nish pametnog

petak, 26.08.2005.

Fly Me To the Moon
Frank Sinatra

Fly me to the moon
Let me sing among those stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and mars

In other words, hold my hand
In other words, baby kiss me

Fill my heart with song
Let me sing forever more
You are all I long for
All I worship and adore

In other words, please be true
In other words, I love you


:* maj lav :*

- 22:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.08.2005.

DOMA SAM!

Eto mene doma...nakon 10 dana... Bila ja na praksi...
Ma coece super je bilo po danu...kupanje i odbojka na pijesku, ekipa i zeka peka i sve to al ono dezuranje do 3, 4 u noci...e to me ubilo...
Sad malo odmora pa se bacam na ucenje i vjezbanje...
Btw...darling, fala na onim postovima o cvutkicima :)) :*

- 21:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.08.2005.

CRTIĆI

Tak, gledam ja ovih dana malo te crtiće na teveju i ono sve jedan gori od drugog... Od nekih bi i ja imala noćne more a di neće jadna dječica koju naše teve postaje truju s tim..pa recimo nora fora... pa to dete zgleda ko automobilska nesreća...užas
Ne znaš jel gora ona il teletabisi. hih.
Zakaj te strahote opće stavljaju na teve...pa bar crtiće mogu godinama jedno te iste vrtit...kaj deca znaju jel taj crtić bil pred 3 godine il nije...
Di je recimo LE PIAF...ona mala žuta ptičica kojoj baš nejde u životu al se trudi svim silama da nekaj napravi...pa SNOOPY, ono.,..SNORKIJEVCI, BUFFONCI, BIPSIĆI, pa ŠTRUMFOVI!! Dajte dječici da gledaju kak se kojot uvijek zahebe kad lovi pticu trkačicu.
Ima puno crtanih di djeca nekaj nauče i poslije toga nemaju noćnih mora od raznoraznih isforsiranih likova koji bi se fol trebali svidjet klincima. Ljuti me ta nepravda prema starim dobrim cvutanima :)

- 11:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2005.

kaj se tu desava...crko blog...uffff...

- 09:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #