~ponedjeljak, 26.11.2007.

Izvještaj sa svadbe

Daklem...
Ako zanemarim činjenicu 1, da sam u subotu morala ustati u 7 (a bila sam toliko uzbuđena da sam jedva zaspala), trčati kupiti košulju i kravatu za Merlina (moj dotični muž još uvijek nije doselio sve stvari iz Karlovca) i onda raditi gomile kanapea i slagati plate u stanu od Baby Eve skupa s Merlinom i jednom njenom prijateljicom, sve je bilo super...
Ako zanemarim činjenicu 2, da sam sj... pardon, istegnula ili drugačije onesposobila vratno-rameni mišić, zbog čega u 2 ujutro nisam mogla ni okrenuti glavu, pa sam tako rano morala otići sa svadbe, sve je bilo super...
Ako zanemarim činjenicu 3, da su se iz nekog tajanstvenog razloga koji još pokušavamo dokučiti s našeg fotića izbrisale sve slike do dolaska u restoran (a osim službenog fotografa, jedino smo mi slikali kod mladenke), zbog čega sam po dolasku doma i otkriću te nesreće neko vrijeme neutješno plakala, sve je bilo super...

Sad kad sam ispucala one loše stvari, idemo na dobre...

Oboje su bili apsolutno prelijepi i izgledali kao da su ispali iz neke bajke... (neću opisivati već ću staviti sliku na kraju posta - u svakom slučaju, bili su slični nama po neuobičajenosti) Merlin i ja smo cijelo vrijeme imali reminiscencije na našu ne-tako-davnu svadbu...
U crkvi sam plakala... zbor koji je pjevao je bio fenomenalan, svećenik netipičan, obred lijep i ispunjen emocijama, a njih dvoje... Dok je zbor pjevao Ave Mariju, a njih dvoje stajali, držali se za ruke i gledali se, to je bilo tako... Ne znam, ostajem bez teksta.

Skompali smo se sa ekipom za stolom; bile su tu i djeveruše sa djevojačke i bilo je zakon, plesali smo (naravno, ne samo Merlin i ja - zezancija za pet, kum legenda, prijateljica iz Australije isto, atmosfera za pet...), pjevali, Merlin glumio barjaktara na domoljubne stvari, ma zakon....

Rekoše mi da sam luda. Oduševih se tim komplimentom, po tko zna koji put...

U svakom slučaju, zaista mi nedostaje adekvatnih riječi za opisati i njih i svadbu i... iskreno, osim moje vlastite, ovo je bila najljepša svadba na kojoj sam bila. Oni su mi kao brat i sestra, Merlinu također, i jako mi je drago da je sve dobro prošlo - da je PROŠLO, jer će sada i njih dvoje napokon imati malo mira...

Merlin, Baby Eve, Corwin i Niniane

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 14:00 - Path through the blinding light (3) - Paper vision - #

~petak, 23.11.2007.

Back from the...

Dosta dugo ne pisah... ali ono, svašta se izdogađalo, nisam pravo ni stigla...

Sutra je vjenčanje/svadba meni i mužu jako dragih Corwina i Baby Eve. S obzirom na to koliko smo od samog početka uključeni u sve razgovore, dogovore, pregovore etc. o tom velikom događaju, te s obzirom na to koliko smo bliski s njima, predviđam da ću na vjenčanju plakati kao jedna od onih koji su plakali na mom i Merlinovom vjenčanjuwink
(na dan vlastite svadbe sam bila čak i relativno normalna, kakve mladenke znaju biti, nisam ni plakala ni u jednom trenutku... ono, od sreće, of kors... ali nekako je drugačije kad znaš kroz kakve su drame i probleme tebi dragi ljudi prolazili da bi uopće uspjeli doći do tog velikog dana...)

U svakom slučaju, kako vjenčanju prethode djevojačka i momačka, naravno da je prošlu subotu Merlin bio na momačkoj, a ja na djevojačkoj - i još jednom mogu konstatirati da je ona shema "muški pričaju samo o seksu" najobičniji mit - naime, djevojačka kao da je za zadanu temu imala SEKS. cereknaughty Kokteli (ja bijah koktel maker - i ekšli izmislih jedan dooobar koktelnaughtyparty), kanapei, baloni i mašne - sve to ok... ali ispijanje koktela iz kondoma, napuhivanje kondoma (da ne spominjem što smo sve s njima radile...), korzeti, bič i perje... Zvuči strrrrrašno, zar ne? Ali nije bilo strašno. zapravo je bilo vrlo prirodno i zabavno - i osjećala sam se vrlo opušteno i normalno na neki uvrnut način - doslovno, svoja među svojima. Fascinantno mi je što sam par od tih cura samo jednom u životu vidjela, a neke nijednom, a svejedno sam se osjećala kao sa starim frendicama (kako Baby Eve veli, kokošimawink). Kako na svom blogu kaže jedna od djeveruša, osjećala sam se PRIHVAĆENO. Bez onih mušičavih brija u glavi, bez paranoja tipa "Svi mi se smiju", "Nisam zabavna", "MORAM biti zabavna", "Nikad se neću uklopiti u ekipu" itd. A takve stvari su em svojedobno dosta mučile. Hm, možda sam konačno odrasla - ili je stvar u eliminiranju glavnog faktora nesigurnosti - ovdje svojedobno dosta spominjane Nje - iz mog života. Don`t know. Znam jedino da sam sa curama koje sam tek upoznala podijelila neke svoje najintimnije želje, potrebe i navike, a i traume - kako po pitanju seksa, tako i po pitanju drugih stvari.
Eto, zato ja volim biti otvorena za nova iskustva, nove ljude, nove doživljaje. Nikad ne znaš kad ti u život može ući netko tko te razumije i s kim si na prvu loptu kliknuo. S obzirom na razinu međusobnog klikavanja na djevojačkoj, jedva čekam sutrašnju svadbunaughty

Što se tiče ostalih stvari... Još uvijek se natežem s diplomskim, i to je jedan od razloga što dugo nisam pisala ni komentirala, ali bit će i to ubrzo... A zadnjih desetak dana mi je u fokusu zbivanja i pažnje i mogućnost odlaska mog muža u Škotsku na tri mjeseca, ali to još nije sasvim definirano, vidjet ćemo da li će i biti - u svakom slučaju, o tome neću pisati jer je priča dosta složena.

Pozdraf svima i obećavam da ću se potruditi češće pisati i komentirati vama, mojim dragim blogerimacerek

P.S. I naravno, Hrvatska je rasturila Englesku 3:2!hrvatskaroflthumbup

- 11:42 - Path through the blinding light (2) - Paper vision - #

Opis bloga

  • Ovisno o danu, situacijskom okruženju, razini inspiracije i hormona, boji sunca i broju zvijezda na nebu, te o svim drugim faktorima koji mogu utjecati na pisanje...

    contact: niniane@net.hr

    Photobucket



    Tko sam?

    ... nisam purgerica... a možda i jesam;-)
    ...od 15.09.2007.g. udana gospođa;-)
    ... diplomirana psihologica i profesorica psihologije...
    ...(ne)suđeni pisac (u posljednje vrijeme malo suđeniji no prije) i neshvaćeni umjetnik;-)...
    ...zaljubljena u Ljubav, keltsku kulturu i raznovrsne mitologije
    ...povremeno opsjednuta vampirima, duhovima i ostalim paranormalnim fenomenima a la "Dosjei X" (i njima samima)...
    ...ljubitelj spekulativne fikcije...



    online blackjack

    free counters

Linkovi


designed by NLO©, hosted by croBLOGeri.com, brushes made by Vanilla design