Nevera s Kvarnera

srijeda, 02.02.2005.

...Tijesno kao u ženskom korzetu preksinoć je bilo u osječkom Coctail night clubu "Oks". Čak ni trudnice nisu mogle propustiti najfolk događaj godine Hrvatske - Izbor folk hita 2004. Okupljeno je mnoštvo u transu jednoglasno pjevalo sa svojim idolima... Ovaj me citat iz današnjih dnevnih godina koji konfirmira ono što svi već odavno znamo, da postoji velik broj Hrvata koji uživa u glazbenom neukusu, ponukao da kratko prokomentiram tezu koja se u vezi s tim turbofolk narodnjačkim boomom provlači kroz naše medije, a koja tvrdi da je rijeć o pojavi novijeg datuma. Ja pak mislim da nije posrijedi ništa novog, jer se turbofolk u nas masovno slušao još za vrijeme bivše juge, pa preko ratnog razdobolja sve do sada u kontinuitetu. Podsjetilo me to da sam 91. u vrijeme najžešćih ratnih zbivanja konobario u jednom kafiću u kojem su se okupljali brojni branitelji koji su dolazili na dopust s ratišta oko Gospića i Otočca, i koji su, paradoksalno, bez greške napamet od riječi do riječi znali najnovije hitove Cece, Dragane ili Vesne, za razliku od, primjerice, riječi hrvatske himne. Jednostavno, veliki broj ljudi voli tu vrstu glazbe i tu činjenicu ne treba relativizirati gluparijama kako narodu netko tu glazbu nameće, jer ne nameće, oni to jednostavno vole i u tom uživaju. Za kraj, citiram stih iz jednog od takvih hitova rado slušanih u, primjerice, zagrebačkom predgrađu - "...Moja mala nema prednji zubi, kad me ljubi jezikom me ubi...". ]...

- 07:53 - Tvoja riječ-dvije (2) - Upapiri - #