subota, 26.12.2009.

°~°^^°Moja SimPaTiJa :P °~°^^°oo¢¢²²°°

hej ljudi.. evo mene nakon 1ooo godina.. roflrofl kako ste mi??
nadam se odlicno!! jucer bio Bozic.. bilo je super!! sretansretan
moja sestricna je jucer prohodala.. sve je bilo bas super x))
nego vidite naslovv?? e mislim da je dosta o jucer pa da sad malo prešem na moju siiimpac?
-daaa!
haha
moja simpatija zove se matko! on se uvijek snaše.. kada mu treba pomoc netreba mu nitko uvijek se nekako snaše..
za razliku od mnogih drugih decki iz mog razreda je jako zgodan!! ima plave oci na menecerek:cer ek:
on se bawi nogometom vec 2 godine.. bio je na 25 utakmica i na njih 15 je osvojio medalju!! ima 5 broncanih medalja,8 srebrnih i 2 zlatne medalje. on je mešu naprednim deckima u njihovoj grupi.. to je odlicno! zar ne?*
neznam sta da vam vise pisem..
ee da!! morate čut ovo ima jedan blog na kojem je jedna blogerica rekla kako ''poznaje'' Rihannu..
hh.. £o£ hahahah evo vam adres:

http://ines-55-55-ines.blog.hr/

crkavam citajuci te postowe..hahaha

sd da nepretjerujem.. ajde sad pozac
ps: citajte i komove.. takošer ce te se nasmijat-..haha

Image and video hosting by TinyPic Komentari ( 2 ) Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.





Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Emo Pon i Zi


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic