<body>
četvrtak, 24.05.2007.

*** 8.a is the best***
Kao što već vidite iz naslova « 8.a is the best », da, da... ali najprije ću u detaljima sve ispričati zašto 8.A IS THE BEST.
E pa ovako.......... Danas sam se digla u 8:00 jer sam morala ići u školu, kao što znate da ovaj tjedan imamo radionice i nemamo nastavu tako su dečki danas organizirali utakmicu.
Prvo su igrali: 1.utakmica- 8.a : 8.b u 9:00 h
2. utakmica- 8.b : 8.c u 9:30 h
3.utakmica- 8.a : 8.c u 10:00 h
Prvu utakmicu smo spušili jer naši dečki nisu imali potporunono tj.niedna cura nije došla navijati jer su zaspale a jedino sam ja došla, navijala sam ja al ništa... spušili smo 3:00. Tad su bekavice rekle kao da ćemo i onu drugu spušiti ali...thumbuprofl
Završila prva utakmica i počela druga, tad su igrali 8.b i 8.c. I onada su curke iz moga razreda došle. Dečki su nam rekli kako smo bezobrazne što nismo došle navijati i tako te spike. Dečki su nam rekli da navijamo za cekavce ali neznam zašto, no dobro. Tako smo sa curama iz 8.c navijale za njihov razred........................................... završila utakmica sa pobjedom 8.c ne znam točno koji rez.
E onda smo mi cure obukle crne majice (jer smo u njima
trebale igrati odbojku ali i zato što su deški imale crne majice) i uzele crnu olovku za oči i na lice napisale 8.a te smo tako došle na igralište gdje su naši akavci počeli igrati.
Igrali smo protiv 8.b
U drugoj min. Čvare je zabio golthumbup. Mi smo imale svoju pjesmu pa smo tako i navijale a bilo je još navijačkih pjesama gdje smo ih podržavale. A da ste vidjeli kako su bekavice poludile... uzele su bocu vode i počele nas poljevati ali mi smo i dalje navijale ništa nas nije moglo spriječiti, a mi smo i njih .........
Tako je nastala ludnica jer smo vodili 6:1zujo. Cure iz 8.b su došle curama iz 8.c i navijale zajedno, pa su nama govorile sve i svašta: ONE: Malo vas je, malo vas je luzeri!!!
MI: Puno vas je, puno vas je pičkice iako nas
Je manji, puno nas je!
A ovo je naša pjesma: Mi smo A u srcu 8.A, a sada, a sada
Najbolji smo mi jer svih pobijedit
Ćemo mi, a vi, a vi
Vi ste luzeri!!!!!!!
Ne mogu vam opisati kako su bile očajne........... Vrijeđale su nas, pljuvale po nama i cekavice i bekavice za nas su rekli da smo uvijek sami protiv svih, mi smo to shvatile kao dobro, i Rijeka je SAMA PROTIV SVIH, pa šta!!!naughtynutheadbang
I naravno mi smo pobijedili odnosno NAŠI DEČKI.
Pobijedili su 9:1.
Ali morali su pucati penale........... svi su bili živčani, ali mi smo bodrile naše dečke. Svaki njihov gol ili obranu mi smo na njih skakale. I Čvare je pucao zadnji gol kad ono lopta uđe u gol a to znači da smo mi POBJEDNICI. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Svi smo skočili na Matea ( Čvare ). Bili smo oduševljeni a deči su nam rekli: Da nije bilo vas i da niste navijale tko zna što bi bilo. No nema veze mi smo slavili..........
Tako smo i prošle godine bili prvi u nogometu i u odbojci, no nažalost prof. Nam nije dao da igramo odbojku, KRETEN..... :puknucu

8.a is the best 4ever


*Petek*

Danas smo napokon igrali odbojku, prof nam je dopustio, i naravno pobijedili smo 3:0thumbup, hvala bogu kad sam ja igrala haha.
Ma uglavnom bile smo odlične, bekavice i cekavice su nam čestitale i to je to. Sad smo prvi u nogometu i u odbojci.......... pusek wavesvima.....

- 16:22 - Komentari (85) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
I NEŠTO o MEN$

Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com



Free Music

Free Music



Free Music





Counters
Counters

-Ime mi je Nikolina i imam 15god.-
-Često me zovu:Nina, Mimi-
-Idem u srednju školu (Kemijsko grafičku):-
-Živim u Rijeci točnije na Saršonima-
-Naj frendice:Dora i Seha-
- Naj dan: Hvala bogu, SUBOTA....party-
-Naj boje:žuta,roflplavagreedy i crvena-mad:
-Volim: mmm... dečke..., pjevanje, plesanje, jednog slatkog i najljepšeg dečka,
svoje roditelje, frendove i frendice, svoju macu, životinje, One Tree Hill-
-Ne volim: Matematiku, kemiju, umišljene cure i dečke-
-Frendovi i frendice: Jadranka, Filip, Sara, Bernarda, Marina, Ines, Mihaela, Valentina, Denis, Danijela, Alen,
Dajana, Hrvoje, Patricija, Ines, Mateo, Jakov, Arisa, Josipa, Gaby, Luka,
Danijela S, Krstina, Ivan, Mario, Luka,Tomislav B, Dean, Ivona,Tomislav D,
Ernest, Ivan, Tean, Mirko, Petar, Maja, Andrea, Dijana, Tea, Marko,Tino,Ema, Igor, Matej,... mislim ima ih stvarno puno a svi su THE BEST!!!

Moj MSN:
nina.cat@windowslive.com



Blogači koje čitam
Moja fucking Dorakissnaughtyburninmad
Stelicathumbupparty
P.I.M.I.Ssmokinpartyzujo
Lutkicathumbupbang
Binapartybang
Bananalud-Lindabangthumbup
Ekipa - Gornji Srokipartysmokin





Get free graphics at BlingyBlob.com!


Stars Glitters

Stars Glitters










Nešto sljikica



Sexy Gif Images

Sexy Gif Images



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




Za sve zaljubljene
MySpace images

MySpace



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters





coolkissrofldeadgreedyheadbangmad

MySpace images

MySpace



Gif Images

Gif Images



Image hosting codes

Image hosting



Friends Icons

Friends Icons



Image hosting images

Image hosting



Prijatelji su nešto najbolje što imaš.
Images for your blog codes

Images for your blog



Dora, Seha i ja

Image hosting images

Image hosting



True friends
Image hosting images

Image hosting



*BOYS*
Friends Icons

Friends Icons


Body Gif Images

Body Gif Images

bla,bla






Ovo su tekstovi od mojih najdražih pjesama

Avril Lavigne

Uh Huh, life's like this
Uh huh, uh huh
Thats the way it is

Cuz lifes like this
Uh huh uh huh
Thats the way it is

Chill out
What cha yelling for?
Lay back
It's all been done before
And if you could only let it be you will see

I like you the way you are
When we're driving in your car
And you're talking to me one-on-one
But you become

Somebody else, round everyone else
You're watching your back like you can't relax
You're trying to be cool, you look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Acting like you're somebody else gets my frustrated
And life's like this you
and you fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly promise me
I'm never gonna find you fake it
No,no,no

You come over unannounced
Dressed up like you're something else
Where you are aint where its at you see
You're making me laugh out
When you strike your pose, take off
All your preppy clothes!
You know you're not fooling anyone when you become

Somebody else, round everyone else
Yoy're Watching your back, like you can't relax
You're trying to be cool, you look like a fool to me
Tell me

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated
Life's like this you
and you fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly promise me
I'm never gonna find you fake it
No,no,no(no, no,no)
No no

Chill out
What cha yelling for?
Lay back it's all been done before
And if you could only let it be, you will see

Somebody else, round everyone else
You're watching your back, like you can't relax
You're trying to be cool, you look like a fool to me
To me!

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Acting like you're somebody else gets my frustrated
Life's like this you
and you fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly promise me
I'm never gonna find you fake it
No,no,no

Why'd you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Acting like you're somebody else gets my frustrated
Life's like this you
and you fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly promise me
I'm never gonna find you fake it
No,no,no



Jeste li ikad obožavali nekog toliko jako
da kad bi i samo pomislili na njega dan bi bio prekrasan?

kad bi vas pogledao...sunce bi zasjalo jače...

kad bi vam izgovorio ime...sve oko vas bi nestalo...
i ostali bi samo vi...zaljubljeni...

jeste li ikad voljeli nekog toliko da na ništa...baš ništa ne pomislite kad ste s njim...
samo jedan pogled...i vrijeme stane...

kad vas dotakne tijelo poludi...glava ne funkcionira...

je li vam ikad bilo do nekoga toliko stalo da bi učinili sve...baš SVE za njega...

i jeste li bili u situaciji da netko koga volite...najviše na svijetu...
odlazi...i napušta sve...

ja jesam...

i sve bih dala da me opet dotakne...poljubi...
ma samo zagrli...jer volim njegov zagrljaj...

da me pogleda...onako kako samo on zna...
i da sve vidim u njegovim prelijepim očima...








CREDITS

Designer: Fish_fries
Brushes:1 2
Image: Trixypixie Moebius
Hosts: 1 2
Fonts: 1


© Finella.//