< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

NoThInG SpEcIaL

Free Site Counter
Free Site Counter

Nešto o meni

Moj msn : just_me_zd@hotmail.com
Ime:NiNa
Prezime: Nije bitno
Škola: Baraković
Razred:1.D
cool
Slušam:sve osim cajki
Volim: -Svoje prijatelje
-Svoje društvo
- Slatke dečke
- IGRATI odbojku
- Svirati gitaru
- OBOŽAVAM izlaziti vani

Ako me tražite vani izlazim u grad i najčešće sam na mornarici ili u Varoši(Corso najčešće)...

pozzz Fionu, Anu, Miceku, Robertu, Lucu, Hanu, Miu, Klaudiu, Vita - Lizarde, cili svoj new razred, sve s Poluotoka, ma svih...

CooL BLoGoVi

°Moja najdraža 4 govna i ja...°

¤ Lule ->legenda od čovika...¤

~°Miceka moja°~ mwa...

...Lizard... najbolji su...

*...P3tR@...* i 3 priateljice...

...iwonchy...&...puflica...

~¤°IwOnChy°¤~

~*Mirta*~

~SteFaNy!~

¤...Luce_faca...¤

...JoSiPa otkachena..

...~ Eni~...

<----StiPčEviĆ---->

°°Ana-Marija°°

iTd...

MaLo SLiČiCa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[srijeda][30.05.2007.]

¤ a napokon... =) ¤

A stvarno davno nisan post napisala...mah nije mi se dalo niti se nista pametnog nije događalo...dead sljedeći post će najvjerovatnije biti posli ekskurzije kad dođem sebi...naughtynutrofl hehe =)
A grozno je to što se nećemo smiti kupati, a najlipša plaža nadaleko poznata nam je 10 metara isprid hotela, zato što ćemo se utoopiti, i zato što nije u programu ekskurzije...burninmadheadbangmadpuknucu ma svašta...
I tako kod mene nista posebno, osim što se svaki dan nemilo smijem ali to je uobicajeno, sad je zahladilo pa se baš i nekupam... šteta baš je lipo bilo prije tjdan dana... ma nema veze... jedva čekam LITOOOOOO!!!!coolsmijeh ajme svaki dan vani, bilo di: okolo, u grad, spavanje svugdi hehe =)
ajme super... a i upisi su brzo... a štoš, i opet ću napisati kako imam dobar predosjećaj za ovo lito - u svakom smislu... i takoo to bi bilo sve od mene za sada... mozda ako mi se bude dalo u sljedeće postu stavi slide... pozzam vas sve... Fionu, Robertu, Ivanu, Eni - koja je i mene puno pozdravila... Andreu - Žabu...Sve OSMAŠE baš SVE!!! i ostatak... sve koje znam i poznam, papa...mahwavenutnaughty

~C YA!!!~

¤...:::BoKIcH:::...¤

I za kraj ko i uvik... spot... nova pisma i spot od Rihanne feat. Jay-Z - Umbrella... mozda kasnije dodam još koji




[ 34 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.