< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opis...

Ljubav,život i sve što sa sobom nose...











NOVO! Po prvi put u Hrvatskoj
Zaradite kroz Dashofer Affiliate Program!
Učlanite se i zaradite 10Kn odmah!

Zaradite još:
1,5Kn za dovedenog člana
2,5Kn za upisnika u eNovine
zarada kroz 3 nivoa
oko 100Kn za prodani priručnik
...i još mnogo drugih načina za zaradu
Učlani se odmah »


hits

srijeda, 19.12.2007.

Blag(i)dani

Image and video hosting by TinyPicVeć sam luda od tog blagdanskog raspoloženja a nije se još ni zahuktalo kako treba. Kad si samo pomislim na kolače koje moram ispeći,blagdanski ručak koji moram pripremiti. Pa pokloni za ispod bora. Napominjem da imam dvoje malih klinaca i da je jednostavno izbjeći takvo nešto, ravno zlostavljanju djece.
A na poslu kaos. I tamo su svi u žurbi i stresu pred kraj godine.''Ne pitaj me ništa '',odgovor je svakog drugog kolege.
Ljudi, zar blagdani ne treba da donesu radost i veselje. Donose li uopće ikome od Vas išta osim stresa.
Iskreno mogu reći da sam sada u stadiju da mi treba neka opaka gripetina da me streafi jer jedino tako bih se malo odmorila. Žudim za dobrom gripetinom!!! Žudim!Image and video hosting by TinyPicMa ne,nemojte mislit da sam zločesta(puknuta) osoba. Ma,uživam ja uveseljavati druge poklončićima ,ali ljudi imam oko 20 vrlo dragih osoba pa vi računajte da svakom kupim sitnicu od 50 kn( da mi je nać naravno,nešto tako jeftino a dobro) Šta mislite koliko ću potrošiti samo na to. Pa dajmo kad već računamo stavimo u računicu bakalar,dvije vrste (najjednostavnijih kolača),Stavimo u računicu i kakvu novu kuglicu za borić ili neki drugi ukras. Pa onda je tu božićni ručkić,pa novogodišnji doček od cca 200-tinjak kunica/osoba. Znači ja i mužić-računajte.Ali nemojte zaboraviti sva ta sniženjica koja su ,ili će tek nastupiti. Pa kada da si kupim nešto kvalitetno a povoljno ,ako ne sada. Da, sada!

Na kraju ću šviknut od umora i završiti u bolnici pa će me i tamo oderati za ležanje. Ali ljudi, bar bih se odmorila.
Ono, posjete samo sat vremena. Sve vrvi od kolaća ,keksića ,sokića,čajića ,voća,Story,Gloria,Cosmo(iako u njemu ne znam što bih našla zanimljivo jer je od 30 strana ,20 samo reklame). Ma raj ljudi,raj. Spavaš koliko hoćeš. Spreman doručak,spreman ručak,daj bože imam cimericu da ima problem sa grlom ,pa ne može pričati...Ah, divota.

Ma samo da to sve prođe. Svo to ljubakanje,čestitanje. Image and video hosting by TinyPic
Ah! Ali priznajem jedno,nema ljepše nego sjesti sa klincima i mužićem ispred borića,ugasiti svjetlo i gledati kako se lampice gase i pale. Je,da me moraju trzati svako malo moji klinci ''mama ne spavaj'' ali ,lijepo je,lijepo!

Ako ne stignem više pisati do poslije nove,
Image and video hosting by TinyPicznajte da Vam od srca želim sve najbolje!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.