petak, 16.10.2009.

jos jedan dan u izolaciji...

u skoli sam.. blok sat racunovodstva...
profe nema, svi se zajebavamo po facebooku, net igrama, bloovima..kako kome pase..
stara mi jos najezena ko svi vragovi.. sad poslije sk, moram odmah doma, dok je ona jos doma.. a onda me cuva susjeda, koja prati svaki moj pokret.. nema nista da ude u stan ni izade iz njega, tj. nema izlazenja, a ni nema nicijeg dolazenja do mene...eh...
juce kako mi stara nasla travu, nastupila kriza.. nema para, nema trave, nema nicega..pol razreda je u bedu crycry.. i ja skupa s njima..
juce navece sam pogledala kutiju u kojoj mi sve bilo..sve je izvadila, al nije pogledala medu blok u knjizi.. ostalo mi brdo sjemenka(posebnih, kojih cuvam za 4 mj.blablablablablabla) i jedna zamotana pljugasmokinsmokin..ajde bar nesto..
da zivcana sam cijelo jutro.. ujutro oko 6 frend od decka me probudio.. da je moja budala s nekom sitnom ekipom zvrsila na murji, te da sjedi u cuzi..pocela sam plakat.. sta, kako, di?!!
krali su naftu iz nekih bagera u noci(po vec neznam koji put, s istog mjesta).. i normalno ulovili ih..
decko je brzo nazvao frenda , nek mu isprazni cjeli stan, pobaca sve u wc(najefikasnije) sta ima na stolu u boravku, i uzme, zakopa il nesto napravi s ostalom zapakiranom robom...te odnese ostalu naftu i kanistere negdje u sumu...
ovaj je brzinom munje, sve ispraznio... murja je ubrzo stigla.. nije nasla ni nafte, ni bilo kakve dr. sumljive robe.. ovaj put se izvukao..
nazvao me oko 12.. mirne duse prepricava svoju pricu u kaficu..kako je nekim ljudima zivot lijep!!!partyfinosmokinthumbupmouthwashnaughty

12:55 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.