travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...No Name...pjesme...
...festivali...ja..heheyes


MOJ MAIL

nata07@net.hr

...O MENI...
Zovem se Nataša....
imam 15 godina...
omiljena boja mi je plava....
naj životinja pas...naj serija.."Puna kuća"..
...Naj pjevač...Željko Joksimović i drugi...ima ih dosta...
Naj pjevačica Ceca.....grupa NO NAME.
...
omiljena pjesma..."Zauvijek moja","Dobrodošla tugo"....
"Južna pruga"...i sve od No Name-a



.....No Name
......No Name
........No Name
...........No Name
.............No Name
................No Name
............No Name
........No Name
......No Name
....No Name
..No Name
....No Name
......No Name
........No Name
..........No Name
.....No Name
.....No Name
..No Name
No Name

.....No Name
.......No Name
........No Name
..............No Name
............No Name
..........No Name
.......No Name
.....No Name
....No Name
.....No Name
.......No Name
........No Name
..........No Name
.......No Name
...........No Name
..............No Name
...........No Name
........No Name
.......No Name
.....No Name
.......No Name
.........No Name
.......No Name
...No Name
..No Name

.........No Name
...........No Name
................No Name
..............No Name
...........No Name
........No Name
.......No Name
.....No Name
...No Name
..No Name
....No Name
.....No Name
.......No Name
.........No Name
............No Name
.........No Name
.......No Name
.....No Name
....No Name
...No Name
..No Name

....No Name
.....No Name
......No Name
........No Name
..........No Name
.............No Name
...........No Name
........No Name
.......No Name
.....No Name
....No Name
...No Name
..No Name
.....No Name
.......No Name
.........No Name
.............No Name
...........No Name
........No Name
.....No Name
...No Name
..No Name
....No Name
......No Name
........No Name
...........No Name
.............No Name

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Mirna-No Name
Kika..
Bojana-No Name
Kristina....
...moj stari blog...

....SMS-ovi....

...Živi svaki dan ko da je posljednji
jer mi smo generacija
bez budućnosti....

...Ako nekog voliš voli ga polako
sve što ide brto,ide naopako
ljubav koja brzo plane,brzo se i gasi
ljubav koja tiho teče
vječno život krasi...


..Dani su loši,noći još gore
uvijek te povrijede oni koji te navodno vole
dok su s tobom stalno ti lažu..
a na kraju ni zbogom ne kažu....

Teško je nekome reći da ga voliš
i da mu želiš darovati sve
a još je teže voljeti nekog
ko ti je dvaput rekao NE..


...Ti si moje sunce što me budi...
...ti si nada za moj život ludi
..ti si jedini do čega mi je stalo..
.. da te imam cijeli život..bilo bi mi malo...


Godine prolaze,dolaze,stanu...
cijeli ti život prođe kao u danu..
zato živi ko da ne postoji sutra
i budi sretan od jutra do jutra...


..Možda nisam kap ali tiho padam..
možda nisam čovjek al se tebi nadam...
...možda nemam sreće al si meni sve
možda ja te volim a ti mene ne....


...Svi ćemo se jednom rastati
kao jata ptica
..ali ti ćeš zauvijek ostati
moja najbolja prijateljica...


...Zelene oči zavode..
..za crnima se luduje...
...za smeđim umire..
..a za plavim tuguje...


...Voljela sam jednog dečka
i on je volio mene
samo se nismo voljeli
u isto vrijeme...


..Potraži me na obali mora
na obali punoj bola i sjete
potraži me kad te napuste oluje
i kad više ne budem dijete...


..Najteže je kad ga sretnem
a tuga mi srce para
njegove mi oči kažu
da smo stranci bez pozdrava..


...Ne tuguj što si sam....
...i što živiš samo za sebe....
...za nekoga si rođen ....
...i netko je rođen za tebe...


..Kad mladost postane stvarnost
kad srce postane tamnica
sjeti se da si živio u mojim mislima
i da te je ludo voljela jedna djevojčica...


...Zaustavi suzu,odbaci tugu
naći ćeš negdje za oblakom drugu....
....ljepota života nek ti dušu grije
oprosti životu što savšren nije....


...Kad patuljci postanu ljudi
kad čaše postanu flaše...
tad će se raspast prijateljstvo naše...


..Ako ne znaš moje ime....
..ja se zovem poljubi me....
..prezime je zagrli me....
a nadimak zadrži me.....


I LOVE YOUR EYES
zato što su VERY NICE
malkice LOOK AT ME
poslije DONT FORGET ME
srce mi kuca tik-tak FOR YOU
zato što I LOVE YOU....


...Ti si dio moje mladosti
a dobro znaš...
da se mladost ne zaboravlja...


...Meni nisu potrebni ljudi....
...Meni nisu potrebni sni....
...Meni je potrebna ljubav....
...Meni si potreban ti....


..Ti me pitaš koga volim
...Evo da to odgovorim
...Brzo čitaj prva slova
...Evo tebi odgovora...

....Pjesme I Slike....

...ovo je novi singl Željka Joksimovića...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Devojka Sa Polja Zelenih....

Odavno ne idem za životom
za ljubav lenj sam otom potom
jer znam tu negde postojiš ti
još svojom bodriš me lepotom
za druge slep sam otom potom
jer znam zauvek blizu si...

I sve je kao pre
još si moj anđeo
u srcu devojka sa polja zelenih
koju sam voleo
i vraća mi se sve
daleki mali grad
i moja devojka sa polja zelenih
što ne znam gde je sad


Zauvijek Moja

Sve sto imam ja
to si meni ti
Ti, divlja ruzo
sto bodljom me zakaci
Ti si mi dusu ranila
ljepotom me opila...

Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
Ti ces zauvijek bit' samo moja
Tamo gdje i rijeka ljubi more
Do zore, zauvijek...

Il' si brdjanka,
ili si primorka
Al' znam samo to
bices mi djevojka
Ljubavi, ne mogu sad
bez tebe da zivim ja


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad Budemo Zajedno

Ne daj moja mladosti
da se vrate dani prošlosti.
Ovo je naše doba znaj
i samo mi smo važni
i tu je svemu kraj.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno.

REF: A sad nek upamte svi
što su mladost našu
po drumovima prosuli.
Crveno, vino crveno
našim venama će poteći.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno.

Od nas moja ljubavi
nek nauče svi
da nema granica
kada se voli iskreno
ljubav će naša sve pobijediti.

Ti i ja znamo put
i neće biti uzalud
samo da budemo zajedno

Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
Ti ces zauvijek bit' samo moja
Tamo gdje i rijeka ljubi more
Do zore...

Tamo, visoko, za brda ona
Tamo gdje je stara kuca moja
Tamo cu za tobom, zeljo moja
Ostati... Zauvijek...


Moja Ljubavi

Ogrijalo sunce iznad mora
Tebi u čast ljepotice moja
Ogrijalo sunce...

Moja ljubavi
Razvedrilo iznad gora
I na nebu mom
Sija samo ljubav tvoja

Zora mi te otkrila
Novi dan probudila
Tebe mi je donijela
Na krilima anđela

Rano moja opasna
Mom si srcu prirasla
Pa neka si neka boli
Izdržaću jer te volim.

Ogrijalo sunce iznad mora
Tebi u čast, ljepotice moja
Ogrijalo sunce...


Zakuni Se

na mojim usnama jos su tvoji poljupci,
jer niko ne zna duso da ljubi njezno kao ti.
bez tvojih dodira znam ne mogu sad ni jedan tren.
i ne krijem to da sam u tebe zaljubljen.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

1000 puta sam ja dozivio taj strasan bol
sto samnom nisi ti sto djevojka si druga mog.
i zao mi je duso sto nikad neces saznati
koliko te volim ja a ne smijem priznati.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.

zakuni se u skupe godine da volis me vise od istine.
ja kunem se u njezne dodire da volim te i vise od sebe.


Za Tebe I Mene

Meni si dala ljubav i usne svoje
I puno njeznosti, oko moje
Za mene sreco samo ti postojis
I jedina radosti u ocima mojim
Ovo su godine kada ljubav pocinje

ref: Ja znam da ti imas vremena
da budis se u meni sad,
dodirom koji volim jer ti si sve
sve, sto imam ja
i njeznost svu iz oka svog
tebe cu ja dam

ref: ja znam da ti imas vremena
da budis se u meni sad
dodirom koji volim
jer ti si sve, sve sto imam ja
i tajne sve iz srca svog
za mene otkljucaj

Ja sam ti bio prvi,oko moje
Prvi sam dirao kose tvoje
I zorom se duso jos u meni budis
Mirise jastuk moj na tvoje grudi
Ovo su godine za tebe i mene

Ja znam da ti imas vremena
da ljubis me kad padne noc
Dodirom koji volim
jer ti si sve, sve sto imam ja
i njeznost svu iz oka svog
tebe cu ja da dam

Ja znam da ti imas vremena, imas vremena
da budis se u meni sad
dodirom koji volim
jer ti si sve, ti si sve
sve sto imam ja
i tajne sve iz srca svog
za mene otkljucaj


Moja Mala

Tako me je tvoje lice bijelo svog ocaralo.
Pusti da ti njezno ljubim tijelo, jos ne dirano.
Da ostanu na meni tvoje kose prameni.Sok da s tvojih grudi pijem, sunce da me ogrije.

Kao da je bajka ovih sest momaka izludjese zbog mene.

Nije, nije bajka, ti si nasa snajka , ja cu kuci da te odvedem.

R(2x): Moja mala, moja mala tajno golema, dusu si mi ranila.
Moja mala, moja mala tajno jedina, ti si meni sudjena.

Sinoc sam se od tvog dodira sav izgubio, pa mi krivo sto te nisam bar poljubio.
Dal razmisljas o meni dok sanjas u postelji.
Da mi mlado tijelo zgrijes, ljubav da nas opijes.

Kao da je bajka ovih sest momaka izludjese zbog mene.

Nije, nije bajka, ti si nasa snajka , ja cu kuci da te odvedem.

R(2x): Moja mala, moja mala tajno golema, dusu si mi ranila.
Moja mala, moja mala tajno jedina, ti si meni sudjena


Forever Mine

I'll reach for you
across the Rocky Mountains,
take you to my old stone house
and the sound of bells
will rise above us
and will meet the sky.
They'll never die.

And the sun will shed its golden fire,
and the sea will become an endless pyre,
and the mighty voice of angels' choir
will be blessing you and me,
Eternally.

As the time will pass
I will love you more -
the one I'll be living for..


Budućnost

sa tribina hor se cuje
gol,gol,gol
daj samo gol
daj gol za Buducnost
da bude sampion
Na krilima Buducnosti
svi smo jedan roj
njoj kunemo se na godina sto
Na terenu stavi srce
muski nek te zatopi znoj
i postani svjetska zvijezda
ko prethodnik tvoj
REF:Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
nase ime.....
Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,
mi se ponosimo njime,
mora biti sampion!!!!!!
Podgorice,grade sporta...
najvece si sampione ovom svijetu dala(2x)
Nidje nije vedro nebo kao iznad Crne Gore
kada su na njemu samo plavo-bijele boje
REF:Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
nase ime,
Bu-du-cnost,Bu-du-cnost,Bu-du-cnost
mi se ponosimo njime,
mora biti sampion!!!!!!!
Buducnosti jedina,nas si ponos ti,
kad dobijas i kad gubis,
uz tebe smo mi
Buducnosti jedina,nas si ponos ti,
tebe vole,za te zive
tvoji Varvari!!!!!!!


Istina
Željko Joksimović


mogao sam stobom kao nikada
verovao nisam da si otisla
ostao sam sebi duzan istinu
sta je to u nama krilo nevolju

sta je to u nama…

mogao sam stobom ljubav imati
mogao a nisam,nisi htela ti
ostao sam sebi duzan istinu
sta je medju nama krilo nevolju

sta je medju nama krilo nevolju

sada znam,htela si sve
ali je dusi dosta bila samo prazna rec
sada znam,odnosis sve
zar prodajes ljubav za greh

tada sam mogao sve
tvoja je ceznja bila samo prazna rec
sad znam,gotovo je
ti prodajes ljubav za greh


I live my life for you
Željko Joksimović


ar, far away from you
I'm drowning in the memories
The scent of your sweet perfume
It's all I have to make me feel you're here

No I never really meant to say
those nasty things I said
I feel so lost without you by my side
You can name a song and I will sing it
Make your wish and I'll fulfill it
Can't you see it's true
I live my life for you
If you want a star then I will catch it
Take my broken heart and mend it
Yes my Love its true
I live my life for you

I've been crying rivers through the night
Feeling all alone without you here
Why did it have to be this way
Only you can take this pain away

No I never really meant to say
those nasty things I said
I feel so lost without you by my side
You can name a song and I will sing it
Make your wish and I'll fulfill it
Can't you see it's true
I live my life for you
If you want a star then I will catch it
Take my broken heart and mend it
Yes my Love it's true
I live my life for you

četvrtak, 12.04.2007.

SAD JE STVARNO DOSTA

Ovaj blog nije normalan............napraviću novi po ne znam koji put ali sad i više nikad..............
za adresu još ne znam ali ja vama javim..............POZZZZ



| Reci nešto... (1) | Printaj... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.