MaLo O mEnI

NIKA
NNutty
IInnocent
KKinky
AAwesome
Get Your Own Name Acronym


IME:NIKA

PREZIME:C.....

GOD:12

ŠKOLA:NIJE VAŽNO

NAJ FRENDOVI////FRENDICE:PAULA,MIMI,
VANESSA,,LOVRO,....

VOLIM:SVE OSIM ŠTREBERA

NE VOLIM:ŠKOLU,ŠTREBERE,UČITELJE,,,,

kOlKo VaS jE


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari oćeš/nećeš

by Chachina…

Kolko vas je online?

pJeSmA

"Roll It"

subota, 29.11.2008.

HeJ eKiPo

ejj!!!!!!!!evo me...i'm back.....kako ste mi???šta ima?kog mene ništa....malo sam bolesna tj.bila sam više nisam....eto tako...idem dns i sutra na hip hop i to je to....bye....komajte mi...kisachkiss



| pljuni… (1) | troši drveće… | # |

utorak, 18.11.2008.

NeMa Me

waveejj....evo me napokon....neću vam puno pisat nesmikjem na net...žao mi je...kod mene nema ništa novo...sve je cool...pozz svimawave..........kisachkiss



| pljuni… (0) | troši drveće… | # |

ponedjeljak, 10.11.2008.

PoZz SvImA

ejj ekipo...kaj ima...kod mene ništa...šmrc,šmrc.....bila sam na hip hop-u i bilo je jebenica maja nam je vodila martine nije bilo...al sve je tamo zakon i supach tako da...neznam šta da vam pišem u zadnje vrijeme mi mozgich bas i ne radi najbonje...ajde kisach svima...i pozz maji i martini kojoj i usput sretan rochaswavethumbup......kisachkiss



| pljuni… (6) | troši drveće… | # |

nedjelja, 09.11.2008.

hElLo!!!!!!I'm BaCk!!!!!!!!

ejjj....!!!!!dobro jutro svima.....kako ste mi????ja sam super,zdrava sa,mogu na hip hop...i tako to....joj dolazi mi jedna dosadnjakovička na ručak.....da ju samo vidite prepali bi ste se,malo jelud.....pozdrav svim mojim prijateljicama pauli,vanessi,petri,lei,mirni i mojim prijateljima lovri i toniu.....velika pusa svimakiss.....kisach....i LoVe YoU aLl!!!



| pljuni… (2) | troši drveće… | # |

subota, 08.11.2008.

eVo Me........(SvE i SvAšTa)

ejj......kaj ima ekipo????!!!!kod mene niš tu malo na msn-u zajebancija i tak...umjesto da sam na hip hop-u ja tu doma moram ležat jer sam ''bolesna'',a nisam samo me grlo boli.....pozz svim mojim frendicama...i lovri i toniu koji muku muče da naprave blog....ajde chao....kisachkisswavezujo

btw:evo vam adresa njihovog blogicha:http://mcsalata.blog.hr/



| pljuni… (0) | troši drveće… | # |

petak, 07.11.2008.

VaNeSsA

VANESSA!!!vanessa je jedna od mojih best frendica i super je cura i zajebava se di got stigne...baš je super ta vanesssa...ima šiške i ubija pogledom......ja nju jako volim i šaljem joj pusicuwavekisswink



| pljuni… (6) | troši drveće… | # |

BoLeSnA sAm!!!

ej!!danas nisam išla u školu jer sam bolesnacry....imam upalu grla,uha i temperaturu srećom ne boli me glava pa mogu bit na kompu....nadam se da
će mi do sutra bit bolje i da ću moć na hip hop.....veliki pozdrav i još veću pusu šaljem vanessici i pauliwave......kisachkiss



| pljuni… (8) | troši drveće… | # |

četvrtak, 06.11.2008.

eVo Me........Iz ŠkOlE

ejj ekipo!!!!evo me iz dosadne škole........jupi dobila sam pet iz engleskog al ok to je lako......kaj vi radite?????btw:lovro traži curu tako da mu se javite na onaj broj...kisach



| pljuni… (5) | troši drveće… | # |

srijeda, 05.11.2008.

lOvRo

A OVAJ POST POSVEČUJEM LOVRI!!hmmm....da vidimo...on je najslađi dečko na svijetu ide samnom u raz...ima plavu kosu dobru guzu i tjelo...zgodan je...mmmcerek....dobar je....................................i to je to....kisachkiss
BROJ NJEGOVOG MOBA:0959005699



| pljuni… (20) | troši drveće… | # |

MoJe PrIjAtElJiCe

EVO SADA POST O MOJIM ''PRIJATELJICAMA''

PAULA:ona je moja naj frendica,ponekad je tvrdoglava i svađamo se,ali svejedno smo nerazdvojne u svim prilikama...i iskreno mislim da mi je ona jedina PRAVA prijateljica koju imam...

MIRNA:jaako dobra frendica,voli se zezati i sva je nekak slatkasta...iako često pada pod utjecaj ''LOŠEG DRUŠTVA''....i tu i tamo joj se zalomi koji trač

VANESSA:jakko tvrdoglava cura,ali dobra frendica koja se najviše zajebava od svih njih

PETRA:COOL

LEA:legenda što se tiče zekanja isto ko i vanessa...jednom riječju super cura!!!!!!!!!

TO JE TO O NJIMA...A VI SAD PROCJENITE KOJA JE BAŠ PRAVA FRENDICA!!!wavethumbupzujo



| pljuni… (10) | troši drveće… | # |

DoBrO jUtRo,DoBaR dAn

ejjj!!!!!dobro jutro svima......koji je danas lijepi dan bez škole i tih gluposti...što ću dns raditi????napisati zadaću zezati se sa vanessicom kojoj šaljem veliku pusukiss...možda otiđem na priredbu u školi.......dan škole je i svi lude oko toga...sljedeći post bit će o mojim ''prijateljicama''.....čujemo se kasnie....kisach.......btw:molim malo više komentarawave



| pljuni… (0) | troši drveće… | # |

utorak, 04.11.2008.

LuCiJa RoDbInIć

OVAJ POST POSVEČUJEM KRALJICI ZABAVE LUCIJI RODBINIĆ!!!!!ona je mršava plavuša koja najviše od svega voli zajebanciju i zajebavanje...ide u 6.a razred...voli ostajati poslje škole i dovoditi svog opasnog psa na igralište....zna sve viceve koje nitko nezna...toliko o luciji.....lucija LEGENDA SI!!!Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| pljuni… (7) | troši drveće… | # |

ponedjeljak, 03.11.2008.

MoJ pRvI pOsT

ejj.....ja sam nika i pisat ću vam o svemu i svačemu...ovo je moj prvi post u kojem neću duljiti....nadam se da će vam se svidjeti moj blogich...prvi pravi post stiže navećer...kisach...wavekiss



| pljuni… (2) | troši drveće… | # |

Sljedeći mjesec >>