< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


You & Me

Design by: Tamy x)

Brijem da ovo ne citas...

Booook svima!!!
ja sam pripadnica ovog svijeta!
neznam sta cu ovdje da napisem...
tak da ono pokusacu vas sto vise gnjavit...
nadams e da cu vam se svidjeti hehe
to je od mene ajde gibam sad
ciao!


EVO AKO NE VIDITE
NEKE CURE IZ MOJE SKOLE
GLEDAJTE!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


About me....
name:_ _ _ _ _!
(ko to moje ime doziva cudni ljudi
cudnog imena)
godine:14(godine prolaze...)
zivim u:pa valjda u kuci
rodena sam:3x.x.19xx.
u horoskopu:e da treba znat...
ljubav:(ne)sretno(ne)zaljubljena
upisacu:DIF(u zagrebu)
do 8.razreda sam u svom gradu...
selim se u zagreb tek u srednju....
volim inace sve sta vole mladi....
volim njega....
volim svoj kopjuter i mob....
volim pretezno normalne ljude....
ne volim:
neke ljude iz moje skole....
ne volim skolu....
ne volim nepozeljne ljude u blizini
slusam:muziku....
metal,rock,punk a ima i neka cajka ok...=)
i to bi bilo to od mene(zasad ukratko)
ajde smack!
jedina osoba koju mrzim
:P....i jos netko...
best friend:Dario
best frendica:Ivona


Image Hosted by ImageShack.us


MA ALFABETH...=)
A-azra-cura koju vol!m od mal3na
B-braz!l tamo b! volj3la !c!
C-c!gar3 n3 pus!m al !ma !h on! koj! !h vol3
D-dar!o sup3r plavusa...smijeh
E-3rika cool fr3ndica od malena
F-f3rar!..n3 kom3nt!ram
G-gusar-3 moj n!kola
H-hajduk-moj klubcerek
I-1nt3rn3t vol!m ga
J-juv3ntus moj klub...
K-kokos! !ma !h puno !n ma school
L-Lea best friendica=) mljac
LJ-ljubav d!van osjecaj...
M-mrak najbolj! d!o dana
N-nenad ok! trener
NJ-njofra sladoled...
O-ocjene sam! probl3m!
P-pusa mom dlagom
R-ronald!nho moja druga ljubav
S-sex !ma vr3m3na
Š-škola pakao za djecu...
T-teuta mrz!!!!m ju
U-u....p...m....hehe
V-vol!m t3 pr3slatk3 r!j3c!
Z-zdravlj3 najv3c3 blago
Ž-Želje uuu ima ih punocerek


SI ČUO???=)))
Click here to get images like this!


Click here to get images like this!


subota, 07.07.2007.

The new guy in my life....wow very good yeah hehehe...kiss on ur lips haha...=)))

Booook svite moj hehe....smijeh
evo kao sta kaze naslov neko se novi spetljo u moj zivot...
danas smo se upoznali i tako mi se dopao da vam nemogu opisati....=)))
decko se zove...ma necu jos nista reci.... ima nekih 1_ godina hehe....
decko je jako drag...
danas navecer nadam se idem s njim vani hehe kak sam happy....
e da u moj zivot se doselila jos jedna predobra cura po imenu Ivana...wink....
cura je stvarno jako jako dobra...
dosla je iz Krizevaca na more....malo ona dosleila se sad ce u nasem gradu u skolu....
pa...eto jedna osoba koja me voljela za nju vise ne postojim tako je bar on reko hehe...
al neka neka bude kako on oce ja necu da mu sudim hehe.....
eto to je od mene na kratko javim vam nakon izlaska i fotke kad prebacim na komp....
kiss&hugs:)))poz-z-z-z-zz:)
kiss_ _ _ _ _kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07



[ 32 words ] On/Off [x]

petak, 06.07.2007.

wiiii i have two boys at home...they are HOT so so so HOT i love they i love Adrian=))))

Weeeee ciauuuu ciauuuuuu....
kako smo kako ste??? ja sam odlicno hvala na pitanjusmijeh....
kao sta naslov kaze prvo da napisem ljudima koji nisu u mom gradu
a koji me citaju ja i zeljko smo prekinuli smijeh....
ali kao sta naslov kaze dobila sam dva slatka susjeda...kiss
btw. poljaci su ali to nema nikakve veze sprehamo engleski hehehe....
danas ih mozda slikam pa vam hostam neke slikice ili brijem da cu ih stavit na slide....
zovu se Adrian(16) i Baxel(19) jucer navecer smo se dogovorili za ici na plazu...
likovi oce na nudisticku hahaha ja sam pisala od smijeha a mozda danas odemo vani s njima....
ma sve cemo se mi dogovorit hehe otisli mi u vrt kod mene i oni se igrali sa tenis
lopticom i svako malo loptica je doletila do nas jer kao mi smo im trebali vracat hehe
pa eto neznam sta da vam u ovom postu vise napisem jer ako sad na pisem u iducem...
stvarno necu znati sta da pisem osim sta cu stavit slike pa zato jedan
veeeelllliiiiikkkki *mwa* ljudima koje volimsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
LEA TO SMO JA I TI JUCER HTJELE HEHEHE....=)



[ 7 words ] On/Off [x]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.