< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ovaj box je uklet ko ga bude čita morat će pročitat cili blog!!!!
IME:žurica
NADIMAK:Jure(tako me zovite)
ODE ĆU PISAT O:svemu i svačemu
BIT ĆE: nagradnih igara,mozgalica......
OSTAVITE:glas i komentar
moj MSN: crazy_dr.zlocko_bcww@hotmail.com
Sičate se one emisije Jure koliko je sati??
Evo vam da sad znatemouthwashmouthwasheekeek

Ovoliko vas je bilo na mome blogu od 14.06.2007.
Free Hit Counter
Free Hit Counter





adopt your own virtual pet!




GET YOUR OWN LYRICSBOX
IRON MAIDEN lyrics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ELLYnutrolleyes
GADURAthumbup
ELLA i PIA coolwave
HAMBIzijevparty
LU%u010CIKA, SANJICA i KARLAnaughty
PETRA (novi)lud
DEVIN (novi)party
JOSIPIN (opet novi)puknucu
MALA MAREnjamifino
KINGIludsmokin
PALE & JOPEhrvatska
REDIKUL OD JERKOVICApuknucufino
LUDACHA
KSENČI

PORUKE ČITATELJIMA

Nemojte koristiti ecstazy jer vam se može dogodit ovo:

i gospodin ecstazy vam uzima mozak sa samo jednom tableticom:

i zatim ste skroz u njegovom moči (ovo je posvečeno jednoj osobi koja je tila učinit sranje)
">

četvrtak, 29.11.2007.

NOVI BLOG

Oooooooovako! Ovo ime bloga mi se činilo neozbiljno za ozbiljne teme stoga san napravio novi blog na kojemu ču pisat o svin ozbiljnim temama! tj. povezanih sa povješču, magijon, tajnama itd. itd. prvi post je možda malo kratak ali to je samo zato šta je prvi! blog van je ovaj! ostavit puuuuuuno komentarcheka! stavite me u linkove! ali ja ću idalje koristit ovaj blog ali samo o malo neozbiljnijim temama!!!!!! aj see ya

- 11:56 - Don't Piss Me Off! (8) - Isprintaj - #

utorak, 06.11.2007.

hm...

nemogu virovat! jedni kreteni su na Ivinome mobitelu našli video star, pa 3 godine! prisnimili su snimku i stavili je vamo..nema nade!! aj bolje da to vidite na mome blogu nego da imate na svome mobitelu!!!!!! ja san onaj mali šta skaće po onome autu kraj policije! iva je ona u crvenoj jaketi! a petra... petru čete pripoznat!!!! ja glumin mr. beana

Najluđa je ova žena tamo šta viče "silazite doli"

- 10:09 - Don't Piss Me Off! (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.