Pravo i erotika

četvrtak, 03.07.2008.

Povratak kući...

Nakon jako dugo vremena, svratila sam na svoj blog kako bih vidjela radi li to čudo više uopće...! Evo, drago mi je da radi i da me još uvijek netko čita (makar to bila samo ja rofl)
Moj život se od posljednjeg posta totalno izmjenio! Najvažnija i najbolja vijest je: VRATILA SAM SE ŽIVJETI U SVOJ DUBROVNIK! A što ja mogu kad sam u taj grad jednostavno... cerek
Preselila sam 1. travnja i upravo produžila svoj ugovor na poslu. Radim u grafičkoj pripremi i poprilično sam zadovoljna. Radno vrijeme mi je najbolje ikad! Radim od 9 do 15 i što je još bitnije, radim ono što volim. S plaćom nisam baš oduševljena kao sa svim drugim, ali realno, danas se u Hrvatskoj ne može naći tri osobe koje su zadovoljne svojim primanjima (ne računajući vladu i sl.) no Ja sam ipak među onim sretnicima koji imaju za sve svoje troškove, pokoju kavu u gradu i pozitivnu nulu na kraju mjeseca sretan
Kupanje je počelo i more je SAMO TAKO! thumbup Neki dan satima nismo izlazili iz mora. Plivanje, bućkanje, ronjenje pa picigin... ma ku'ćeš ljepšeg! Onda ti više ni mala plaća nije problem kad imaš ovo što mi imamo!
Za ovaj put samo toliko... Nastojati ću opet pisati češće (bar za vas par koji ste me rado čitali yes i hvala vam na tome kiss). Na moju veliku radost, 1.7.2008. je objavljen i moj prvi potpisani članak u novinama pa tko zna, možda zahvaljujući meni naučite i pisati kako treba! rofl (Martina, ovo tebi ide thumbup)
Poljubac svima gdje god bili!!!

- 01:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #