Image Hosted by ImageShack.us A Matter of Life and Death (recenzija) - NWOBHM by GrimReaper - Blog.hr

Description of this dark place ;)
Point of this blog is to collect, review, present and keep reader informed about any news, or some informations about NWOBHM genre.
If you have any questions, or where can you download albums i wrote about please write me on
grimreaperkc@hotmail.com

Feel free to ask me download link for any album i have on my blog. Requests for download links send also on grimreaperkc@hotmail.com or write them in chatbox


LINKS
The best NWOBHM page on internet -
Place for loading with albums :) Iron Maiden official site
Iron Maiden bootleg -
Iron Maiden cd's editions

Souls collected since 18.10.2005.
Free Web Counter











NWOBHM by GrimReaper

07.04.2007., subota

A Matter of Life and Death (recenzija)

Image Hosted by ImageShack.us

Evo moje prve recenzije nekoga albuma. Odlučio sam se za taj album jer ga u zadnje vrijeme slušam neprestano.
Možda ćete se iznenaditi ili pomisliti da sam bolestan, al pokušat ću vam prenijeti svoje viđenje glazbe,samoga albuma i ono što pjesme bude u meni. Nadam se da će vam se svidjet. Btw čitajte do kraja smijeh

Postao sam vlasnikom albuma mjesec dana nakon što je izašao. Kupio sam original, booklet je sam u plavkastoj nijansi i slike iz studija su u njemu te lyricsi.Poslušajmo :D

Image Hosted by ImageShack.us
1. Different World
Pjesma je kao i sve maidenove intro pjesme lagana uvodna. Počinje sa Nickovim uzvikom "AIIII". Prva kitica priča o tome kako su današnji ljudi zbunjeni. Riff je brz, heavy a opet jednostavan.
Reafren je lako pamtljiv, govori o percepciji ljudi. Svatko ima svoju viziju stvari. "Don't want to be here - somewhere I'd rather be
But when I get there, I might find it's not for me " ima jebeni raspon glasa Dickinson što ovai stihovi dokazuju.
Na oko 2:20 su izvedene sinkronizacija u gitari koja je prejebena. Na 2:41 ide Smithov solo,brz i precizan.Pjesma nije pretjerano duga. Tipična uvodna.
Ocjena: 7/10

2. These Colours Don't Run

Intro je lagan, bass se dobro čuje sa pozadinskom gitarom.
Tada se ritam ubrzava, tipični heavy.
"
Far away from the land of our birth
We fly a flag in some foreign earth
We sailed away like our fathers before
These colors don't run from a cold bloody war "
Prezakon refren. I Dickinson ga predobro pjeva.
Na 3:10 dolazi do promjene ritma, bubnjevi dominiraju nad gitarom. Pjesma budi u meni nostalgiju za starim vremenima i suosjećam s ljudima koji su izgubili voljene u ratu. Na 3:51 solo. Brz, s malo promjena. 4:32 drugi solo. Isto savršeno odrađeno. Zatim nešto kao outro sa riječima "oooo oooo ooo "
Završava sa laganim sviranjem gitare koji privodi kraju ovaj dio priče =)
Pjesma je jako dobra. Nemam zamjerki.
Ocjena: 8/10

3. Brighter Than A Thousand Suns
Jedna od najboljih pjesama na albumu. Po naslovu se može zaključiti da se u pjesmi govori o NJUKSI ilitiga Atomskoj bombi.
Intro je lagan,smirujuć.
"We are not the sons of God
We are not His chosen people now
We have crossed the path He trod
We will feel the pain of His beginning "
Tada se ritam ubrzava. Heavy riff, ono ježim se. Stalno imam osjećaj grijeha u sebi, jbg ljudi griješe i stvara se dojam čovjekove grješnosti.
"Yellow sun, it's evil twin
In the black the winds delivered him
We will split our souls within
Atom seed to nuclear dust is riven "
Ovaj dio ono,smrt eksplozijom, bljuvanje organa od radijacije. Jebeno.
Od 2:50 do 3:17 lagno šaputanje. Tada opet pere riff i pojačanje glasa. Gitare su savršene., 3:34 solo. Čist,majstorski,podsjeća me na kolaps, bijeg od ljudskih razaranja.
Na 4:03 bubnjevi, prejeben riff,bubnjevi u prvom planu. Dođe mi da sve razbacam oko sebe.
"Bury Your morals and bury Your dead
Bury Your head in the sand
E=Mc squared - you can relate
How we make God with our hands? "
Kako li smo uspjeli napraviti nešto tako razorno?
5:25 solo od Gersa pretpostavljam. Prebrz i hrapav. 5:40 najbolja igra ručicom na gitari. Prebolesno.
5:54 opet riff. Let's take it again =))
Lagano privođenje kraju.
Kraj: "Holy Father we have sinned..."
Pjesma je jaka, tematika je jaka. glazbeno i tekstualno odrađeno do bola.
Ocjena: 10/10


4. The Pilgrim
Jedna od najpamtljivijih pjesama.Glazbeno se odmah uvuće u uho.
Intro melodičan, na 0:28 pjesma ubrzva i nizaju se riječi. Dinamika je u 1.planu.
Na refrenu je periodički odrađen bubanj sa gitarom.
"Spirit holy, life eternal: raise me up take me home
Pilgrim sunrise, pagan sunset - onward journey begun"
Taj dio sa tim riječima je odrađen predobro kaj se vokala tiće.
3:03 solo. Brzi i fascinirajuć. 3:13 prebrzo spuštanje.
4:20 Dickinson jako dugo drži glas u zraku. Nadmoćan je.
4:38 opet uvodni riff i slijedi outro.
Pjesma je premoćna.
Ocjena: 8/10

5. The Longest Day
Image Hosted by ImageShack.us
Lako je vidljivo da pjesma govori o iskrcavanju u Normandiji za vrijeme WWII, operacija Overlord.
Ovo mi je najbolja pjesma u albumu jer što se svirke tiće,rijeći,ono totalno se vidim kao vojnika tamo, totalno se uživim u pjesmu. Nema mi boljega od ove pjesme. KOliko ljudi je propatilo radi glupih ljudi koji su izazvali WWII.
Na početku bass intro. Uključuju se gitare. Glazba izaziva osjećaje pred kaos.
"To turn man from flesh and blood to steel
From paper soldiers to bodies on the beach
From summer sends to Armageddon's reach "
Ovi stihovi izazivaju sažaljenje nad onima koji su pijuni.
Mali scream prije refrena. Refren izaziva trnce i naježim se kad god ga čujem. KO da sjedim u onom brodiću koji se približava obali dok meci fijuću iznad moje glave.
"Sliding we go, only fear on our side
To the edge of the wire and we rush with the tide
Oh, the water is red with the blood of the dead
But I'm still alive, pray to God I survive"
Mijenjanje ritma i riff za refren(kao u basne pouka) "How long on this longest day 'till we finally make it trough?... ".
kad će kraj teroru.kad će pauza.
"You still go on to hell and back again"
Opet refren od kojeg se ledi krv u žilama.
4:30. bubnjevi razaraju. stvara mi se dojam pucanja strojnica,padanja bombi i pogibanja na minama. tijela se ruše.4:51 pogođen sam, sve mi se muti, išta ne vidim. kaos,panika, vrisak.5:19, solo, čist,predobar, idem dalje. 5:33 gitar sinkronizacija. probijamo se,pri kraju smo. vidi se krajnji cilj. postižemo pobjedu. 5:53 i dalje nijemci pružaju otpor. bombe strojnice.
6:08. slamamo otpor. nazire se pobjeda. 6:22 solo. vodi me u visinu. uspjeli smo. osjećam moć, osjećam pobjedu. al i patnju za sve koju su dali život.
7:22 lagan outro. privođenje kraju. kraj. ;);)

Ova pjesma mi je najbolja.

Ocjena : 11/10

6. Out Of The Shadows
Ova pjesma je jedina koja je u stylu Wasting love sa Fear of the Dark albuma. Totalno me podsjeća na nju.
Govori o ljudskom ustroju tj o hijerarhiji.i da e živimo u prošlosti već da nam ona služi kao vodić za budućnost.
Intro je sa bubnjevima. Tada lagani prelazak. Riff, u pozadini instrumendal.
Na refrenu je Dickinson nadmoćan, jako lijep tonalitet glasa.
"Out of the shadows and into the sun
Dreams of the past as the old ways are done
Oh, there is beauty and surely there is pain
But we must endure it to live again "
2:32. lijep solo, lagan, malo preciznih tonova koji se uklapaju. 2:46 brže nizanje tonova ;)
ako se sluša samo gitara dok se pjeva solo shvatite kako lijepo sviraju dečki. koncentracija tijekom refrena samo na gitaru.
3:30 lijep riff bez distorzije dobiva se dojam akustične gitare.
4:01 sinkronizacija 2 gitare. nema delaya, super odrađeno, u stotinku.
Do kraja još nizanje refrena,u pozadini refrena dečki majstoriraju na gitari ;)
Na kraju pouka : "A man who casts no shadow has no soul..."

Ocjena: 8/10

7. The Reincarnation Of Benjamin Breeg
Image Hosted by ImageShack.us
Intro lagan bez distorzije sa laganim soliranjem.
Intro mi je malo predug za moj ukus,al prolazi.
Zatim lagan ritam uz lagano govorenje.
"Let me tell you 'bout my life
Let me tell you 'bout my dreams
Let me tell you 'bout the things that happen always real to me
Let me tell you of my hope of my need to reach the sky
Let me take you on an awkward journey
Let me tell you why

Let me tell you why... "
Uvod u priču, drži nas u neizvjesnosti.
Na 1:58 počinje riff, onak pravi žestoki,sabbathovski. Predobro. Ježim se na to. Ono sam od sebe počinješ svirat air guitar.
Imaš osjećaj sažaljenja nad jadnim benjaminom.
"My sins are many, my guilt is too heavy
The pressure of knowing of hiding what I know
I'm able to see things, things I don't want to see
The lives of a thousand souls weigh heavy down on me"
On je poseban vidi ono što drugi ne, nemože si pomoći, zatočen je u vječnosti.
4:30 mala promjena ritma. Uvodi nas u solo.
4:49 riff koji nas još više uvodi. 5:24. opet promjena. 5:34 solo konačno. demoni lete oko glave,tako su stvarni, 6. čulo u meni je jaće nego ikada. nateže žice, glazba pišti, sav se tresem. prejako.
6:07 opet riff. hoću iskočit iz sebe.
"Someone to save me, something to save me from myself
To bring the salvation, to exorcise this hell
Someone to save me, something to save me from myself
To bring the salvation, to exorcise this hell..."
Pjesma stane. Tada još malo mističnog outra. Kraj
Ocjena: 8/10

8. For The Greater Good Of God
Pjesma ima jako veliku sličnost sa Sign of the Cross sa albuma The X Factor. Bass intro je prezakon.
U početku se pita što je ispravno. Jel crno il bijelo, svet čovjek ili čovjek za rat, ima previše strana ne zna u što da vjeruje.
Mistika okružuje pjesmu.
Na 0:45 prestaje bass intro i mijenja se ritam.
Pjesma se bavi pitanjima.
1:33 žestoki riff, pere i pere.
Refren:
"Please tell me now what life is?
Please tell me now what love is?
Well tell me now what war is?
Again tell me what life is?
Please tell me now what life is?
Please tell me now what love is?
Well tell me now what war is?
Again tell me what life is?"
Pitanje za pitanjem.
I tako nizanja refrena sa nekim logičnim stvarima. Uz praktičnu promjenu u ritmu glazbe(bubnjevi gitara).
Pjesma ima malo previše ponavljanja i zbog toga je duga pa me malo živcira.
Izreka: "For the greater good of God..." jest za mene parodija koju ponavlja par puta ;)
4:53 opet veličanstven prijelaz. ono baš veličanstven. nastavlja se riff u istom tonalitetu.
Nicko razara bubnjeve. 5:35 solo. božanstven,kakvoga je ime pjesme dostojno. Brže nizanje tonova od 5:55.
Mijenjanje ritma 6:04. 6:10 pozadinski solo i nastavak dotičnoga. Predobro prebiranje po žicama.
6:30 opet pozadinski solo,al jako brzo nizanje tonova. Opet riff, promjena ritma.
6:57 instrumental. Jako melodičan i dirljiv. Taj cijeli središnji dio je majstorluk.
7:25 opet refren tj pitanja. Dođe ti zlo od tolikih pitanja.
Kraj, outro. riječi :
"He gave his life for us, He fell upon the cross
To die for all of those who never mourn His loss
It wasn't meant for us to fell the pain again
Tell me why... Tell me why..."

Potiče na razmišljanje.
Ocjena : 10/10

9. Lord Of Light
Intro full laganica. Šaputanje, kao pred uspavanku. Imam dojam hipnoze.
"There are secrets that you keep
There are secrets that you keep
There are secrets that you tell to me alone
I can't reach things I can't see
You don't see this strange world quite the same as me
Don't deny me what I am
Nothing hidden, still you fail to see the truth
These are things you can't reveal "
Pokušaj hiptnotiziranja u svrhu čuvanja tajne. =))
Imaš dojam da je pjesma lagana, da ćeš zaspat do kraja. No slijedi šok.
1:39 tako brz i žestok riff da me baca na pod. Zatim bruce onako kroz scream pjeva. =))
2:25 lagani instrumental, melodičan.
3:02 refren, promjena ritma...
"Free your soul and let it fly
Give your life to the Lord of Light
Keep your secrets and rain on me
All I see are mysteries
Free your soul and let it fly
Give your life to the Lord of Light
Keep your secrets and rain on me
All I see are mysteries"
3:49 čuje se samo distorzija, glazba je skoro stala. nastavlja se laganim ritmom.opet lagano šaputanje
glazba je tako mila.
4:54 opet pogresivno vladanje. bubnjevi peru.
5:16 lagano prigušen solo. brzo nizanje tonova. 5:35 nadalje majstoriranje gitarom. jeben efekt.
5:52 promjena gitar solo čovjeka. melodično i brzo. nizanje tonova. 6:13 riff, onak jeben i brz. osjećam se ko da letim
držanje glasa za kraj, bubanj outro.
Ocjena: 8/10

10. The Legacy
Pjesma je jako kompleksna,teksutalno i glazbeno.
Lagan akustični intro.
Lagano pjevanje brucea, ko da pjeva uspavanku. a glazba to prati.
Što ostavljamo onima iza sebe u naslijeđe. NIšta...
1:35 promjena ritma i akustične gitare rulaju.
opet promjena oko 1:52
Nešto kao orkestar zvuk oko 2:18. Zvući to powerfull.
Bubnjevi oko 3:10. Predobar heavy riff.
Riječi su prekomplicirane za kopiranje i čitanje. Potrudite se sami ;)
5:30 promjena ritma. jebeno nizanje tonova i sinkronizacija gitara.
delay je minimalan i skuži se samo preko slušalica.
5:57 solo. moćan za brzim nizanjem tonova i sitnim zastojima na dobivanju heavy sounda.
opet riff. brz i moćan.
6:30 instrumental sa sinkroniziranim gitarama. opet je delay minimalan. jako minimalan.
8:44 kao da je kraj. al tada opet ide lagan akustičan dio.
9:10 zadnji zrzaj po žicama.
Ocjena: 8/10

Konačna ocjena albuma : 9/10


Za kraj nešto albumu. Maideni su se ovim albumom predstavili da su i dalje kraljevi heavy metala.
Ako ćete slušat po onome što sam pisao, možda ćete doživjeti nešto slično kao i ja.

Uživajte, Grim

IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 15:06 - Leave comment (8) - Print my article - #

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

2007/07 (13)
2007/06 (6)
2007/05 (1)
2007/04 (4)
2007/03 (1)
2007/02 (1)
2007/01 (1)
2006/11 (1)
2006/10 (3)
2006/08 (1)
2006/07 (1)
2006/06 (2)
2006/05 (4)
2006/04 (4)
2006/03 (6)
2006/02 (3)
2006/01 (8)
2005/12 (6)
2005/11 (1)
2005/10 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

History of NWOBHM
What is NWoBHM?
The early movement was associated with the likes of Angel Witch, Iron Maiden, Tygers of Pan Tang, Def Leppard, Motörhead, Triarchy, Blitzkrieg, Quartz, Sweet Savage, Girlschool, Saxon, Diamond Head, Venom, and Samson, among others. The image of bands such as Saxon (long hair, denim jackets, leather and chains) would later become synonymous with heavy metal as a whole during the 1980s.

Despite the variable success of bands such as Iron Maiden, Saxon, and Def Leppard the true heart of the movement revolved around the seemingly endless supply of British bands playing similar styles at the time. NWOBHM is mostly associated with punk rock aesthetically through the DIY and minimalist ethics of most of the bands, many of whom literally did not last beyond a demo recorded in a bedroom. Looking at most comprehensive lists of bands of the time reveals hundreds of obscure or short lived acts such as Expozer, Jaguar, Mendes Prey, Mithrandir, Twisted Ace, Hellanbach, Zenith, Distrainers, who later changed their name to Alien and Dragster. While the average heavy metal fan would possibly gloss over these no-namers while looking for more recognizable acts, record collectors revere such bands.

The sheer number of low rent demos and 7 inch records of the era (the number is indeed in the thousands), as well as the limited amount of information and media coverage of the genre, has led to most of the releases becoming individual record collecting holy grails.

Records originally pressed for likely less than Ł1 have sold more recently to collectors for hundreds of dollars. In some cases as low as 1 copy of a record is known to exist. Hollow Ground's Warlord 7 inch is probably the most prominent example. Acetates in those days were normally studio master copies kept as backup, so a very limited few of the recording exist. The band is also literally unknown by any standards, as each member is listed on the center label by their first name, and only one newspaper mention of the band playing live has ever been uncovered.

Considering that many further bands possibly did not even last long enough to record their material, it must be taken into account that during the golden years of the genre (1978-1981) upwards of a thousand NWOBHM bands may have existed.