ponedjeljak, 12.10.2009.

novi radn i dan, nove pojede.. i porazi...

stara mi pocela davat zabrane izlaska, ko da cu ih postovat..da da... danas me na 20h, zove, dodi doma...hahha al bili svi umorni tako da smo se n 11 pokupili doma..
ubojit dan u sk.. kisa pljustla, grasica udarala a ja se vukla po kisurini do kafica..poslije jos jace padalo, sva sreca da sam isla prije, nemam pojma kako bi do stanice dosla...
zapalili 1, poslije marende drugu i prezivis skolu..cerili smo se ko idijoti na hrv..profa je dosla do zakljucka da sam totalno poludila i da sa se vjerojatno ludo nesretno zaljubila haha... jos frendica mi napisa pjesmu jer smo obradivali neku ljubavnu tematiku:
cim te vidim, srce mi skace,,
ko predivno si pace.
cim mi od tvoje uske zjenice pogled pruza
dode mi da ti kupim buket ruza.
ti si ko cvijet medu travom
dok sjedis u kaficu s cigarom.
volim te i dok gutas tablete
jer za tebe bi i rizle posudila od tete...

sad navece, poslije sk, dosla moja ljubav i njegovi prijatellji po mene.. onako lijepo nabrijana 4 auta, i pale gume i nabijaju gas i cajke pred skolom.. profici poludili, da ce zvat murju..al bilo im sve jasno kad sam sjela u auto..hehe..
moj pacijent samo je pod nogama gnjecio limenke piva.. danas su pokrali kafic koji radi inace samo po ljeti, pa jos nisu ispraznili robu.. pun auto je bio cedevita u vrecici, neskafea, neskvika, piva, zestica itd,,,
sta je najbolje skoro su ih uhvatili jer su ljudi bas dolazili, vajda su misli to sve ispraznit.. u svakom slucaju bili su svi u kurcu kako su malo toga dipili, a 2 auta bila su pretrpana razlicitim napicima...
inace branim mu pit, koliko mogu, jer i ja volim popit preko tjedna, a za to mi stara najvise sere..al dobro, mozes 2-3 cuge, a ne se nasrat svaki dan.. tako da smo se opet posvadali i prekinuli.. freeee sammm!! :)
zajebavam se.. ujutro cu ga nazvat, il on mene, ko da nista nije bilo, nauceni smo vec na to...pogotovo kad se napusimo, i ulovi nas svada,.prekinemo 10 puta u 5min :)))...
u svakom slucaju, jos jedan lik, malo strari, s kojim sam prije mutila, danas navece dode i gleda ga, preko moga ramena.. zajebava, zna da smo skupa.. ovaj moj slozio facu i gleda ko da ce ga ubit(nezna da samo ja i on ikad imali sta).. lik dode do mene, i podjebava gleda u njega i smije se samnom, nabacio neku sprehu.. ovaj moj gleda ga ko da ce ga ubit.. ja se smijem, zajebavam.. pa prekinuli smo :).. al ovaj poludio i poceo ovom srat..hahaha,,.. ide srat najvecem dileru u gradu.. poslije su sjedili i zajebavali, jer je frend mu dotrcao i sapnuo mojoj budali: sta neznas ko je taj lik ??
nije govorio samnom, da sam kucka.. ispricala sam se, al reko mi : svejedno, ne hodam s tobom, samo da znas..hahah
u svakom slucaju fora vecer, koja je rano zavrsila.. odvezli me doma i onda sam sjedila pred kucom nekih dobrih 15min..stara me nije htjela pustit u kucu.. da sam trebala bit doma na 9..popizdila zena kazem totalka..

23:45 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.