Evo post za moga ujaka, Tratinčicu & Anitić!!!

Evo cure htjele ste novi post & dobile ste ga!!!!
Nemam pojma šta napisati, zato ga nisam ni pisala!!!
Nemam pojma stvarno šta....ubiti možda nešto izvučem iz rukava!!!!=)Uglavnom bilo mi je lijepo s vama na izletu, tj. u autobusu, pošto se poslije baš i nismo vidjele...kad ste svi pogledali Lovrakovu sobu & zbrisali...ja i Antea smo bile u Smart shopu!!!....i lutale po gradu...ubiti šopingirale smo!!!!I bankrot smo za ostale dane!!!!I ništa uglavnom jučer sam bila vani toliko sam se smijala da me bolio trbuh...kao da me je netko napušio....jednostavno sam bila dobre volje!!!Fakat mi u zadnje vrijeme nešto nije dobro..samo se smijem...ludiram..radim budalu od sebe....sve da zaboravimna ovaj gadan život što me okružuje... ali, fakat mi nije bilo dobro jučer sam pojela četiri komada pohanih svinjskih šnicla..i danas dvije..vi koji me znate, znate da nikad ne jedem meso, e sad fakat znate da mi nije dobro!!!=)
Pozdravljam cijelu školu za PRIMJENJENU UMJETNOST U RIJECI...& da profesorice iz engleskog & povijesti!!!!
PS.Nemojte nas pitati....


I DA DANAS JE VELIKI DANdead....DAN NA KOJI SE RODIO MOJ UJAK ŽAN....ZNAČI ZAPRAVO DANAS MU JE ROĐENDAN...thumbupUJAČE OVE REČENICE POSVEČUJEM TEBIkiss...ŽELIM TE OVIM PUTEM POZDRAVITI..REĆI TI HVALA ZA SVE... ŠTO SI UVIJEK UZ MENE U NAJTEŽIM TRENUCIMA,rolleyes ŠTO SI UVJEK BRIŽAN & STRPLJIV PREMA MENI...ŠTO MI NIKAD NISI OKRENUO LEĐAsmijeh...JA TE BAŠ ZATO JAKO VOLIM...I TI ME NIKADA NEMOJ ZABORAVITI...NITI MISLITI DA SE NEMAŠ KOD KOGA SE MOŽEŠ ISPUHATI..ZATO IMAŠ MENE...DIGNI GLAVU VISOKO GORE & UVIJEK VJERUJ U SEBEthumbup... JER I JA VJERUJEM U TEBE....VELIKA PUSA OD TVOJE ANJE!!!thumbupthumbupcerekcerekcerekcerek
CAO SLATKICO!!!!=)
JOŠ JEDNOM SRETAN ROĆKAS & NEKA TI SE SVE ŽELJE OSTVARE!!!!=)cerekthumbup
A, vama ljudi cao!!!wavewavemahzujo

19.11.2006. u 17:47 | 17 Komentara | Print | # | ^

Evo napokon novi post samo za vas!!!

madNemam pojma kaj da pišemnaughty....osim da vas sve puno volim...zujoi da sam išla kod sestrične da bi, da bi na kraju završili na nekom koma partyju.headbang...gdje je svako sa svakim bio, svi su bili narokani, i pijani!!!!=)Osim mene i nje....Sada sam došla iz vana to sam bila tu u Bakru, a u 11:30 sam došla iz Rijeke....kažem koma bili smo u nekom jebenom prostoru koji su iznajmili....sa posebnom, samo našom konobaricom????Da bi na kraju došli neki penzići, derali narodnjake, pedofilčine neke...a, ove cure u minjacima...itd....kao neke kurve bez uvrede cure!!!!I Ništa... dobila sam poruku odjednog dečka "Volim te!!!!"cerek....koji mi je to više puta rekao, ali i kad je bio pijan..onaj poznati vama D=METALAC!!!!nutNazvala sam ga i rekla da nije pri sebi, da se sa time ne zafrkava, da uopće nije mislio dali će me povrijditi, on je rekao da je upravo takonamcor....lijepo sam to sa njime riješila na miran i jako nježan način preko telefona...Na šta je on rekao da svarno nije fer to od njega da mu je žao radi svega, da mi nije odgovarao na poruke jer nije imao para, a od drugih nije mogao žicati, ne više!!!rolleyesI da danas smo ja i frendica nazdravili votka-colomsmijehparty....itd....pa, smo malo pjevali na molu, mislim kreštali..naughtynut.itd...Danas samo razmišljam o toj poruci, o tome što on misli.headbangheadbangheadbang..jer, sam mu rekla kad se odluči, baš konačno odluči što hoće neka mi se javi, jer se meni ovako ne natežethumbup...još sam mu rekla da zna, što i sam zna da sam sa svima dobra, pa tako želim ostati s njime.thumbup..on je na to rekao da znam, ok!!!Javit ću ti se kad budem srvarno nešto htio sa tobom, u tome stilu!!!=).....thumbupJa to volim kad je netko diskretan i iskren...a, i rekla sam mu dasi da još vremena da se malo bolje upoznamodead...=)I to je bilo to!!!!Vidjet ćemo kako će se stvari dalje odvijati!!!!=)puknucuAli nešto u što sam ja sigurna je da mi se jako SVIĐA!!!
Maleni i ja tebe volim....=)nutby!!!!smijehmahlud

12.11.2006. u 01:23 | 14 Komentara | Print | # | ^

TI SI....

TI SI MOJA KRV KOJA TEČE MI KROZ VENE
TI SI NEŠTO ŠTO NADOPUNJUJE MENE
TI SI MOJ UZROK ZBOG KOJEG DIŠEM
NEZNAM KAKO DA TI TO RIJEČIMA OPIŠEM!!!
cerek

Made by:Njanja!!!=)

05.11.2006. u 00:14 | 15 Komentara | Print | # | ^

Smeđe oči!!!=)

Ovaj post posvećujem smeđim očima bez kojih ne spavam noćima, zbog kojih mi krv zastane u žilama, zbog kojih neznam šta da napišem...ljudi ja sam se gadno zaljubila & mislim da mi niti jedna apoteka ne bi pomogla...osim, osim njegacerek..Otkivam sada svim blogerima na svijetu da su zato krive smeđe oči i duga crna kosa kao griva...sad recite da se vi ne bi zaljubili, ha???Šta ja mogu kad je tako sladak, neodoljiv...i nedostupan...naš zato mi je zanimljiv...ali, još kad mi je kleknuo i rekao:
"Anja, volim te!!!"...skoro sam pala u nesvijest...pitate se zašto onda nismo zajedno kad se volimo itd??? E, pa to se i ja pitam...dok mi misli lutaju noćima za njegovim smeđim očima..nisam ja kriva što se u moju glavu nasadio baš on...a, šta da radim...kad kao i svako drugo biće imam osjećaje...i užasno mi je teško kad sam pored njega.....no, a "ne mogu" ga imati!!!Šta ću kad ga volim, bez obzira na sve...lude noći te & smeđe oči koje mi prolaze kroz sne...dok mi vjetar hladi sobu ja bez njega ne mogu...treba mi netko da me grije & moju ljubav da s radošću pije!!!=)

Volim te maleni moj!!!

Made by:Njanja!!!=)

04.11.2006. u 23:58 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eto tu cete moci pronaci nes o meni i rupi od bakra....

MOJI NAJ FRENDOVI!

Moj pas Lili & moja papiga Kićo!
SAMO NJIMA VJERUJEM, JER ZNAM DA ME NIKADA NEĆE IZNEVJERITI!smijehwave