nikolina29

četvrtak, 20.07.2006.

$$$$$

Ej škvadro! ovdje je ludo. Spičkala sam već brdo love, to me jedino jebe ujutro dok pijem aspirine protiv glavobolje. Ne znam šta je sa mnom, ovako divlja i raskalašena nisam bila od 3. godine faksa. Ludo mi ide sve, upoznajem brdo ljudi i imam zanimljive kontakte. Osjećam se jako cool sama sa sobom i to izlazi iz mene, jednostavno privlačim ljude. Puno me časte i sama se mnogo častim pa su glavobolje žestoke. Nikako, glupača, da se skuliram na jednu cugu, nego stalno miješam. Takva sam, uvijek želim sve probati. Već dva dana razmišljam da odem u krevet s dvojicom frajera istovremeno, nisam već dugo, koliko? ... možda i 4 god.
Želim vam svima dobru ljetnu sparnu ševu. Čujemo se!




20.07.2006. u 18:55 • 20 KomentaraPrint#

nedjelja, 16.07.2006.

hot & hot & hot...

U Crikvi je jednom riječju – fantastično! Stari mi dolazi tek za tjedan dana (najranije) tako da uživam kao debela činčila. Imam dobru ekipu ovdje (domoroci) s kojima sam se skompala long time ago. Jučer je bilo zabavno kao u paklu. Fino smo se cure i ja natankale raznim alkohilima (ovo ljeto mi full ide gin-tonik) i onda pravac u lov. Naletila sam na Darka, starog znanca s kojim se već ritualno kad sam izvan neke veze (emocional-volim-te-faze) poševim. Noćas je bio... UFF, naučio je zanat u međuvremenu. Zadnji smo se put ševili prije dvije ili tri godine, nismo se mogli sjetiti. Malo smo pričali, on je bio prilično pijan pa mu se jezik stalno petljao. Rekla sam mu - Darkeru (tako ga zovem iz milja) ajmo mi do mene, nema mi nikoga u vikendici, znaš i sam da mi nisi nešto posebno napet, ali želim se poševiti smjesta. – I prevarila sam se, poševio me moj Darker kao kraljicu. Svaka mu čast!

A sad se idem srediti za novi ludi izlazak, budite mi cool i strong!



16.07.2006. u 20:54 • 6 KomentaraPrint#

četvrtak, 13.07.2006.

Super ste ekipa!!!

Zaista vam veliko hvala!cerek Bez vas ovo pisanje ne bi imalo smisla, a bojim se da bi i život izgubio veliki komad istoga. Vaše slatke i srdačne reakcije, vaši topli dopisi vesele me i ohrabruju, da u ovom prokleto zamršenom životu glavu ipak podignem prema vrhovima neba i da znam, ovaj život vrijedi živjeti. Svim prijateljima i prijateljicama s bloga želim mnogo sreće i ugodno ljeto. Mene će sad na blogu biti manje jer odlazim u Crikvu. Tamo moj tata ima vikendicu, i to mu je jedina dobra stvar koju je napravio u životu. Voli vas vaša Hot Nikky, PUSSA! kiss







Hint: ako ne možete pročitati post jer vam se tekstovi preklapaju, stisnite gumb za printanje posta i tamo će vam sve biti pregledno i čitko.


13.07.2006. u 11:33 • 14 KomentaraPrint#

utorak, 11.07.2006.

hvala

Hvala svim dobrim ljudima koji mi pišu. Svakodnevno dobijem od 5 do 10 elektroničkih pisama podrške i to mi mnogo znači u životu. Hvala vam još jednom i nastavite pisati. Voli vas N.




11.07.2006. u 10:18 • 9 KomentaraPrint#

nedjelja, 09.07.2006.

odrežite mi glavu, please



Progutala sam jučer prekomjernu količinu prokletog alkohola. Probudila me jutros oko podne bolna potreba da odem na malu nuždu. Već sam u hodniku znala da me čeka divovski mamurluk. Zamračila sam svoju garsonijeru i ne dopuštam suncu da mi gnječi mozak. Velik lonac čaja i još da skupim snagu i skuham si juhu (bar iz kesice) i par komada svježeg voća. Stvarno sam glupa kučka, nikako da shvatim da meni alkohol škodi, da nemam granicu, da se ne mogu kontrolirati i da ću ovako glupa prije ili kasnije zatrudnjeti, a poznavajući sebe pijanu to će se dogoditi s najvećim kretenom u kvartu. Boli me glava, mrzim vas sve!


09.07.2006. u 15:28 • 6 KomentaraPrint#

subota, 08.07.2006.

yesterday was....

ambivalentno.

08.07.2006. u 01:22 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 06.07.2006.

U članku 96. stavak 2. mijenja se i glasi:

(2) Tko navede na samoubojstvo maloljetnu osobu ili joj pomogne u samoubojstvu ili tko navede ili pomogne u samoubojstvu osobu čija je sposobnost shvaćanja svog postupanja i vladanja svojom voljom u značajnoj mjeri smanjena, pa samoubojstvo bude počinjeno ili pokušano, kaznit će se kaznom zatvora od šest mjeseci do pet godina.



(Anabelu i Manistru molim da u komentarima suzdrže svoju hirovitosti i prilagode nastup nivou ovog bloga. Ovo je onostrani blog, a na Onom Svijetu vladaju visoke norme ponašanja, osim što je sve natopljeno iskonskom radošću. Ovdje je smrt življa od živosti 'ambivalentnih' romana.)

06.07.2006. u 23:19 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 04.07.2006.


svinje ljudskog roda
meni su sad nepoznanica
ovdje mrtva
bezbrižna

04.07.2006. u 22:40 • 3 KomentaraPrint#

subota, 01.07.2006.


ljubav, patnja
trulež staračkih domova
ja sam daleko
slobodna, radosna

01.07.2006. u 20:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






kako dalje?
Moram li?




tješite me na email

razmjena banera:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pizde:
anabella cerek
manistra
blueville
rahatli
Zrinsko pismo
Xiola Bleu

jaja:
moljac
terorist
inhibitor
!TomMek!
Čadež
45 lines
droljac
plavi telefunken
lepi cane od '82.

bog:
znanost i biblija
Vatikan
Galerija demona
Kabbalah
British Monarchy
Centre for liberal strategies
Darksites
Darwin Awards
Dave Barry
Dita von Teese
Donne
Hitman
House of Leaves
History of Mathematics
Hugh Syme
I cite Zizek
Illuminated Timeline
Lacan
Laetitia Casta Links
Leonor Fini
Manson
Metacritic