školska godina je prikraju,7.razred završava, uškoli sve bukti od testova i ispitivanja...
Nisam se baš proslavila uspjeh na završetku biti će četvorka i to "klimava" (3.61).
Roditelji nisu presretni ali što je tu je... napokon ljeto i izlasci,sada sam već u 14.godini i u pubertetu -dubokom, znate kako to počinje, naravno sa sitnm prištićima a završava sa zrelijim izgledom.
Ja sam u nekoj fazi početka kada sam pomalo svojeglava...
Dee i ja prošle smo puno toga od svađa, ljubomore, zlobe pa sve do najboljih dana...U svemu tome priključilo nam se još osoba kao npr. Miranda ("sestrična" od Dee-s kojom se znamo otprije,2g.starija od nas) i Mare (doselila se u našu ulicu, godinu starija).
Tako smo Dee i ja pronašle neke potencijalne prijateljice.
Sve se to tjekom ljetnih praznika lijepo razvijalo....
Znalo je bit svađica pa smo se razilazile ili svaka na svoju stranu.
Od nas četiri jedna je uvijek bila odbačena kao crna ovca nekad je to Dee, nekad Miranda, Mare ili ja (većinom).
To više nije bilo prijateljstvo...
Samo su gledale kako se međusobno iskoristiti ili ogovarati jedna drugu, ali ja nisam takva i nisam htjela biti dio toga zato bih uvjek bila ismijana i izgrana.
Znale su me ogovarati iza leđa i praviti se kao da me ne poznaju.
Pitala sam se,zašto,što sam im učinila?
Ali takva je igra, samo najsnalažliviji opstaju u tom društvu, a ja to sigurno nisam bila...
Znalo je biti dana kada bi bile dobre sa mnom ili samo neka od njih.
List za listom požutjeli otpadaju...ona je tu Jesen nam je pokucala na vrata i donjela novu školsku godinu.
Počeo je 8. razred. Dee se počela družiti sa mnom, Mare je upisala 1.razred srednje tekstilne škole,a Miranda je već bila 2.razred gimnazije. sve se vratilo u staru kolotečinu osim jednog.
Dee je imala brata Marina(20 mu je godina)
Njegovo društvo bilo je idealno za naše prve izlaske!
Napokon je usljedilo mirnije razdoblje i razdoblje upoznavanja!
Jupi za to! Ali za školu nikako.

NAPOMENA:priče se temelje na stvarnim događajima i opisuju stvarne osobe, ali zbog zaštite identiteta izmjenila sam imena!

10.06.2007. u 21:59
° 25 Vaše riječi ° kopiranje mene ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.





< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

The Scorpions
Send Me An Angel


MySpace


The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
Its the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
Its the call of your heart
Close your eyes and your will find
The way out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star