četvrtak, 22.09.2005.

Master of dizaster - 10 sec

amateri Strasno je kad dodjete u fazu da vam je odlazak u svatove vrhunac drusvenog zivota.
E, pa ja sam se uclanio u taj klub.

Bio sam nedavno u jednim svatovima i djusko sam ko Fred Astaire, pjevao kao Drago Mlinarec a cugo kao Shane.


I sve je islo kao po loju.
Red pricice, red ugodnog druzenja, pa red gemista.

Kao i svako druzenje s ljudima koje dugo nisi vidio, nakon par kurtoaznih pitanja, prica s vremenom zamre.
Ali da ne bude dosadno jos mi je ostao red ugodnog drustva i red gemista.

Drustvo kao drustvo, uvijek se raspe. Neki se odsele, neki ne zele odrasti, neki mi nikad nisu "šmekali"...
Ali ipak nisam sam, ostao mi je red gemista.

I tako red po red i ja pijan ko drvored (stih manje vise ukraden od Mileta HP).
Vidim da je vrag odneo salu i posalicu pa odlucim da je vrijeme da se iskradem i krenem domu svome, ali..
Omamljen alkoholnim parama i precijenjujuci svoje motoricke sposobnosti odlucim da se prvo moram pozdraviti s mladom, namlatiti svirace, pronaci Gotovinu i kresniti Paris Hilton.

"Hm, idem se prvo pozdraviti s mladom."
Mozda bi bilo bolje da sam potego sakom svirace ali sto je tu je.

Pozdravljam se ja s njom i objasnjavam joj kako mi je zao sto cura i ja idemo tako rano a jos nisam pokazao svoj najbolji plesni korak i krenem s demonstracijom.
Naravno da tada klepim svoju curu u stomak. Krenem joj se ispricavati "oprsti nasim najemrno*" Kaze ona nema bada nije strasno nego umocio si kosulju u kolace dok si se pozdravljao s mladom. Pogledam dolje kad ono stvarno - "bem ti, koji sam ja smotez." i ustapkam se gledajuci u kosulju i pokusavajaci bolje vidjeti na svijetlu.
Tada krvnicki ogazim jednu curicu od 10-ak god i to tako da su se suze vidjele u njezinim ocima.
(Mislim koji kua i dolazi u svatove u japankama, trebala je u martama kao ja).

Sav taj nered sam kreirao u nepunih 10 sec, i nek mi neko kaze da nisam talent.

Kao i svaka postena prica i ova je napisana da vas educira tako da ne ponavljate tudje greske.
Dakle, ako se nadjete u ambijentu u kome se ne osjecate kao riba u vodi onda manje gemista ili odmah udri po sviracima.



*nije tipfehler, tako JA pricam na gemistu
- 18:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>