subota, 19.12.2009.

nesta naj groznije sto mi se u zivotu ikad dogodilo

ajme danas sam se s prijateljima na snjegu grudala,sanjkala i tako dalje. al prijateljice me pocele gađat grudama po leđima. mene je bolilo da sam otisla u kucu i ugrijala se.onda pocele dolazit po mene.doslo mi je da im kazem njanjanja!zovu se ines i lorena one koje su me cak izdale za blog...;;;;;;;;;;;;;;;;evo mal se sad u kuci grijem hh sretanal jedan ante on vam je tolko nasilan da kad se s njim zezas on te pocne ili vijati ili nesto drugo.mene je poceo vijati sto je grozno.kada te on vija onda se umoris ti ali on nikad.DA SE UBIJES puknucu
<3

Image and video hosting by TinyPic Komentari ( 9 ) Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.





Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Emo Pon i Zi


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic