Image Hosted by ImageShack.us Kradl of Filt - NWOBHM by GrimReaper - Blog.hr

Description of this dark place ;)
Point of this blog is to collect, review, present and keep reader informed about any news, or some informations about NWOBHM genre.
If you have any questions, or where can you download albums i wrote about please write me on
grimreaperkc@hotmail.com

Feel free to ask me download link for any album i have on my blog. Requests for download links send also on grimreaperkc@hotmail.com or write them in chatbox


LINKS
The best NWOBHM page on internet -
Place for loading with albums :) Iron Maiden official site
Iron Maiden bootleg -
Iron Maiden cd's editions

Souls collected since 18.10.2005.
Free Web Counter











NWOBHM by GrimReaper

13.02.2006., ponedjeljak

Kradl of Filt

E ljudi baš mi je to trebalo. Dva tjedna bez bloga. Taman sam se malo opustio, dok ste vi bjesomučno tipkali da bih ja, pazite ovo, ja imao skoro 1100 komentara. Svi misle da se možda preseravam pa sam lupio brojku od 1000 komentara, ali nije tako. Ja sam tu brojku lupio jer sam znao da ćete dugo tipkat, a ja ću imat vremena da se smirim i nekaj obavim. Sada malo za ranojutarnju razonodu slušam The Rasmus : Dead Letters . Ne znam zašto ali taj album mi je odličan. Ovaj najnoviji mi nije baš nekaj.
Znam da sada svi očekujete postčinu i pol, ali moram vas razočarat. Nemam baš o ćemu pisat. Ono. Od zanimljivijih događaja bio je izlet u Legrad prije dva tjedna. Uglavnom Bobo se dogovarao s Anjom da mi dođemo u Legrad u subotu i da budemo tam s njima. Mi smo došli i čuli smo da nas hoću tući, kao kaj smo mi Koprivničanci tam reda došli delat. I tak nakon par min svi unutra sjedimo skupa, veselimo se i pijemo. Pitate se kako? Pa eto naš dragi pajdaš Carlos (Karloci) je tam lokalni šerif i budućid a ga svi znamo automatski smo se skompalis njegovim društvom (koji su nas htjeli tući prethodno). Carlosu je bio rođendan. Svi smo se zezali. I tako smo mi i svi Legrađani sada ekipa. Uglavnom ako se bilo kaj desi Carlos je rekel da samo njega zovemo i on doleti sa stotinjak frajera u gužvu. Dobro je imat takve frendove na svojoj strani. To su pravi prijatelji. Koji ti pomognu u nevolji. I tako smo se u Legradu svi zabavili, Kiš je bio zwerski, kuzma... Pravi ljudi.
U sub je bio bobojev rođendan i trebalo je doć oko 20.setak ljudi. No bilo nas je oko 15-stak i par njih koji nisu buli pozvani, ali nema beda, jer na kraju krajeva svi smo mi pajdašija. Carlos, Kish,Bobo,Reho, Kux,Frenki, ja itd. Uglavnom dok sam ja bil na koncertu od Flametrowhera čopila ih murja i morali su vino zlijati. Ja mahao glavom kaj me vrat boli. Naravno kao i nakon svakog koncerta. Za neke ljude nije alkohol. Jer ne mogu podnijet alkohol i ljude oko njih. Bilo je opet barenja među curama. A ja trijezan pičim po gradu i svi mi seru. Na koncert sam upao beesplatno i pio pivu besplatno. Ipak sam ja pomagao oko tepiha i nosio pive iz kamiona. I taq smo na kraju svršili kod Rehoja. Ja ,bobo, reho, ana, mateja,kiš,monika i još jedna visoka cura kojoj se imena ne mogu sjetit. Bilo je i barile između rude i ane. Malo su se kolebali ali jezik je napokon proradio. I task smo se kod rehoja najeli sladoleda, sendviča i mlijeka. Još je kiš rekel da on bez beda skuha gulaš, ali cure gule krumpir(lol). Kuću mu nismo zdemolirali, ali su fedri na svim krevetima malo zaškripali [ ;) ]... I tak sam se oko 3 i 5 pokupio, a doma sam došao dvajst do četri. Strgan sam zaspal ko 100ka. Budući da sam se najeo kod rehoja nisam mogao doručkovat. Otišao sam do Doma Mladih, i cijeli dan surfao. Do 21 sat točnije.
I o ćem da filozofiram. To je jedino o čem nisam rekao ni riječi. Radi se opet o oblačenju i načinu na koji doživljavaš glazbu oko sebe. Još jednom. Ja nisam čistokrvi metalac. Ja uglavnom slušam rock. Popis bendova: 1. Iron Maiden
2. Black Sabbath
3. AC/DC
4. Judas Priest
5. The Rasmus
6. Guns n' Roses
7. The Rasmus
8. H.I.M.
9. Rolling Stones
10. Jimi Hendrix
11. The Darkness
12. Hladno pivo
Dakle to je uglavnom rock i to stari,HP(punk-rock) a po meni metal je tu jedino Iron Maiden i Judas Priest. Dakle ja nisam metalac već više rocker koji se oblači u crno jer voli crnu boju, brutalna mu je i ima takve misli. Nosi majice omiljenih bendova, starke koje su lagane, brutalne i totalno zaakon. Ne nosim starke radi šminke kao ni išta drugo. Oni koji me poznaju znaju to najbolje, a ovi ostali kaj seru nek zašute. Jer bolje da sebe pogledaju. Mislim da nemam ništ protiv njih ali dok mi ljudi pričaju da je dix ilitiga tzv. Marta došla do njih i rekla: Ste čuli za Kradel of Filt? Ja sam se skoro upišao od smijeha. I tako dotična metalka nosi marte i majicu od Gunsa, jednog od najpoznatijih rock bendova. Dok mi to pričaju ljudi koji je znaju malo bolje stvarno mi nije jasno...što ne zatvaraš zubnu pastu.
Eto ljudi pozdrav i molite se svome (onome čemu već štovate) da ne zatvorim blog. Neću da to bude sredtvo koje mi diže živce već koje me smiruje. A nije baš tak... stoga...

IF YOU WANNA DOWNLOAD THIS ALBUM SEND EMAIL ON grimreaperkc@hotmail.com (write group and album name you wanna download) OR DO THAT HERE IN CHATBOX. I'LL SEND YOU LINK AS SOON IS POSSIBLE.

- 12:13 - Leave comment (11) - Print my article - #

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

2007/07 (13)
2007/06 (6)
2007/05 (1)
2007/04 (4)
2007/03 (1)
2007/02 (1)
2007/01 (1)
2006/11 (1)
2006/10 (3)
2006/08 (1)
2006/07 (1)
2006/06 (2)
2006/05 (4)
2006/04 (4)
2006/03 (6)
2006/02 (3)
2006/01 (8)
2005/12 (6)
2005/11 (1)
2005/10 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

History of NWOBHM
What is NWoBHM?
The early movement was associated with the likes of Angel Witch, Iron Maiden, Tygers of Pan Tang, Def Leppard, Motörhead, Triarchy, Blitzkrieg, Quartz, Sweet Savage, Girlschool, Saxon, Diamond Head, Venom, and Samson, among others. The image of bands such as Saxon (long hair, denim jackets, leather and chains) would later become synonymous with heavy metal as a whole during the 1980s.

Despite the variable success of bands such as Iron Maiden, Saxon, and Def Leppard the true heart of the movement revolved around the seemingly endless supply of British bands playing similar styles at the time. NWOBHM is mostly associated with punk rock aesthetically through the DIY and minimalist ethics of most of the bands, many of whom literally did not last beyond a demo recorded in a bedroom. Looking at most comprehensive lists of bands of the time reveals hundreds of obscure or short lived acts such as Expozer, Jaguar, Mendes Prey, Mithrandir, Twisted Ace, Hellanbach, Zenith, Distrainers, who later changed their name to Alien and Dragster. While the average heavy metal fan would possibly gloss over these no-namers while looking for more recognizable acts, record collectors revere such bands.

The sheer number of low rent demos and 7 inch records of the era (the number is indeed in the thousands), as well as the limited amount of information and media coverage of the genre, has led to most of the releases becoming individual record collecting holy grails.

Records originally pressed for likely less than Ł1 have sold more recently to collectors for hundreds of dollars. In some cases as low as 1 copy of a record is known to exist. Hollow Ground's Warlord 7 inch is probably the most prominent example. Acetates in those days were normally studio master copies kept as backup, so a very limited few of the recording exist. The band is also literally unknown by any standards, as each member is listed on the center label by their first name, and only one newspaper mention of the band playing live has ever been uncovered.

Considering that many further bands possibly did not even last long enough to record their material, it must be taken into account that during the golden years of the genre (1978-1981) upwards of a thousand NWOBHM bands may have existed.