četvrtak, 28.08.2008.

jedne fotkice


20:43 | Komentari 40 | Print | ^ | On/Off |

MALO sLiKiCa

pimp myspace profile

pimp myspace profile





profile editor

profile editor



myspace comments

myspace comments



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile




19:14 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 27.08.2008.

FoTkIcE

moje fotkice


20:42 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

evo mene i mene i samo mene=)...................


20:39 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

evo mene i mene ....................... i tak danas je ok dan
niš posebno .......ko i obično..............
bila u gradu sa................nije bitno i tak 1.školaaaaaaaaaaaa kmeeeeeeeeeeeee
a kaj češ nemreš nik>aj kupo
vanje bilježnica torbu pernicu bojice.................
da ne duljim znate ka>j sve treba i tak bila na bundeku neki dan ...........
bilo je super =) šetanje oko jezera ludiranje u parku koji big big parkić
baš je cool B) i još nemam pojma kaj da napišem</font>


20:28 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

petak, 08.08.2008.

evo novi post napokon
ja sam bila na moru i bilo mi je jako superhttp://www.blog.hr/smajlici/yes.gif
yes
eto jedne slike na kojoj smo ja tona i suzi
to nas je domba sliko sa fotičem

dobro prijeđimo na današnju stvar
u dubrovniku sam bila na zidinama koje su stare neznam točno

jako su ljepe a i velike tamo ima mnogo turista kafića a i dosta su skupi kao
na stradunu je kava 20kntuzan to je strašno kad bi mi
išli u stari grad uvijek bi išli
u pizzeriu tach mahal u prijevodu tač mahal
tamo su najbolji čevapi i najbolja pizzanjami

nije skupa kava a nije ni sok nije tako skup ko što je na stradunu
partynjami još jako smo se kupali puno
na plažu uvala lapad ,titova plaža i plaža vis
na titovoj je pijesak,u uvali je prvo malo kamenčića a onda pijeska ka
lko hočeš
na visu je kamenje kamenčići i tam je ljepoyesmalo sam zgorila puknucual nema veze
u uvali je svake godine noć uvale lapad pijevaju razni poznati pjevaći i pjevačicedead
ove godine su pjevali emina arapović baruni i velika zvijezda JASMIN STAVROS

thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
voditelj mario valentić ko i obično slikala pokraj mene su prošli svi ovdje navedeni
deaddeaddeaddeaddeaddeaddeadthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
ja bi još ostala u dubrovniku al kaj češ
novi postek je gotovnamcornamcornamcornamcornamcornamcornamcor bokwavewavewavewave


13:26 | Komentari 57 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.