Moj kutak...

Billie Jean - Michael Jackson


Image Hosted by ImageShack.us




"život je tek sjena pusta,
glumac bijedni što kočoperi se
i kotrlja na pozornici tren,
pa onda zamukne,
život je priča koju idiot priča
puna krika i bijesa,
a ne znači ništa!"
5.čin,5 prizor
Shakespeareov Macgbet



"zašto se svaki moj
korak pokaže
da je pogrešan,
gdje je moj
anđeo čuvar,
trebam ga!"



"...ali nakon kiše
dolazi kiša sve dok ne bude
prekasno.
Ja sam katastrofa koja je
počela prije nego
što joj se znalo ime,"



"pati bez suze,
živi bez psovke
...i budi mirno nesretan..."

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Blog.hr
Blog servis



četvrtak, 25.12.2008.

Gone with the sin

Gone with the sin
I love your skin
oh so white
I love your touch
cold as ice
and I love every single tear
you cry


I just love the way you're losing
your life
my baby,how beautiful you are
ma darling,completely torn apart
you're gone with the sin my baby
and beautiful you are


You're gone with the sin
my darling
I adore the despair
in your eyes
I worship your lips once red
as wine...


I crave for your scent
sending shivers
down by spine...



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 11.12.2008.

...ima dana kada se pitam čemu ovaj moj bijedni život,
čemu ova parada crnih i bijelih anđela koji prolaze
pored mene kao poput kamenog kipa.
I kao što netko jednom reče:"život je prolazan"
tako i ja sebi kažem "digni glavu,kreni dalje,sve prolazi,
proći će i to".
Ima dana kada pomislim da sam pronašla bit svoga
života,ali ta mi se nit uvijek izgubi.
Pitam se koja vrata od ovih svih vode u raj?
U neki bolji život,život bez ljudi,bez boli,bez smrti?



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 05.12.2008.

"Jedini ljudi za mene
su oni ludi,ludi za životom,
ludi za razgovorom,ludi da budu spašeni.
Istodobno željni svega,
oni koji nikada ne žude
niti kažu otrcanu frazu,već žare i pale..."

Jack Kerouac
"Na cesti"



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.