Moj svet, moja muzika.....

petak, 25.08.2006.

Ice cube, or ice queen... u svakom slučaju led ledeni

Dušana sam upoznala pre par meseci. Imamo apsolutno sumanut odnos. Ne znamo gotovo ništa jedno o drugom, nismo razmenili ni telefone (ja smatram da nema potrebe), viđamo se gotovo svakog vikenda, jer izlazimo na potpuno ista mesta, i tom prilikom ljudi oko nas prisustvuju prilično vrućim scenama. I to je to. Čudno je, ali mi tako odgovara.... sa njim.

Nedavno:

"Znaš li šta sam uradio prošlog vikenda, kada smo se vraćali kući taxijem?"
"?!"
"Izašao sam iz taxija ispred svoje zgrade..."
"Da, znam, ja sam produžila dalje, kući. Pa?"
"Uleteo sam u svoj auto i pratio te.... imao sam ideju da kada izađeš iz taxija, ja izađem iz svojih kola i poljubim te još jednom.... za laku noć......"
"?!!!!!!!!"
"Ali, blam!!! Završio sam na Banovom Brdu umesto na Zvezdari. Kada je taxi stao, izašla je potpuno nepoznata devojka!!! Jebote, pratio sam pogrešan taxi! Blam!!!"

**********

J: "Jebote, on je zaljubljen u tebe!!!"
"Pa šta?!! I ja sam zaljubljena!!"
J: "U njega?"
"?!!!!!"
J: "Ali, on pati!"
"Patim i ja, pa koga je briga??!!"

Svi se tražimo
I stalno se mimoilazimo
I nikako da se pronađemo

C'est la vie, I guess.....

25.08.2006. u 00:09 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zapažanja, utisci, pribeleške, zabeleške, uskočice, doskočice... ma, ništa spec...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr