subota, 16.07.2005.

Potraga za svetim Gralom

A kako su se nasi stari tek zrtvovali Nego, da Vam ispricam kako sam kupovao mirisljavi boric za auto.

Zainatio sam se da cu kupiti jedan odredjeni miris i necu ni jedan drugi.
I tako se otisnem u pustolovinu. Obidjem Kaufland, Konzum, Billu i dvije benzinske pumpe i nigdje ga nema.
Medutim, pronicljiv kakav vec jesam, sjetim se da sam ga vidio u Getro-u na drugom kraju grada i ne budi lijen krenem tamo.
Vozim po brzoj cesti, sa CD-a lagano gustam Elemental beat i sve je ko savrseni film, right?
E, nije. U suret mi naidje kamion pun sljunka a jedan "nezavisni" kamencic se odluci poblize upoznati s mojom shajbom.
Bila je to ljubav na prvi pogled ali na zalost moja shajba je iz te veze izasla slomljena "srca".*

Ljutit kao krumpirova zlatica stanem na prvu benzinsku da mogu izaci van iz auta i psovati onako kako to samo Hrvati znaju.
Dok ja tako pizdim na parkiralistu gleda me "pumpadjija" i veli mi "Ej momak, jel znas da ti ne radi prednje lijevo svjetlo."
Jos sam malo psovao potaknut novim nedacama a onda kao i svaki pravi Tantalov ucenik uzdahnem, udjem unutra i kupim novu zarulju.
Ali ne i boric.
A ne, idem JA u taj Getro. Necu dozvoliti da me par sitnica odvrati od potrage za boricem.
Napokon se dovucem do trgovine da bi mi pred nosom zakljucali vrata i ljubazno rekli:
"A sta ti mislis da mi radimo cijelu noc, mogo si se i ranije sjetit."
Kad tad nisam nikog opleo pajserom po krstima necu nikad.

Naravucenije: jebo te boric da te jebo.


*Usput budi receno 1700kn nova shajba.



- 18:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>