ninč

srijeda, 25.04.2007.

Zagreb

Evo vratih se iz tog famoznog Brisela. Let natrag bio je malo nemirniji nego u polasku. I opet moram istaknuti super uslugu naše Croatiae Airlines - čista 5-ica! Međutim, ono što me je dočekalo u Zagrebu bilo je sve samo ne 5-ica.

Sletimo mi u kišoviti Zagreb (jedno vrijeme bili smo stalno u oblacima tako da sam si mislio kako će ovaj pronaći pistu?) i baš me lijepi prizor dočeka. Malo prije nas sletio je zrakopolov iz Beča, tako da kad smo mi došli bilo je hrpa ljudi koji su čekali prolaz provjere putovnica. Red je bio toliko velik da svi nisu mogli ući u zgradu pa su zadnji neko vrijeme stajali van zgrade?! Naša divna policija imala je otvorena dva šaltera na kojima su laganim tempom dvoje policajaca kontrolirali putovnice.

Za vrijeme našeg čekanja počela je pristizati naša prtljaga na onu traku. E tu dolazi do problema. Nešto je zablokiralo kofere koji su počeli padati s trake na pod i nastao je čep kofera i torbi, svi nabacani jedan na drugima i po podu. Nitko za to zadužen nije reagirao. Tek je dotrčao jedan službenik koji je bio na dočeku leta i počeo lupati po vratima osoblju koje se brine za prtljagui zavlačiti galvu kroz mala vratašca ne bi li netko odgovorio. Budući da nije bilo odgovora nekako je hitno zaustavio cijelu traku.

I tako su naši koferi nabacani jedni preko drugih ležali na hrpi pa 10 ak minuta bez da je itko došao srediti nered. U međuvremenu prošao sam kontrolu putovnica (a MUP bi ubilo da stavi još 1 ili 2 čovjeka u vrijeme kad zna da dolazi više letova) i u toj hrpi kofera pronađem svoj kako leži s unutarnje strane trake na podu. Čekam ja, čekam misleći kako će netko doći. Ništa. Tek je jedan mladić provirio glavu kroz vrata i na moje pitanje kako da ja dođem do prtljage rekao, kako on ne radi tu i da će doći kolege. E pa sad mi se više nije dalo čekati i odoh ja sam po svoj kofer. Da bih došao do njega morao sam preći tu pomičnu traku i bila mi je slika u glavi kako ja taman zakoračim na traku kad ono traka krene i ja padam među kofere i vrtim se u krug po traci - kao iz nekih loših filmova. No, na sreći nije se to dogodilo i uspio sam izvuči svoj kofer.

Bilo mi je fakat sram jer je tim letovima došlo i mnogo stranaca u RH i mogu si mislit' kakvu su sliku o Hrvatskoj mogli dobiti, neki možda i prvi put.

Tu bih se osvrnuo i na još jednu zanimljivost koji sam vidio. Naime na jednom od tih letova došao je i saborski zastupnik HSP-a Tonči Tadić. I sad čekao je i on s nama u redu nekoliko minuta i za to vrijeme telefonira čovjek ko velik. Kad on eto za par minuta dođe do njega neki službenik zračne luke i odfura Tončija preko reda i van. Katastrofa! Fakat sam se razočarao. OK čovjek je saborski zastupnik i valjda ima posla. Ali zbog čega je njegov posao važniji od mojeg ili bilo koga drugog tko je bio u tom redu? Ili biti saborski zastupnik ipak znači da si malo iznad ostalih, nas bijednih smrtnika čije mišljenje je jedino važno svake 4 godine kad nas kao slušaju i obećavaju nam nebo i zemlju za taj naš glasić. A između toga mi smo nebitni?! Za vrijeme izbora svi se prave kao ljudi iz naroda, s nama bliski a kad nakog toga preko nas se može gaziti ili gurati preko reda! Fakat razočaranje. Koliko znam, a znam jer sam učio, u Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu koji ostavruje tu vlast preko izabranih zastupnika. Još mi je bolje kako u Americi tokažu da je vlast - of the people, by the people and for the people!! A kod nas bi bilo da je narod - of the government, by the govrenment and for the government!

No, dobro priča ima happy end. Dođem doma i odem odmah na web stranice zračne luke Pleso i napišem im svoj komentar o tome što se dogodilo. I mislim si to je to. Kad ono odmah danas me nazove direktor odjela za kvalitetu zračne luke Pleso i čovjek mi objasni kako je došlo do pogreške i ispriča mi se. Skidam kapu do poda!! Moram priznat da me je to oduševilo što sam vidio takav pristup i Pleso je kod mene dobio dodatne bodove. Nije strašno ako netko pogriješi ali velika je stvar ako netko ima snage to priznati. I fenomenalno mi je to što se glas malenog čovjeka ipak čuo i što je netko na njega odgovorio. I zbog toga, samo toga, dajem i Plesu -5.

25.04.2007. u 23:11 • 6 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

ponedjeljak, 23.04.2007.

Brisel 2. dio

Evo nastavljam priču o Briselu. Jutros mi je bio radni dan. Krenuo sam vlakom do euro zone Brisela. Kolodovri u Briselu su koma kao i kod nas. Stari, puni sumljivih ljudi. Hrpa ljudu ujutro putuje vlakom.
Dakle bio sam u euro zoni gdje je središte Europske komisije i svih ostalih institucija. I gledam to golemo, moderno zdanje EK iz kojeg se već i sad kroji naša budućnost, ali i sadašnjost. Ali hladno je to mjesto. Birokratsko. Mi se često u Hrvatskoj bunimo na birokraciju, ali ovi u EU su još gori. Trebaš imati izvještaj za izvještaj kojim ćeš poslati izvještaj, o izvještaju koji si nedavno slao. Samo za razliku od naše birokracije ova funkcionira i predobro. Možda zato jer, čini mi se, da je sama sebi svrhom. Kad ne bi bilo tako, što bi radili svi ti birokrati? Ta EU počiva na milijardu pravila, odredbi i uputstava koja ponekad ni oni sami ne znaju protumačiti.

Moram se danas opet osvrnuti na moje jučerašnje opaske o rasnoj raznolikosti Brisela. Danas sam to još jače uočio. U ovom gradu je fakat hrpa arapa i muslimana! Imam dojam da je svaka druga osoba koju vidim - arap. A jedini bijelci su turisti. Već sam počeo mislit da sam rasisit, ali fakat je to tako. I baš sam danas pročitao na T-portalu kako se Europa pretvara u Euroarabiju zato jer se dosljeni muslimani i arapi ne integriraju u novu sredinu već zadržavaju svoje običaje! Ovdje je to potpuna istina. Ne znam koliko žena sam danas vidio s maramama, hrpa njih s pokrivenim cijelim licem!? Danas sam vidio i muškarce u tradicionalnim haljinama, s dugim bradama! Uđem u manje dućane, koje većinom opet drže muslimani, i unutra bez beda trešti arapska muzika! Nisam rasist, ali meni je to fakat čudno! Oni se uopće ne integriraju. Baš me zanima kako bi bilo kad bi recimo ja došao u Saudijsku arabiju, Iran ili Egipat i lijepo šetao niz ulicu s velim križem na lančiću? Što želim reći? Nisam protiv prava svakog da slobodno izražava svoju kulturu i vjeru, ali ipak postoje neke kulturne norme. Zašto je muslimanima normalno da po cijeloj Europi mogu slobodno graditi đamije, njihove žene da mogu nositi marame, a to pravo se ne da kršćanima u njihovim zemljama??? Evo neki dan su ubili troje kršćana u (liberalnoj) Turskoj jer su tiskali Biblije?!!! I nikad nisam čuo te "europske" muslimane da protestiraju zbog takvog tretmana kršćana u muslimanskim zemljama ili da se zalažu za izgradnju crkve u nekoj od tih zemalja. Ma skrenuo sam s teme u krive vode.

Moram reći da je javni prijevoz izvrstan u Briselu - imaju vlakove, metro, buseve, tramvaje i često voze i super su povezani. Za svaku pohvalu. Jedna vožnja metroom 1.5 euro. Isitna da sam se pomučio oko kupovine karte ali ima i ovdje dobrih ljudi koji ti priskoče u pomoć. U dućanu sam se mučio naći mineralnu vodu - imaju običnu, ali nikako naći mineralnu. Gledam boce, ali ništa ne kužim, a u boci je svaka voda ista, a nisam baš htio otvarati da provjerim ima li mjehuriće. I tu mi je opet priskočio jedan prolaznik. Što se toga tiče Belgijci su ljubazni.

Obišao sam centar grada i normalno da nisam stigao sve običi. Htio sam otići do poznatog Atomiuma i kao povjesničar htio sam otići do Waterlooa, ali nije bilo vremena, možda drugi put.

L8r

23.04.2007. u 22:12 • 2 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

nedjelja, 22.04.2007.

Brisel

Evo mene opet na putu!!! Sjedim u svojoj sobi u hotelu u Briselu (Brussels, Bruxells). Aha ta moja putovanja!!! Međutim ovaj put putovanje je bilo super. Za razliku od zadnjih poletanja-letova-sletanja ovaj je prošao super. Nije bilo turbulencija i pilot je dolepršao u Brisel. Letio sam Crotatia Airlinesom i svaka im čast. Do sad sam letio s nekoliko prijevoznika i ne želeći biti pristran naši su fakat najbolji!!
Kakav je Brisel? Pa danas popodne išao sam malo prošetati po gradu i primjetio sam nekoliko stvari.

Prvo, Brisel je jako etnički miješovit grad. Sad ne želi ispasti neki rasisit, ali fakat je tako. Mi u Zagrebu (u Hrvatskoj uopće) uopće nismo naviknuti viđati ljude drugih rasa i kultura. Mislim dođu turisti, ali da kod nas žive to baš i ne. Jedino se u zadnje vrijeme povećao broj Kineza (posebno oko Kajzerice). To sam negdje prije čitao da kad neki stranci dolaze u Zgb ili HR potpuno se iznenade kako smo mi "bijela" nacija! To je fakat tako. Ovdje je totalno druga slika. Hotel mi je smješten valjda u neku arapsku četvrt, a nije baš sad daleko od centra. Kod nas bi to bilo kao da sam smješten u Panoramu. Svaki drugi čovjek ovdje je tamnije puti, a žene su s maramama. Kako se ide bliže centru slika se malo mijenja, ali i dalje ima puno drugih rasa. Zanimljivo.

Drugo, grad, barem ovaj dio gdje sam ja bio, jako je prljav. Zagreb je mila majka prema Briselu po tome. ALi zato u Briselu mislim da nisam vidio niti jedan grafit na zgradi. Svako malo u nekil uličicima vas zapuhne smrad pišaline. Koma!

Treće, sam centar grada je prekrasan. Nažalost nisam ponio kabel da odmah pokažem slike. Stare zgrade, fascinirajuć glavni trg -Grande markt. Jedino još nisam vidio puno parkova, ali ima ih, barem na karti, samo još nisam stigao do tamo. Išao sam vidjeti njihovu znamenitost - kip Maneken Piss ili da prostite na izrazu Manken koji piški. I fakat neki mali kepec koji vrši nuždu pred svim turistima. Naravno riječ je o kipu. Ja očekivao nekeo čudo od arhitekture kad ono kipić od jedva metar i to je to. Iskreno i nije baše nešto na što bi čovjek rekao - wow (ili po naški vau). Sam centar je prepun turista, krcato. Samo škljocanje fotićima i hrpa jezika.

Četvrto, fino sam jeo u - grčkom restoranu. A znam kao šta jedeš grčko u Belgiji, ali eto nikad nisam prije, a i nisam baš naišao na belgijske restorane. Bilo je jako fino, porcija ogromna - gyros, pomfrit, puno povrća, popio Coca Colu i platio 9 eura. Cijene su ipak više nego kod nas.

Peto, jezik. Ništa ne kužim. Malo ljudi na moje veliko iznenađenje govori engleski! Vrlo, vrlo čudno! A da stvar bude još gora svi natpisi su im dvojezični. Belgija je jako podijeljena zemlja na dvije pokrajine - Flamanija i Flandrija. Ta podijeljenost je jako izražena kod njih. Nedavno sam gledao na TV kako se jedni večer Belgijska nacionaln televizija našalila i objavila kako se Belgija raspala na te dvije pokrajine i da je kralj pobjegao iz zemlje. I neki ljudi su fakat povjerovali i došli su plačući na trg prosvjedovati. Tek su poslije skužil da je bila šala. Ne znam je li urednik TV zadržao posao poslije toga.

Šesto, stalno čujem policiju. Dok sam hodao ispred mene su jedna policijska kola profijukala sa sirenama, a malo dalje u druga policijska kola policija je trpala nekog tipa. A tek kolodovori. Sletim na aerodrom i spustim se do vlaka i čuješ obavijest - da kruži đepar i da pazimo na svoje stvari! Hello, pa nađite ga i uhapsite!! Drugo, dođem do Kolodvora Brisel Sjever - i dojam spooky!!!! Sve neki čudni tipovi oko mene!! Spooooky! Izađem van i imam 10 minuta pješke do hotela. Prolazim kroz njhivo World Trade Centar - sve ogromne zgradurine, neboderi, ful moderno i nigdje žive duše! Tek koji čovjek, a nedjelja 10 sati!?! Weird! Poslije sam skužio da je to poslovna zona pa valjda jer je nedjelja nije bilo ljudi.

Eto to je mojih par dojmova o Briselu. Jedino mi je bed kaj sam solo ovdje. Ovo je prvi put da sam negdje solo (bez nekod s kim putujem) i nije baš nešto, fali ti da s nekim podijeliš koju riječ po naški. E jedino sam se utješio kad sam u šetnji gradom slučajno nabasao na ured naše turističke zajednice, pa sam barem u sred Brisela vidio - Hrvatska.

Za 10ak dana pisat ću o Bonnu jer sam neki dan saznao da 2.svibnja putujem tamo. O živote, fakat nisam za putovanja. Pričao sam s nekoliko ljudi i svima su putovanja super, a ja ne kužim zakaj se meni tako ne da putovat. Svi mi kažu super vidjet ćeš svijeta, a meni je - whatever!?

L8r

22.04.2007. u 20:54 • 3 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

petak, 20.04.2007.

Štafeta

Eh uvališe mi štafetu. Koliko sam skužio moraš staviti 5 nečega u post. Razmišljah što da stavim pa evo 5 pjesama- soundtrackova iz filmova koji ja volim.

1. LOTR - Return of the King - Into the west
A kaj da velim ovi filmovi su mi super, a pjesma je jako lijepa. Posebno kad sam saznao kako je nastala u spomen jednog mladića koji je bio nadaren filmaš i umro je od raka u 17 ili 18 godini.


2. Goonies - Cyndi Lauper - The Goonies R good enough
NIje toliko stvar pjesme koliko filma. Ljudi iz moje generacije (ajme zvučim kao neki deda) znat će o čemu govorim. Super film i kao klinac sam maštao da nešto takvo doživim.


3. Star wars - Star wars Theme
A kaj da kažem za ove filmove. Kao klinac sam ih gutao. Kasnije malo manje ali jedva sam čekao nove nastavke i istina malo su me razočarali, ali u kompletu je OK. May the force be with you.


4. Empire of the Sun - Suo gan
Meni jedan od najboljih filmova. Režirao Spielberg i fenomenalan mi je zbog puno toga - istinita priča, izvrsna gluma, super kamera, muzika....totalno za preporučit. Pjesma je kao neka tema filma i budući da se radnja odvija u Kini, za vrijeme 2. svjetskog rata ja mislio pjevaju na kineskom kad ono nedavno saznah da je to neka velška narodna pjesma.


5. Stand by me - B. E. King - Stand by me
Izvrstan film Roba Reinera o prijateljstvu i avanturi. Mnogi budući poznati glumci glumili su kao klinci u tom filmu. Super film koji govori o tome kad si mlad kako je malo potrebno da budeš sretan i da nađeš uzbuđenje u svemu. Pjesma je super poznata i doživjela mnoge obrade


Sljedeći za štafetu su:

Muž i žena (ako ikad opet odu na blog rolleyes)
Lela
Ruth
Neno
Vedrać

20.04.2007. u 23:57 • 3 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

nedjelja, 08.04.2007.

Sretan Uskrs!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svima želim blagoslovljen Uskrs sa željom da prava poruka Uskrsa bude živa i u vašim srcima i životima!
"Zašto tražite živog među mrtvima?....Uskrsnuo je!" Ev. po Luki 24,6.

08.04.2007. u 00:42 • 6 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

utorak, 03.04.2007.

Nakon pauze

Evo mene nakon (po)duže pauze. A šta da kažem - posao, brige, problemi...itd. Ukratko i jednom riječju - život! Svega se nadešavalo i dalje se dešava.

Malo sam razmišljao što bih napisao u ovom postu i palo mi je hrpu ideja na pamet, ali nitijedna onako da sjedne, pa ću o svemu pomalo!

Ovu subotu mi se bliski prijatelj oženio i bilo je jako lijepo. Ja sam bio za stolom s još nekoliko prijatelja i super smo se zabavljali! Stvorili smo si svoj štimung i doslovno bili "najluđi" u sali. A što je mnogima bilo čudno i ne pojmljivo sve to je bilo bez alkohola! Naime nitko za stolom nije pio (a nije koristio niti bilo šta drugo, osim što je jedan prijatelj pojeo sedam kolača i 2 limuna, ali to je druga priča), a bili smo najveseliji na vjenčanju. Mnogi su se čudili i nije im bilo jasno da mladi ljudi mogu i bez alkohola biti tako veseli! Danas je to stvarno rijetkost. Ma, kaj da kažem do prije 9 godina i ja meni je bilo najnormalnije se napiti kod sam izlazio s prijateljima van. Baš sam znao puno popiti. To je bila neka furka. Iskreno nikad nisam znao zašto sam pio. Čak mi nije bilo ni fino. Neka pićai bila su dapače odvratna, ali to je nekako bilo normalno za cijelo društvu, pa onda i za mene. Mladi (pri tome ne mislim da sam ja neki starac, pa bi onda bilo isprvanije reći mlađi) su vrlo skloni potpadanju pod utjecaje i isfuravanja nekih filmova bez pravog smisla. Ali kad imaš 14, 15, 16, 17 ili 18 godina tko pita za smisao. Bitna je zabava. Ali, od kad sam postao kršćanin (vidi prethodne postove, da ne duljim priču) više se nikad nisam tako napio. I mogu reči da je super zabavljati se i bez alkohola!

Što sam još htio reči....ma joj toliko sam u poslu da je to prestrašno. Imam dojam kao da svijet sve više ubrzava. Malo sam pričao sa starijima i kažu da prije nije bilo ovako. Radilo se, ali ipak je bilo ležernije. Danas je sve luđe i luđe. I u svemu tome - stres. Katastrofa! Prije par tjedana baš sam sjedio na poslu i chatao s jednom prijateljicom kako je koma i kako bi bilo super maknuti se iz Zagreba na neki odmor. Kad ono uleti mi prilika i sat i pol kasnije bio sam u Koprivnici, na jednom brežuljku, okružen šumom i zelenilom, na laganom povjetarcu i uz zvuke ptica. Preporod!!!
 width=
Nevjerovatno kolika razlika se osjetila!! Samo se maknuti s posla i otići u prirodu - mozak kao da odahne! Taj mali izletić mi je napunio baterije! Treba naći uvijek prilike i odmarati se! Što se mene tiče ja bih bez problema potpisao 4ero dnevni radni tjedan i 3 dana vikenda!!!! Kad se sjetim kad sam bio u srednjoj školi problem mi je bio naučiti 20 stranica za ispit iz povijesti (he, he a vidi me sad), pa kad sam postao student problem mi je bilo naučiti 1000 (!!) stranica za jedan ispit. Ali, znate kaj to je sve bilo - peace of cake! Zašto? zato što je sve to trajalo dan, dva, tjedan, mjesec i završilo je. A sada kad radim? UŽAS!!!! headbang Svaki dan ustajanje i posao! I tako sljedećih 40 godina!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ne mogu opisati koliko to bedira!!!eek Koma, a što je zanimljivo, kad sam bio u školi ili na faxu to mi se činilo kao najgora stvar na svijetu!? Čudno!

Dosta od mene za sad!

Pozdrav! L8r

03.04.2007. u 21:37 • 7 Tko kaže da je šutnja zlato?Print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Prema trenutnoj inspiraciji


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


PRESS PLAY TO CHECK OUT THIS SONG....





Me, myself&I

ime: xxxx xxxx
godina: 27 komada
zanimanje: dipl. povjesničar i prof. povijesti (i nije tak fora kak zvuči)
zaposlen: da
status: imam curu
volim: puno toga
hobi: pa zapravo ga i nemam (bed)
poseban: ma naravno
mana: lijenost
mrzim: ustajanje ujutro
filmovi: samo ako su dobri
muzika: slušam


Muzika

Third Day - I'll Carry my Cross
Third DAY video by Jesiah



Casting Crowns -Who Am I?


Third Day...Cry out to Jesus


To everyone who’s lost someone they love
Long before it was their time,
You feel like the days you had were not enough
when you said goodbye.

And to all of the people with burdens and pains
Keeping you back from your life,
You believe that there’s nothing and there is no one
Who can make it right.

There is hope for the helpless,
Rest for the weary,
Love for the broken heart.
There is grace and forgiveness,
Mercy and healing,
He’ll meet you wherever you are.
Cry out to Jesus, Cry out to Jesus.


For the marriage that’s struggling just to hang on,
They lost all of their faith in love.
They’ve done all they can to make it right again,
Still it’s not enough.

For the ones who can’t break the addictions and chains,
You try to give up but you come back again.
Just remember that you’re not alone in your shame
And your suffering.

There is hope for the helpless...

When you’re lonely
And it feels like the whole world is falling on you,
You just reach out, you just cry out to Jesus,
Cry to Jesus.

To the widow who suffers with being alone,
Wiping the tears from her eyes,
For the children around the world without a home
Say a prayer tonight.

There is hope for the helpless...

Cry out to Jesus, Cry out to Jesus.


Johnny Cash...njegov posljednji spot...pjesma Hurt