Moj svet, moja muzika.....

subota, 02.09.2006.

Ajmo, udah i ommmmmmmmm


E, što bih volela da bar nekoliko dana živim pod parolom "Ma, lako ćemo", ili "Nema veze", ili "Opušteno" !!
Ne ja! Ja razmišljam 8 koraka unapred, da slučajno nešto ne iskrsne, a i za takav budući neizvesni slučaj imam spremno rešenje. Isprogramirana sam, potpuno.
Mene ne bi uvredilo kada bi mi neko rekao: "Glupa si.", tu bih pomislila: paaa, možda...
Mene bi uvredila izjava: "Neodgovorna si." Uh, tu bih svašta napravila!
Bolesno, a?
Jutros sam vežbala opuštenost:
kao sad ću se razvlačiti po krevetu do 11 (wow!!!) iako sam se probudila u 9 (a legla 4 sata ranije).
U 9:20 nisam izdržala i ustala sam. Uostalom, treba da..... a bojim se da neću stići ni....
Bolesno!
Podsećam sebe na Moniku iz "Prijatelja": biću opuštena i ostaviću večeras one papuče na sred dnevne sobe, a ja idem na spavanje. Naravno, neću zaspati nego ću u narednih sat vremena razmišljati o papučama: Bože, stoje na sred sobe.... nije im tamo mesto.... šta ako se neko saplete i povredi se....
I tako sve dok ih ne sklonim. E, onda mogu da se opustim.... delimično...
Bolesno!!!!!!

02.09.2006. u 10:41 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapažanja, utisci, pribeleške, zabeleške, uskočice, doskočice... ma, ništa spec...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr