< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Dobar TI DAn Čitatelju!!

Draga ,precijenjena, i malobrojna nacijo.mah..želim vam ugodno čitanje mojih sranja..jer to nije niš drugo....i tako....pa ako vas bilo šta zanima samo se vi lijepo opustite i čitajte do mile volje....i ako nemate namjeru čitata posteve ni nemojte jer komentiranje je zabavnije(za sve koji ne znaju dole ispod posta imate jednu ikonicu koju pritisnete i onda paf..u jednom boxiću napišete puuno komentara..nastojte raspodijelit na više njih..)samokomentirajte..Komentiraj iz pristojnosti!! unaprijed se zahvaljujem..pa ono...Hvalamah

.a ono..neš o meni...tek tolko:

Zovu me:..mojim cijenjenim imenom i prezimenom,bojom kose....i taako
Godina::ponosno navršenih 16
Mjesto rođenja: :Rijeka-forza Fiume...jeathumbup
Mjesto stanovanja:Država Kantrida.thumbup.
Razred::drugi
Škola: GAM..
osobine koje me krase:ne kuham,ne perem ,ne čistim..mala i plava...zubo

VOLIM:
-sve dobre ljude ovog svijete koji i mene vole
-dečke..of kors
-frendiče
-smijat se...al ono ful..da te sve boli..zubo
-glazbu
-zabavu...hiperaktivnostzujo
-skijanje
-snijeg ,zimu,
-čoklet
-jest i pit
-složnost..
-starkice moje jedne i jedine..thumbup
-puuuno komentara na mom blogu....heh..ne apelitram ja na niš..ezujo


VOLIM POSLUŠAT:

-Hladno Pivothumbup
-Daleku Obaluthumbup
-Gibo
-Psihomodo Pop, Laufer, Azra, Prljavce, Parni valajkNirvana, System, Led Zeppelin,Aerosmithe, Deep Purple, Depeche Mode,Ramonse,..a ono ..
-volim vam ja sve..ugl rock..al probavljam bilo koju vrstu....tako da..



NE VOLIM:

-razočaranje...u ljudima..

-izdaju
-licemjerje
-dvoličnost
-glumatanje
-dosadu.
-ič sama na bus..



myspace layout codes





myspace layout images



myspace layouts





 border=



myspace layout codes








zubo

LinKiči:

Nije da mi ovo treba:
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

te ljudee znam(pristojni ljudi..nema šta):

anči...sretandeadsmijehzubowave

adichsmijehsmijehsretandeadzujosmijeh sretansretanzubosmijehi njene curke s odbojke-nadam se ada da si sad sretna..wave

..alexandra...ludo dijete..mah


-arianči dijete drago..

dunjasmijehwavesmijehzujosmijeh

tonkasretanzujosretan:

mahtaanii..tamah




myspace layouts



myspace layout images



myspace backgrounds



myspace layout codes








mahmahzubo

neke pjesmice koje me dirnu u osjećajćiće kad ih čujen:


"Tainted Love" by..marylin manson

Sometimes I feel I've got to
Run away I've got to
Get away
From the pain that you drive into the heart of me
The love we share
Seems to go nowhere
I've lost my lights
I toss and turn I can't sleep at night

Once I ran to you (I ran)
Now I'll run from you
This tainted love you've given
I give you all a boy could give you
Take my tears and that's not nearly all
Tainted love
Tainted love

Now I know I've got to
Run away I've got to
Get away
You don't really want any more from me
To make things right
You need someone to hold you tight
You think love is to pray
I'm sorry I don't pray that way

Once I ran to you (I ran)
Now I'll run from you
This tainted love you've given
I give you all a boy could give you
Take my tears and that's not nearly all
Tainted love
Tainted love

Don't touch me please
I cannot stand the way you tease
I love you though you hurt me so
Now I'm going to pack my things and go
Touch me baby, tainted love
Touch me baby, tainted love
Touch me baby, tainted love

Once I ran to you (I ran)
Now I'll run from you
This tainted love you've given
I give you all a boy could give you
Take my tears and that's not nearly all
Tainted love
Tainted love
Tainted love



par inteligentnih:
Superman- Hladno Pivo(ovu ojesmu će mi dečko pjevat na vjenčanju..a onda ću mu reć da se ubije...jer mu je to pametnije)
Obeć'o sam ti bio brda i doline
Kad sam kleknuo pred tebe na rizol.
Rekoh, pokaži zvijezdu koju da ti skinem
S dvadeset se život činio kao švedski stol

A na nama je samo da odlučimo kamo
Sve će se drugo već nekako naći
Tvoj Superman s fudbalerkom će se
Već nekako snać

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Sad nas gledam u tom crno bijelom spotu
Što ga farovi auta vrte na stropu
Pokušavam u sebi posložiti stvari
Ne znam da l' im je mjesto u srcu il' glavi.

I dalje smo tu ti, ja i moj tata
Naša velika ljubav na premalo kvadrata
I dalje moja draga spava
U sobi gdje sam lijepio slike iz Brava

Dao bih sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Pun mi je kurac više praznih priča
I malog macchiata i velikih Hrvata
Večeras me pred zgradom čeka ekipa
I sutra ćemo zauvijek zalupiti vrata

Ako što krene po zlu, pitat ćeš me sigurno
Molim te, reci mi, što ti je to trebalo?
Shvati me, strah me je da tebi ne potonem
Moram znati da sam probao dati
sve te noći da,da ostanem taj čovjek u
tvojim očima

Dao sam sve te noći da,da ostanem taj čovjek u tvojim očima

Pinokio- Psihomodo pop-preluda pjesma...jedna od inteligentnijih..uvijek me razveseli kad ju čujen..
Ona živi s druge strane moje ulice
Ona vodi zvijer na drugom kraju uzdice
Ooh yeah yeah yeah.

Ne želim biti tupi kut
Želim naći pravi put
Do njenog kreveta
Do njenog kreveta
Ooh yeah yeah yeah.

Pinokio
Ne skidaj gaćice
nije potrebno
Moj mali lažljivce
A je, a je.

Pinokio
Moj mali praščiću
Ne skidaj gaćice
Šiljati nosiću
A je, a je, a je.

Ja sam njen Pinokio
Ja sam se zaljubio
Za nos bi me držala
I ovako bi govorila.


Laufer-svijet za nas..lijepa pjesmica
U tvom sam gradu jednu noc
A zelim tu i ostati
Kazes, naci cemo lijek
Dopusti da ti pomognem.

Mogu li prespavati
Uz tebe sve te godine
Prve suze s lica tvog
Ne zelim da me probude.

Ne daj mi da vidim
Ovo nije svijet za nas
Ne daj mi da znam
Ovo nije svijet za nas.

Na tvojim toplim usnama
Zelim da se izgubim
Sa licem svojim pokrij me
I ne daj da me pokvare.

Mogu li prespavati
Uz tebe sve te godine
Prve suze s lica tvog
Ne zelim da me probude.

Ne daj mi da vidim
Ovo nije svijet za nas
Ne daj mi da znam
Ovo nije svijet za nas





utorak, 01.04.2008.

...spava mi se.....

..Završili praznici...nažalost..cry
..joj e nervira me sve to..mrš
..Bijaše molto moolto ljepo....i ono..uživala sam..prvo skijanje...pa svaki dan negdje ..
prvo u kino...gledat ono čudo juno..poučan film odista..pa jurku priklještila vrata od busa..zubo

..pa jedan dan..do marčeljeve pješke s akom ,jurkom i njenim psetom(tako ga ja od milja zovem)..a bilo nam ljepo..ko tri klošara..po mraku u parkiću na vrtuljku..heh..prisjećale se malo osnovne..i tako..malo naše gluposti..ala"naš koja riječ meni smiješno zvuči"..i sl..sranja..
pa onda na zbor..i river sa ivuškom renči i adič..pa ja i adič po gradu sladoled i pizzu..jej..bilo mi slabo..i tako..još da sve obuhvatim posvađala sam se neš sa starcima bila..a oke..to..

i juče prvi dan nakon praznika..onako ubitačno od 6 ujutro..al ni bilo loše..našla ja 2 kn.i puntice za moju posebnu tehničku..heh..iamam ja neš sreće moram priznat..saad više nisam u minusu..
i tako..

razmišlja se meni u posljednje vrijeme..
npr kinder jaje
ja ful volim to glupost..relativno jeftino..fino i dobiješ uvijek neko sranje..
al svatila ja..da sam ja totalno izašla iz štosa za slagmnnje tih gluposti..ja neznam il je to prekomplikejted..il sam ja glupa..il neznam šta..lud
al dobim neko sranje i ne mogu složit..ma mrš..
i tako pa ja razmišljah malo o ljudima..i kakvo to sve smrdi (mislim ne u pravom smislu riječi..al ne mogu nač bolji izraz)pa i za to jedan mrš...eekbang

i danas sam si nekako tužna..al vjerojatno nisam tužna nego mi se spava...a to sam ja..lud
i ono..školapočela..a svi u napad..a meni se needa..
i mrš..opet svima..

i opet..i bila na onom nekom sranju od fejsbuka rješavat neki kviz kolko si glup..pa mi ispalo da sam slow...a oke..je to..
ma meni to na netu sve glupo..pametnije bi mi bilo trčat oko kuće...da i to sam radila..

a niš ekipice moja..
oču komentare..znaš ono moje..komentiraj iz pristojnosti barem..mah
i ono još malo pa praznivci..još 2 mjeseca recimo..joj i gardaland..jeej jupoi..baa.
mrš
ae
zzpo
wave

|aje okini jednog..dva, tri..deset 15| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.