< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sailors
Fighting in the dance hall.
Oh man!
Look at those cavemen go.
It's the freakiest show.
Take a look at the lawman
Beating up the wrong guy.
Oh man!
Wonder if he'll ever know
He's in the best selling show.
Is there life on Mars?

avangarda u ilegali.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kilkenny&lrish fan
deux ex machina
Petite princesse
slow show
Mali princ<3

egocentrija



Ja sam neprilagođen.

Mihail Bulgakov"Majstor i Margarita".

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



"Kreativni ljudi su okej,ali ekscentrični."
Phil Strongman

blues, duhan, kava i Camus.
odrastam
(i pretjerujem)

Image Hosted by ImageShack.us



Haustori
Ella & Louis
Etta James
Pink Floyd
David Bowie
The Rolling Stones
Clapton,BB King,John Mayall,John Lee Hooker,Johnny Winter,JJ Cale
Simon and Garfunkel
Janis Joplin
Bob Dylan
The Animals
Creedence Clearwater Revival
Cream
Led Zeppelin
Azra
Psihomodo Pop
Električni Orgazam
Bare
EKV
Jimmy Hendrix
Red Hot Chili Peppers
Joan Baez
Patti Smith
Billie Holliday
Leonard Cohen
Ray Charles
Dire Straits
Amy Winehouse
Buena Vista Social Club
Cesaria Evora
Bryan Ferry
Frank Sinatra
Dean Martin
The Clash




nedjelja, 26.10.2008.

you should've died anyway.

*warning*
ovo je moj blog.on služi za moje izljeve bijesa,moje osjećaje,on je tu kao moj virtualni svijet,on je moj ispušni ventil.daklem.molim bez primjedbi što ja pišem na svoj blog.


--------------------------------------
gomila misli bez forme i oblika,apstraktnih gluposti i jedna savršeno jasna poruka.

osjećaji mi se skupljaju,bijes,tuga,razočaranje,i tako su jaki da na kraju ne osjećam ništa(barem želim ne osjećati ništa).
ali najjače u tom ništavilu i gomili vrišti strah.
bojim se bez tebe.

trčim predugačkim ulicama u nadi da ću te dostići ,iako iskreno znam da bi ti trebao biti taj koji će trčati.
rekao si da sam se tresla.
a što si očekivao?

sve mi se sada čini kao laž i ne,ne možeš me kriviti za to.
ne znam što pokušavam naći,što pokušavam dostići
kad i ovako i onako nema smisla


a ja se dalje,kao budala trzam na svaku pomisao.
možda tražim bijeg,opet bez smisla,jer svugdje si ti.
zašto ne mogu prihvatiti to,jednostavno?
moje vrijeme nije vrijedno ovoga.

"misliš:Aha,otkrio sam.Aha,shvatio sam.Aha,uspio sam pogoditi poruku priče.Aha, ja sam idiot."
a volim te onako glupo i zaljubljeno kao i na početku
i lakše je ne vjerovati i samo se isključiti.
pa to i ti radiš zar ne?
postoji razlika između slušati i čuti.

when you're gonna realize it was just at the time was wrong,Juliet?možda je stvarno bilo prerano
možda je vrijeme bilo krivo
možda kriva Juliet.
možda nije bila Juliet uopće.

Image Hosted by ImageShack.us

(sjećaš se?to i kutija bijelog Marlbora)
since l've been loving you l'm about to lose my worried mind.
dopustila sam ti da me upoznaš.
Aha,ja sam idiot.

ništa ne traje zauvijek,neće ni ova agonija.
jelda?
samo me uvjeri u to
obećaj mi da ćeš ju otjerati.
obećaj mi još samo jednom da će sve biti u redu.

- 13:56 - ..pljuni.. (16)- ..pa prilipi- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.