Dnevnik jednog 27-godisnjaka

srijeda, 04.07.2007.

Kraj godišnjeg odmora

Svemu dođe kraj, pa tako i godišnji odmor nije nikakva iznimka. Proveo sam lijepih tjedan dana na moru sa obitelji i doista sam se duševno odmorio od monitora, telefona, stresa. Kada sam se nekoliko dana prije odlaska na dopust probudio usred noći i počeo razmišljati o poslu, odmah sam znao da je krajne vrijeme da se odmorim.

Pri povratku su me dočekale obaveze i posao, pa sam sada, treći dan poslije povratka već u punom radnom jeku.

Postoji mogućnost da odem raditi u centralu u Beč, iako nije još ništa konkretno i ja o tome ne odlučujem. Puno ovisi o uvjetima, plaći iako sam dao svoj načelni pristanak, poslije dogovora sa ženom. Ipak ima podstanarstvo i svoje prednosti. Više o tome drugom prilikom.

Toliko za danas...

- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>